Viaplaylta löytyvä Animal Kingdom nyt katsottu loppuun. Kuusi kautta vierähti melko nopeasti ja piti hyvin otteessaan. Melkoisen vähälle huomiolle sarja jäänyt suomessa ja ei tästäkään ketjusta oikein mainintoja löytynyt.
Animal Kingdom televisiosarja perustuu samannimiseen elokuvaan. Sarjassa seurataan nuorta Joshuaa, joka äitinsä kuoleman jälkeen muuttaa isoäitinsä ja tämän perheensä luokse. Nopeasti selviää, että kyseessä on vaikutusvaltainen rikollisperhe.
Vähän Sons Of Anarchyn tyylinen sarja, mutta mun makuun parempi. Laittelen spoilereihin vielä vähän ajatuksenvirtaa sarjasta.
Heti sarjan alussa vaikuttaa, että veljeksistä Baz on se joka on sarjan päätähti. Tämä kääntyy kyllä nopeasti päälaelle, kun hänen tarinansa päättyy jo parin tuotantokauden jälkeen.
Perheen äiti, Smurf on sitten seuraava joka vaikuttaisi sittenkin olevan sarjan päätähti. Kuitenkin myös hänen tarinansa päättyy neljännen kauden jälkeen, vaikkakin myös häntä nähdään muilla kausilla, kun Pope muistelee menneitä.
Tämän jälkeen Joshuasta uskotellaan, että hän on jälleen se päähahmo. Kuitenkin nyt kaikki jaksot katsoneena tämä tarina kiteytyy Popeen. Alusta alkaen hän olikin tämän sarjan sielu.
Hahmot kehittyvät sarjassa todella paljon ja ei aina katsojan kannalta hyvällä tavalla. Varmasti koko kauden sympatiaa kerännyt Joshua oli lopulta viimeisessä jaksossa se sarjan vihatuin hahmo. Ja mun mielestä hän oli se hulluin.
Ja kun taas sarjan aikana hirvittäviä tekoja tehnyt Pope varmasti nousi minun lisäksi myös muilla omaksi suosikikseen.
Viimeinen jakso kyllä toi tipan linssiin. Craigin ja Deranin viimeinen kohtaus..
Tähän tyhjiöön tarvittaisiin nyt jotain uutta sarjaa..