+
The Simpsons (Legendaarinen ja hyvä sarja, vaikka taso on laskenut todella paljon ekoista kausista. Olen kovan luokan fani)
Frendit (Hyvä sarja katsottu moneen kertaan läpi ja siihen on kyllästytty. Vedän uusintakierroksen ehkä vuoden päästä)
How I Met Your Mother (Loistava sarja, vaikka muistuttaa paljon Frendejä ja tämä on huomattavasti parempi sarja. Toissa kesänä aloitin ja katsoin putkeen neljä ekaa. 5. kaudesta ylöspäin on vielä näkemättä ja aion todellakin katsoa ne)
LOST (Hyvä sarja, vaikka juoni meni yli 3. kauden kohdalla. 1. ja 6. kaudet on parhaat)
Chuck (Loistava sarja, ehkä paras omasta mielestäni. Harmi, että lopetettiin)
CSI: Miami (Hyvä sarja, aloitin seuraamisen kunnolla viime kesänä ja olen vasta 3. kaudessa)
+/-
70's Show (Katson TV:stä aina, kun muistan. Ihan ok sarja)
Pulmuset (Samat selitykset kuin 70's Show)
Salatut Elämät (Kyllä tätä katsoo, sarja on huonontunut paljon vuosien aikana)
Uusi Päivä (Ihan ok)
CSI: NY (Ihan ok)
-
CSI (Ei jaksa kiinnostaa, hahmot ovat tylsiä)
Pako (1. ja 2. kaudet oli hyviä, mutta lopulta sarjaan kyllästyi)
Heroes (Ensimmäinen kausi on hyvä, mutta kiinnostus lopahti 2. kauden alussa ja katsominen loppui kuin seinään)
Ei vielä kunnon mielipidettä
The Walking Dead (Olen kiinnostut tästä sarjasta, mutta en ole vielä katsonut jaksoakaan)
Rillit huurussa (Katon TV:stä jos ei muuta tule vaikuttaa ihan kivalta, mutta en ole alkanut katsomaan)
Tyhjätaskut (Samat selitykset kuin Rilli huurussa)
Olipa kerran (Olen kuullut hyvää tästä, mutta en ole vielä katsonut kokonaista jaksoa. Yhden satunnaisen jakson lopun olen katsonut)