Cloaca Maxima
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Philadelphia Flyers
Seuraako kukaan tuota Leijonan luolaa ? Itse tykkäsin enemmän USA-versiosta suurimmaksi osaksi henkilöiden takia. Kanadan ekan tuotantokauden blondi ei tainnut tehdä yhtäkään tarjousta? Lisäksi selitti jokaiseen ettei tiedä alasta mitään, ehkä 1/15 ideasta liittyi ruokaan ja silloinkin hän oli erittäin vastahakoinen lähteäkseen mukaan.
Lähti se eukko ainakin yhteen diiliin mukaan, joka liittyi - yllättäen - sapuskaan. Kyseessä oli joku salaattikastike, marinadi tjsp. Joka tapauksessa, ihan turha eukko oli kyseessä.
USA versio on selkeästi parempi myös minun mielestäni. Tosin siinäkin oli ensimmäisellä kaudella se joku ostos-TV tyyppi joka lähti hyvin harvoihin hankkeisiin mukaan ja oli muutenkin melko tylsä.
Kevin O' Leary on melko huikea äijä. Ehdottomasti sarjan kantavin voima. Erittäin kusipäinen mutta piinkova business mies ja ehkä näin sivustakatsojan roolista juuri siksi niin "rakastettava". Robertkaan ei huono ole.
Se on kyllä uskomatonta millaista porukkaa tuonne menee pyytämään satojen tuhansien dollareiden pääomaa aivan käsittämättömillä tuotteilla. Ei näköjään juurikaan järki paljon päätä pakota. Mutta juu, ihan hyvää viihdettä tuo on ainakin minun silmään.