Voihan perseensuti, ei malttanut enää vaan töistä tullessani katsoin äsken 2 vikaa jaksoa Sons Of Anarchyn 5. tuotantokaudesta. Aloitin sarjan katsomisen noin 1½ kuukautta sitten aivan alusta. Koukkuun jäin heti ja 3 ekaa kautta menikin 5 päivässä... Tämän jälkeen päätin hiljentää tahtia että herkku ei loppuisi heti. Nyt tuli tämä surun aamu, ei tässä malttaisi millään odottaa seuraavan kauden alkua. Huikea sarja, suosittelen lämmöllä vaikka ajatus moottoripyöräkerhosta kertovasta sarjasta ensimmäisenä vieraannuttaisi. Henkilöt ovat todella tehneet tästä huikean sarjan. Uskaltaisin sanoa, että paras sarja ehkä ikinä mitä olen katsonut. Toki tämä huuma voi sotkea myös ajatukseni.
Muita sarjoja en tällä hetkellä seuraakaan. Ennen SoA:a en noin 2 vuoteen seurannut oikein mitään sarjaa, nyt tuli taas tyhjä olo eikä kiinnosta oikein mikään. Kaverit suositteli SoA:aa, onneksi kokeilin. Samalla suosittelivat Dexteriä. Ei uskalla vielä aloittaa, koska jos koukuttaa niin muuta elämää ei varmaan sitten taas hetkeen ole. Ehkäpä ensi vuoden puolella aloitan, kun on aikaa.
Onneksi SoA herkku jatkuu ensi vuonna ilmeisesti jossain vaiheessa. Dexterin lupaan korkata ensi vuonna, tammikuussa. Olisiko kellään heittää jotain muuta sarjaa mitä kannattaisi kokeilla? Olen huono seuraamaan ellei sarja todella koukuta. Mainittakoon että edelliset sarjat, jotka olen katsonut samalla kiinnostuksella kuin SoA:a ovat Prison Break ja 24. Tästä nyt siis voi jotain päätellä siitä, millaiset sarjat minut voisi koukuttaa.