Tänään noita jonkun firman tulevia sarjoja mainostettaessa osui simmu Sen esi-osaan Welcome to Derry, joka joskus ensi vuoden puolella ilmestyy, yhdeksän osaa ja sen sellaista. Olin asiasta tietoinen, ja että Bill Skarsgård vetelee taas Pennywisena jne., mutta nyt vasta katoin ideaa, että sarjan tapahtumat sijoittuu 1960-luvulle ja olin vähän pettynyt. Miks mää olin omassa mielikuvituksessani ideoinut, että tollanen sarjahan olis huisa kun se näyttäisi niitä aiempia 27-vuotisia aikahyppyjä taaksepäin ennen kirjan tapahtumia. Siis niitä mihin kirjassakin on viittauksia, kuten nyt tässä tulee mieleen vaikka se Black Spotin tulipalo edellisellä Pennywise-syklillä ennen kirjan tapahtumien alkua, ja siitä aina taakse- ja taaksepäin.
Tosin Wikipediasta löytyy myös että sarja "will also include the origin story of Pennywise the Clown", että voihan siinä jottain olla. Ja jos en väärässä ole, niin näissä uusissa It-leffoissa, joiden esiosana sarja toimii, tuo Black Spotin tulipalokin taisi olla siirretty sinne 1960-luvulle. Ja kertoihan Skarsgård leffojen aikaan, että "Kuvasimme erään kohtauksen, joka oli takauma 1600-luvulta eli ajalta ennenkuin Pennywisesta tuli se elokuvista tuttu hahmo. Kohtauksesta tuli todella erityisen häiritsevä. En esittänyt siinä klovnia vaan näytin itseltäni. Kuten mainitsin, siitä tuli hyvin häiritsevä monella tapaa [siinä syötiin vauva]. Se oli eräänlainen taustatarina siitä mitä IT oikein on ja mistä Pennywise oikein tulee.” Kohtaus ei leffaan päässyt mutta ehkä sitten sarjaan.
Eli emmää tiä mitä mää nyt pyörittelin. Olin keksinyt itse jotain, petyin kun kuulosti ettei mun keksimäni toteudu, ja sitten innostun että ehkä sittenkin. Jos vaan odottaisi.