Mainos

TV-sarjaketju

• 2 354 297
  • 10 340

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Piiritys sarjan kaksi ekaa jaksoa takana. Ihan jees. Elias Salonen hyvä Ilpo Larhan rooliin. Jussi Vatasen roolihahmo vielä jäänyt vähän etäiseksi. Aikuiset sarjaa en ole alustakaan jaksanut kattoa ja tämä Elias Salonen lähinnä vituttanut, mutta tässä mielestäni tähän asti ainakin tehnyt hyvän roolin.
Vatanen on muutenkin jotenkin surkea näyttelijä, vaikka ihan hauska ja mukavantuntuinen kaveri onkin.

Jossain sarjassa/leffassa Salonen oli ihan hyvä. Aikuisia en ole pystynyt katsomaan.

Millaisella viiveellä sarjat tulee yleensä Ruudusta Neloselle? Oli tarkoitus tätä Piiritys -sarjaa alkaa katsomaan, mutta olikin vain eka jakso joka Nelosella näytettiin. Just nyt on sen verta monta suoratoistoa tilauksessa, että Ruutua ei yhden sarjan takia viitsi ostaa.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Vatanen on muutenkin jotenkin surkea näyttelijä, vaikka ihan hauska ja mukavantuntuinen kaveri onkin.

Jossain sarjassa/leffassa Salonen oli ihan hyvä. Aikuisia en ole pystynyt katsomaan.

Millaisella viiveellä sarjat tulee yleensä Ruudusta Neloselle? Oli tarkoitus tätä Piiritys -sarjaa alkaa katsomaan, mutta olikin vain eka jakso joka Nelosella näytettiin. Just nyt on sen verta monta suoratoistoa tilauksessa, että Ruutua ei yhden sarjan takia viitsi ostaa.
No ruutu plus kaksi jaksoa ja sitten aina joka perjantaina yksi jakso. Eiköhän siellä siis mennä vain 1 jakso edellä nelosta.

Vatanen on mielestäni hyvä näyttelijä ja tykkkään, että tekee tälläisiä vakavampia roolejakin. Katsotaan miten etenee. Eero Milonoff saa hatun päästä tässäkin sarjassa. Tuo sopivaa huumoria!

(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Piiritys 2 jaksoa katsottu.

Erinomaisen oloinen sarja ja tunnelma sarjassa on juuri oikeanlainen. Itselle vielä aiheena erittäin mielenkiintoinen ja muistoja herättävä, kun tuli sitä oikeaa tilannetta seurattua herkeämättä.

Hyvät näyttelijät ja varsinkin Larhaa näyttelevä Elias Salonen on loistava.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku

Erinomaisen oloinen sarja ja tunnelma sarjassa on juuri oikeanlainen. Itselle vielä aiheena erittäin mielenkiintoinen ja muistoja herättävä, kun tuli sitä oikeaa tilannetta seurattua herkeämättä.

Itse niin juniori, että en tuosta mitään muista tietenkään. Jotenkin kuitenkin Elias Salosesta olen tässä vakuuttunut. Ja korostetaan, että Aikuiset sarjassa se naama aiheutti lähinnä vitutusta.

Toivottavasti jatkossa tekee enemmän tälläisiä rooleja.

(1)
  • Tykkää

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse niin juniori, että en tuosta mitään muista tietenkään. Jotenkin kuitenkin Elias Salosesta olen tässä vakuuttunut. Ja korostetaan, että Aikuiset sarjassa se naama aiheutti lähinnä vitutusta.

Toivottavasti jatkossa tekee enemmän tälläisiä rooleja.
Mulle taas Elias Salonen täysin uusi tuttavuus, mutta jotenkin toi kuva minkä se ainakin näissä ekoissa jaksoissa Larhasta antaa on oikea. Ääni ja myös näyttää jonkun verran Larhalta. Tuo jatkuva aseista puhuminen on myös ihan totta tuossa sarjassa, eli tosielämässä Larha höpötti aseista jatkuvasti.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Mulle taas Elias Salonen täysin uusi tuttavuus, mutta jotenkin toi kuva minkä se ainakin näissä ekoissa jaksoissa Larhasta antaa on oikea. Ääni ja myös näyttää jonkun verran Larhalta. Tuo jatkuva aseista puhuminen on myös ihan totta tuossa sarjassa, eli tosielämässä Larha höpötti aseista jatkuvasti.
Mun mielestä osaa olla sopivan psykopaattinen. Just semmonen et välillä voikin olla ihan mukava mies, mutta sitten vetää ihan psykopaatti vaihteen päälle yks kaks.

(1)
  • Tykkää

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mun mielestä osaa olla sopivan psykopaattinen. Just semmonen et välillä voikin olla ihan mukava mies, mutta sitten vetää ihan psykopaatti vaihteen päälle yks kaks.
Juurikin tämä, eikä ylinäyttele myöskään.

Sarjassa myös hyvää huumoria ja kepeyttä, raakuus varmaan astuu vahvemmin kuvaan seuraavissa jaksoissa.

