TV-sarjaketju

  • 2 308 940
  • 10 154

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lost nyt ekan kerran katsonnassa, toisen kauden puolessa välissä menen. Kyllä tämä vähän pitkäveteiseltä tuntuu, koska juuri kun alkaa näyttämään siltä että nyt alkaa tapahtumaan jotain, niin mitään ei kumminkaan tapahdu. Todella hidas sarja. Kai tämä silti tulee katsottua…
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lost nyt ekan kerran katsonnassa, toisen kauden puolessa välissä menen. Kyllä tämä vähän pitkäveteiseltä tuntuu, koska juuri kun alkaa näyttämään siltä että nyt alkaa tapahtumaan jotain, niin mitään ei kumminkaan tapahdu. Todella hidas sarja. Kai tämä silti tulee katsottua…

Se tässä tuntuu juuri olevan From ero että siinä selkeästi otettu Lostista niitä hyviä puolia ja kun alkaa näyttää että tapahtuu niin myös tapahtuu, ei montaa täytejaksoa kaudessa. Joskin varmasti tuokin tuossa alkaa jossain kohti tökkiä ja mikä sitten lopulta on lopputulos niin paha sanoa mutta todella vangitseva sarja tähän asti.
 

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis britithän ne vasta osaavatkin - ja usein kysymys on BBC:stä ja ITV:stä jne, avoimista kanavista, kun taas USA:ssa lähinnä järjestään maksullisista streaming-palveluista.
Samaa mieltä olen. Tosiaan kommentillani viittasin siihen, että täällä tuo jenkkituotanto tosiaan enempi esillä.

Ja jenkeissä tosiaan laadukkaampi tuotanto löytyy historiallisesti kaapelikanavien HBO/Showtime/AMC jne puolelta, ja nykyisin myös striimipalveluista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mjr

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Itse muistelen, että Lostin neloskausi oli kökkö, mutta vitoskausi maistui taas. Siinä oli se joku kylä ja ne haalarihemmot.. no ei pysty muistamaan, mutta muistelen tykänneeni. Tai sitten nämä olivat kolmas ja neljäs kausi.

Tuo Martti Frimanin sarja on kyllä mielettömän hyvä. Ehkä jopa paras tällainen genressään. Nyt olen sitä hehkuttanut. Parempi kuin Happy Valley ja The Bay.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Lostin alku oli loistava, jännittävä ja mielenkiintoinen - vaan sitten käsikirjoittajilta täysin hukkui se punainen lanka, oliko sitten kysymys sarjan venyttämisestä vai mistä, mutta epäuskottavuus kasvoi eksponentiaalisesti. Noin yleensä kaikki ilmeisen yliluonnollinen tai maaginen tai muuten vain anti-luonnontieteellinen näkökulma on tullut iän myötä yhä suuremmaksi varoituslipuksi. Amerikassahan noita tarinoita rakastetaan, mutta itse kaipaan edes tiettyä minimiuskottavuutta myös mysteeri- ja kauhugenressä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös