TV-sarjaketju

  • 2 221 749
  • 9 826

Timppa25

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuleekohan ihan oikeaan ketjuun, mutta ensi keväällä nähdään maikkarilla taas ennätystehdasta, juontajina Eppu Salminen ja Antero Mertaranta. Joka paikkaan sitä Mertsiä nyt tungetaankin.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Tuleekohan ihan oikeaan ketjuun, mutta ensi keväällä nähdään maikkarilla taas ennätystehdasta, juontajina Eppu Salminen ja Antero Mertaranta. Joka paikkaan sitä Mertsiä nyt tungetaankin.

Ei jessus. Ilmeisen kallis soppari pitänyt tehdä Antsalle että on suostunut lähtemään Maikkarin/Canalin kelkkaan. Nyt sitten pitää tunkea joka ohjelmaan "houkuttelemaan" lisää katsojia.
 

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)
Seuraako kukaan tuota Leijonan luolaa ? Itse tykkäsin enemmän USA-versiosta suurimmaksi osaksi henkilöiden takia. Kanadan ekan tuotantokauden blondi ei tainnut tehdä yhtäkään tarjousta? Lisäksi selitti jokaiseen ettei tiedä alasta mitään, ehkä 1/15 ideasta liittyi ruokaan ja silloinkin hän oli erittäin vastahakoinen lähteäkseen mukaan.

USA:n ohjelmasta mielestäni juuri ne kaksi parasta siirtyi myös Kanadan puolelle eli Robert ja tietenkin Kevin a.k.a mr. Wonderful.

Suurin osa ideoista ovat täysiä susia ja vielä suuremmalla osalla arviot menneet täysin mettään. Näille tulee aina itse naureskeltua, varsinkin kun leijonat pilailevat heidän kustannuksella. Onhan siellä toki hyviäkin ideoita kuten tämän päivän atomic-tee. Tuntuu, että atk-alan ideoille löytyy aina kysyntää. Viimeisimpänä tämä valuutanvaihto netin kautta.

" I just wanna make money. "
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Seuraako kukaan tuota Leijonan luolaa ? Itse tykkäsin enemmän USA-versiosta suurimmaksi osaksi henkilöiden takia. Kanadan ekan tuotantokauden blondi ei tainnut tehdä yhtäkään tarjousta? Lisäksi selitti jokaiseen ettei tiedä alasta mitään, ehkä 1/15 ideasta liittyi ruokaan ja silloinkin hän oli erittäin vastahakoinen lähteäkseen mukaan.

Lähti se eukko ainakin yhteen diiliin mukaan, joka liittyi - yllättäen - sapuskaan. Kyseessä oli joku salaattikastike, marinadi tjsp. Joka tapauksessa, ihan turha eukko oli kyseessä.

USA versio on selkeästi parempi myös minun mielestäni. Tosin siinäkin oli ensimmäisellä kaudella se joku ostos-TV tyyppi joka lähti hyvin harvoihin hankkeisiin mukaan ja oli muutenkin melko tylsä.

Kevin O' Leary on melko huikea äijä. Ehdottomasti sarjan kantavin voima. Erittäin kusipäinen mutta piinkova business mies ja ehkä näin sivustakatsojan roolista juuri siksi niin "rakastettava". Robertkaan ei huono ole.

Se on kyllä uskomatonta millaista porukkaa tuonne menee pyytämään satojen tuhansien dollareiden pääomaa aivan käsittämättömillä tuotteilla. Ei näköjään juurikaan järki paljon päätä pakota. Mutta juu, ihan hyvää viihdettä tuo on ainakin minun silmään.
 

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)
Lähti se eukko ainakin yhteen diiliin mukaan, joka liittyi - yllättäen - sapuskaan. Kyseessä oli joku salaattikastike, marinadi tjsp. Joka tapauksessa, ihan turha eukko oli kyseessä.

USA versio on selkeästi parempi myös minun mielestäni. Tosin siinäkin oli ensimmäisellä kaudella se joku ostos-TV tyyppi joka lähti hyvin harvoihin hankkeisiin mukaan ja oli muutenkin melko tylsä.