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Ainakin jos jossain kohti Ruudun ottaa tilaukseen saa siihen ilmaiseksi 2 viikoksi otettua SkyShotimen kokeiluun, esimerkiksi saa samalla Yellowstonen ja muutaman leffan katseluun samalla kikkailulla.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Piiritys on kyllä ainakin kahden jakson perusteella todella kova. Elias Salonen nousee ryminällä maan ykkösnäyttelöiden kaartiin.

Sitten taas Musta Valo oli todella väsynyt viritelmä. Juoni täynnä älyttömyyksiä ja porsaanreikiä.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Piiritys on kyllä ainakin kahden jakson perusteella todella kova. Elias Salonen nousee ryminällä maan ykkösnäyttelöiden kaartiin.

Sitten taas Musta Valo oli todella väsynyt viritelmä. Juoni täynnä älyttömyyksiä ja porsaanreikiä.

Mustaa Valoa olen kuullut tosiaan vain haukuttavan. :D

(1)
  • Tykkää

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
No ruutu plus kaksi jaksoa ja sitten aina joka perjantaina yksi jakso. Eiköhän siellä siis mennä vain 1 jakso edellä nelosta.

Vatanen on mielestäni hyvä näyttelijä ja tykkkään, että tekee tälläisiä vakavampia roolejakin. Katsotaan miten etenee. Eero Milonoff saa hatun päästä tässäkin sarjassa. Tuo sopivaa huumoria!
Yleensä nelonen näyttää sen ekan jakson koukuttaakseen ihmisiä mutta loput tulee vapaasti joskus vuoden päästä

Jancky

Jäsen
Vakuutti jo AIKUISISSA homokaverin roolissa.

Piirityksen aihe on hauska. Larhan piiritys oli jotenkin kova juttu 94. Sitä oikein jännitti itsekin.
Aikuisissa kyllä Salonen osoittanut että on loistava näyttelijä. Hienoa että pääosia saa nämä nuoremmatkin tähdet eikä ainoastaan Vataset ja Hirviniemet. Toki toinen noista tässäkin mukana.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Olen joskus miettinyt millainen olisi Red Dead Redemptionin kaltainen TV-sarja. Tämä Yellowstonen esiosa 1883 vaikuttaa ekan parinkymmenen minuutin perusteella sellaiselta.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles

En nyt mene vannomaan voin toki siis olla väärässäkin mutta vaikuttaa ihan siltä kun sarjaa ei olisi kuvattu ainakaan originaalilla paikalla. En nyt mene vannomaan koska tapahtumista on kuitenkin liki 30 vuotta. Itse tuli ajeltua ammattikoululle tuosta liki ko tapahtuma paikkaa. Iltapäivisin jäätiin ihmettelemään tapahtumia livenä. Kovasti muistoja ja tunteita herättävä sarja.

Suosikkijoukkue
KeuPa HT
En nyt mene vannomaan voin toki siis olla väärässäkin mutta vaikuttaa ihan siltä kun sarjaa ei olisi kuvattu ainakaan originaalilla paikalla. En nyt mene vannomaan koska tapahtumista on kuitenkin liki 30 vuotta. Itse tuli ajeltua ammattikoululle tuosta liki ko tapahtuma paikkaa. Iltapäivisin jäätiin ihmettelemään tapahtumia livenä. Kovasti muistoja ja tunteita herättävä sarja.
Sarja on kustannussyistä kuvattu Tampereella.

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Täällä taisi jokunen sivu sitten olla puhetta suomalaisista rikos- ja jännityssarjoista ja niiden pääosin heikosta tasosta (mistä en ole ollenkaan eri mieltä), niin mikäli haluaa tällä saralla sitä timanttisinta katsottavaa, niin CMoresta katseluun tanskalainen Forbrydelsen (suomeksi Rikos), mikäli tämä mestariteos on vielä näkemättä. Silta oli eittämättä laatutelkkaria, mutta tämä iski ainakin itselleni vielä kovempaa. Muista tanskalaisista laatusarjoista Vallan linnake on vielä näkemättä, joten tämä virhe on jossain vaiheessa paikattava.

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mistähän muuten johtuu että suurin osa suomalaisista poliisi ja rikossarjoista on sitten noin heikkoja? onko joku perehtynyt enemmän kirjallisuuteen onko lähdemateriaaleissakin sitten eroa pohjoismaiden kirjallisuuteen?

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Muista tanskalaisista laatusarjoista Vallan linnake on vielä näkemättä, joten tämä virhe on jossain vaiheessa paikattava
Kannattaa jättää viimeinen kausi katsomatta, kivempi päättää onnistuneeseen suoritukseen.
Mistähän muuten johtuu että suurin osa suomalaisista poliisi ja rikossarjoista on sitten noin heikkoja? onko joku perehtynyt enemmän kirjallisuuteen onko lähdemateriaaleissakin sitten eroa pohjoismaiden kirjallisuuteen?
Ainakin niitä korona-aikana tehtiin todella paljon, varmaan siinäkin taso laskee väkisinkin. Ja sitten taas ne mitkä on tehty isolla rahalla (Sorjonen, Karppi, Ivalo?) kärsivät kelvottomista käsikirjoituksista, en tiedä miksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy