Oon yleensäkin aika helppo asiakas fiktion parissa, kunhan tekijät edes vähän pyrkii sinnepäin selittämään, esim ettei tarvi jotkut tekniset asiat olla prikulleen, jos nyt ei ihan pelleilyksi vedetä. Ja kyllä mää pystyn Konfliktissakin käyttämään tätä kuuluisaa suspension of disbeliefiä. Emmää tiedä miten asiat oikeesti on ja menee, mutta maallikko-mulle on ihan riittävän uskottavaa, että kesken sotimisharjoituksen tai sen lopun samanlaisissa uniformuissa ja samanlaisella kalustolla paikalle pölähtävä porukka aiheuttaa lähinnä hämmennystä, koska mitäs tollaset varusjampat ja komppanianpäälliköt välttämättä isojen herrojen suunnitelmista tietäisi, ja yhteydet uloskin on katkaistu. Ja kun vähän aikaa on hämmennelty, sitten onkin tietkin poikki.
Lisäksi mulla on pieni disbelief ilman suspensionia ylipäätään siihen, että kaikesta huolimatta se meidän varautuminen täällä ei ole ihan siellä missä sen toivottaisiin olevan, tai ainakin sellainen reagoinnin uskallus voisi alkuun olla hitaalla. Ensin pitää saada neuvotteluyhteys!