Joo niin olikin. Siinä kastikkeessa taisi olla jotain omega-juttuja tms. Ja tuo ostostv-mies lähti niihin "kustaan golfmailoihin" -ideoihin mukaan. Hän tykkäsi kaikista hupivehkeistä. Hänen tilalleen tuli (ensiksi taisi olla se redneck) mies kuka omisti jonkun urheiluseuran. Taisi tykätä törsätä rahaa tossa ohjelmassa ja sano kaikkiin "I like this guy and his idea." Kerran kyykytti sitä mammaa, kun mamma teki tarjouksen ja tämä urheilumies sanoi, että tehkää minulle tarjous ja sen on oltava voimassa heti. Miettivät hetken ja tekivät tarjouksen jolloin tuli heti vastaus "yes".

Eilinen romukauppias oli jotain niin loistavaa! "Etsi sieltä pussin pohjalta paras ideasi!"
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vieläkös 24 ja Baueria on tulossa ruutuun uusin jaksoin?

Ehkä Bauer on jo kuollut 24 kertaa, ja homma on päätetty laittaa pakettiin.

Niin tuosta Walking Deadista piti kommentoida. Ihan ok sarja, mutta jotenkin siinä tuntuu olevan käsijarru päällä koko ajan. Railakkaampaa menoa se kaipaa. En tarkoita mitään jatkuvaa zombilahtausta, tai että joka jaksossa vähintään kahden ihmisen pitää kuolla, mutta vähän lisää toimintaa. Ehkä tässä pedataan jotain myöhemmin tapahtuvaa rähinää. Erittäin hyvä sarja kuitenkin kyseessä, yksi suosikkejani.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo Walking dead on ollut kyllä vähän pettymys. Kolmosjakson lopussa vasta sarja alkoi menemään jotenkin etenpäin, mutta katsotaan jatkuuko noste sitten enää seuraavissa. Ihme hempeilyä ja paikoilaan jylläämistä tuo alku on ollut ja selkeästi hätäisesti tehty.

Dexterissä taas ollaan alettu jakso jaksolta pääsemään hyvään tahtiin ja vaikka ei ehkä ihan parhaimillaan viellä olla, niin onhan tuo huikeata settiä jokatapauksessa. Toivottavasti sarja jatkuu mahdollisimman pitkään. Tuo Masuka on kyllä huikea edelleen ja tuo apulainen on kyllä aika hottis.. saa nähdä tosin pysyykö kauan enää sarjassa tuo apulainen, mutta kuitenkin :)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Vieläkös 24 ja Baueria on tulossa ruutuun uusin jaksoin?

Kahdeksan kautta on tv:stä nähty ja enempää ei ole eikä tule.
Tosin kokoillan elokuva on vielä tulossa - leffassa vuorokauden tapahtumat on tiivistetty kahteen tuntiin ja tapahtumapaikkana on Eurooppa.
Vielä ei ole tiedossa koska elokuvan teko alkaa - käsikirjoitus kylläkin on jo olemassa.

Joten ainakin vielä kaksi tuntia saadaan kuunnella kun Jack Bauer karjuu DROP YOUR WEAPON NOW!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Housesta piti jo tiistaina sanoa, että se uusi naisapulainen, se vapaaehtoistyöntekijä siis, saa katseen pysymään ruudussa... jos vaikka näin ilmaistaisiin.

Ensi maanantaina tosiaan Hell on Wheels käyntiin ja The Walking Dead tauolle.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Ensi maanantaina tosiaan Hell on Wheels käyntiin ja The Walking Dead tauolle.

Täh, oikeesti? Vitun AMC.

Mä en muuten ole vieläkään tajunnut tuota Spartacuksen hehkuttamista. Sarjahan on täynnä semmosta täysin turhaa verellämässäilyä ja tissejä, jotta teinipojat saadaan katsomaan. Itse sarjana, nimen omaan käsikirjoituksellisesti sarja on niin täysin keskiverto kuin vaan voi olla. Krapulaviihdettä, ei se kummempaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä en muuten ole vieläkään tajunnut tuota Spartacuksen hehkuttamista. Sarjahan on täynnä semmosta täysin turhaa verellämässäilyä ja tissejä, jotta teinipojat saadaan katsomaan. Itse sarjana, nimen omaan käsikirjoituksellisesti sarja on niin täysin keskiverto kuin vaan voi olla. Krapulaviihdettä, ei se kummempaa.
Tästä vahva eri. Sarjassa nimenomaan on loistavia, kieroja hahmoja ja varsin nyrjähtäneitä ja usein yllättäviä käänteitä. Tai ainakin oli ekalla kaudella.

Jos sarja olisi pelkästään veripalttu ja tissit, niin ei sitä ehkä olisi jaksanut seurata. Toki hyvin toteutetut taistelut on yksi iso viehätystekijä, mutta taustalla pyörivät juonittelut ja pirullisuudet kyllä veti mukanaan ihan täysin. Omasta mielestäni kaukana keskiverrosta.

Ja tosiaan ne hahmot on kerrassaan loistavasti kirjoitettuja ja näyteltyjä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Onko noin? Epguides väittää, että marraskuussa tulee neljä jaksoa ja sen jälkeen taukoa helmikuulle asti. Yleensä tuo sivusto on ollut ihan luotettava.
Joo muistin väärin, vielä muutama jakso tulee mutta sitten tauolle. Tauko on siis tosiasia, mutta ajankohta oli minulla vielä liian aikaisessa =)
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä tuo tauko nyt hirveästi harmita jos taso jatkuu tommoisena, mutta olisikohan tuossa tarkoitus päästä juuri jännittävään ja huippukohtaan kun tauko tulee..
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitoin juuri Homeland sarjan pilotin katseluun. Pientä arviointia tulee kunhan katson tämän jakson loppuun.

-Tinke-80

Mulle Homeland on Terra Novan ohella ainoa tämän syksyn uusi sarja mikä on vielä seurannassa.
Ringer, Unforgettable ja etenkin Person of Interest olivat pahoja pettymyksiä.
 

Isktr

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eivät ehkä ihan istu sarjat-kategoriaan, mutta todettakoon, että BBC entertainmentilla pyörivät julkean riemukkaat Stephen Fryn isännöimä QI ja Graham Nortonin oma show saavat meikäläisen nauramaan vedet silmissä.
Totaalista parhautta.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Tästä vahva eri. Sarjassa nimenomaan on loistavia, kieroja hahmoja ja varsin nyrjähtäneitä ja usein yllättäviä käänteitä. Tai ainakin oli ekalla kaudella.

Ekan kauden alku oli todella heikko, mutta loppukausi petrasi hirveästi. Toinen kausi taas oli lähinnä säälittävää räpellystä alusta loppuun. Hirmu paljon semmoista täysin turhaa seksin lisäämistä joka ei varsinaisesti edistänyt juonta millään tapaa.
 

Baldrick

Jäsen
Sons Of Anarchyn neljättä kautta tullu nyt seurattua -- niin kaikki olis taas ollu ihan ok.

Uskallan olla eri mieltä. Mitä yleensäkin suht paljon aihepiiriin olen tutustunut, niin uskallan väittää, että se ei olisi ok. Vähintään erotus olisi edessä..
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Mulle Homeland on Terra Novan ohella ainoa tämän syksyn uusi sarja mikä on vielä seurannassa.
Ringer, Unforgettable ja etenkin Person of Interest olivat pahoja pettymyksiä.

Terra Novaa katsoo, kun se on ainoa SciFi, ei kovin erikoinen thou (tähän mennessä)

Parasta syksyn uutuuksissa IMO on ollut Ringer, Homelandin aihe on vähän turhan "jenkki" mun makuuni, vaikka kyllähän totakin seuraa.. Unforgettable ja Person of Interest on jääny...

Siinä ne sarjat sitten Dowton Abbeyn lisäksi olikin.. yksikään jatkava jenkki sarja kun ei kuulu valikoimiin (Breakin Bad kun jo ehti seasoninsa pyörittää).
 

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Onko kukaan jatkislaisista tutustunut NBC:n uuteen Grimm sarjaan? Kyseessä siis tähän päivään sijoittuva sarja, jossa kerrottaan yhdestä viimeisestä Grimmin veljeksien jälkeläisestä, joka joutuu vastatusten esi-isiensä kirjoittamien petojen kanssa. Alku lupaili suht hyvää ja Supernaturalista paljon pitäneenä, tämä sarja herätti ainakin itsessäni paljon mielenkiintoa. Viikko sitten perjantaina lähti jenkeissä kerronta käyntiin, joten voipi olla ettei kovin moni ole vielä sarjaa edes noteerannut. Itselleni tuli hyvin tilaa kalenteriin, kun Terra Nova ja Person of Interest eivät vastanneet odotuksiin ja niiden katsominen loppui tämän viikon episodeihin.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Eivät ehkä ihan istu sarjat-kategoriaan, mutta todettakoon, että BBC entertainmentilla pyörivät julkean riemukkaat Stephen Fryn isännöimä QI ja Graham Nortonin oma show saavat meikäläisen nauramaan vedet silmissä.
Totaalista parhautta.

Ehdottomasti tuo QI on ihan rautaista kamaa. YouTubestahan nuo löytyvät kaikki, tämän kaverin lataamina. En muista kuka tuon linkin tänne Jatkoaikaan jokin aika sitten laittoi, mutta kiitos siitä joka tapauksessa.

Samalta kaverilta löytyy myös mm. Stephen Fryn ja Hugh Laurien 90-luvun sketsisarja A Bit of Fry & Laurie kokonaisuudessaan. Erittäin suositeltavaa kamaa brittikomedian ystäville. Menee omassa parhaiden sketsisarjojen rankingissani ihan sinne kärkipäähän, melkein hätyyttelee jopa Monty Pythonia.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Onko kukaan jatkislaisista tutustunut NBC:n uuteen Grimm sarjaan? Kyseessä siis tähän päivään sijoittuva sarja, jossa kerrottaan yhdestä viimeisestä Grimmin veljeksien jälkeläisestä, joka joutuu vastatusten esi-isiensä kirjoittamien petojen kanssa. Alku lupaili suht hyvää ja Supernaturalista paljon pitäneenä, tämä sarja herätti ainakin itsessäni paljon mielenkiintoa. Viikko sitten perjantaina lähti jenkeissä kerronta käyntiin, joten voipi olla ettei kovin moni ole vielä sarjaa edes noteerannut. Itselleni tuli hyvin tilaa kalenteriin, kun Terra Nova ja Person of Interest eivät vastanneet odotuksiin ja niiden katsominen loppui tämän viikon episodeihin.

Grimmiä on pari jaksoa takana ja ihan hauskahan se on ja viihdyttävä. Itse asiassa kaikki tuon genren sarjat aloitan ainakin katsomaan ja tätä ehkä pidempääkin. TV.com antoi melko kovat kehut aloitusjaksolle.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä on nyt viime aikoina tullut tiirailluksi täälläkin jo aikaisemmin mainittua Homelandia ja täytyy sanoa, että mielestäni vaikuttaa todella hyvältä. Aluksi ehkä käynnistyy vähän hitaasti, mutta kun henkilöihin pääsee sarjan etenemisen myötä enemmän sisälle niin sarjaan jää koukkuun myös tapahtumakäänteiden osalta. Suosittelen lämpimästi muitakin tutustumaan tähän sarjaan! En odottanut, että tällainen periaatteessa sota-aiheinen (periaatteessa ei todellekaan) sarja voisi iskeä itseeni, mutta näin kävi.

Erityismaininta sarjan Carrieta näyttelevälle Claire Danesille. Sarjassa ainakin aika vetävän näköisenä liikenteessä :)

Linkki imdb:hen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös