TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 914 427
  • 24 776

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viimeinen viikko, nyt jännitys kohoaa.

Gaydale joutuu kantamaan uuden maineensa tuskan. Joutuu varmaan vielä enemmänkin silmätikuksi, mutta palkitaanko se Iidan toimesta?

saster pisti oikein hyvät hahmotelmat finaalista, moni lienee lähellä. Tärkeimpiä lienee Severin muuttuminen psykopaattiseksi isänsä jalanjäljissä. Kuinka pian syksyllä saamme vanhemman kaverin sekoilemaan? Ehkä tässä olisi jopa Teemu Lehtilän paikka palata näyttelemään poikaansa.

Sirun mutsikin heitetty ilmoille. Todellakin aidon Liisan paljastuminen avataan varmaan alustavasti finaalissa.

Lasse on sarjan edetessä muodostunut jotenkin aivan luolamiehen tasolle. Kaikki alkoi tyylikkäänä upseerina ja nykyään se vaikuttaa tuollaiselta naapurin tuloja kyttäävältä juntilta.

Talvella jo tuli pohdittua, että Topi olisi mahdollinen kuolonuhri. Tämäkin vyyhti kiihtyy juuri sopivasti. Tärkeintä on kuitenkin, että koko kuviosta päästään pian eroon.

Tämä huppuhahmo tietenkin on se suurin keissi. Loogisin olisi Miika, mutta todennäköisin (myös tylsin) olisi se huumehörhö. Sara ei edelleenkään voi, eikä saa olla vaihtoehto. Hienointa toki olisi, jos hupun alla olisi jokin superyllätys, mutta siinä ei tietenkään olisi juuri ideaa.

Isabella ei missään nimessä ole oikeasti raskaana, se on ollut jo pitkään selvää.
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Grande finale alkaa lähestyä, hienoa.

Tuosta huppupäästä heitän ilmoille semmoisen veikkauksen, että kyseessä on joku Korpin läheinen apuri. Hän todennäköisesti näki vilaukselta Sergein tai Helenan ja aikoo kostaa.

Itse asiassa toivoisin kyllä sarjaan enemmänkin näitä rikoksia.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Nikkinen tekee paluun huppupäänä!

Se olisi huikeaa mutta vain turhaa haihattelua. Eiköhän sieltä joku tylsä vaihtoehto paljastu. On alkanut ärsyttämään koko saatanan tale ja toiseksi Peppi taas on ottanut roolia ison otsansa kanssa. Kuula kalloon ja supille syötiksi. Voisi kuvitella että muijan ei tarvitse edes vetää roolia, hän on tuollainen.

Huoh, pienet angstit piti tulla taas vuodattamaan. Tärkee sarja, tärkee sarja.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Liian helppoa arvata, mutta epäilen vaan, että tuo huppupää on Niko, joka on seonnut aivan täysin Katariinan vuoksi ja joutuu itse loppujenlopuksi Lintukoloon mikälie hullujenhuone se nyt on. Peppi saanee lopuksi yliannostuksen. Kannattaa käydä kierrätyskeskuksessa äänestämässä Season Finalen tapahtumia, jos kiinnostaa.
 

saster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Eikös Isabella mainostanut aikanaan Sepolle ja Helenalle, että maha oli Miroa odottaessa poikkeuksellisen pieni, tai ainakin alkuvaiheessa oli? Toki tuohan voi olla ihan täyttä kusetusta, mutta tuo lienee niitä harvoja syitä, jotka puoltavat Isabellan raskautta.

Jotenkin tuntuu tuon huppupääcasen floppaamisvaara olevan tuskaisen korkea. Käytännössä täysin uusi henkilö olisi pelastus kyseiselle kuviolle, koska kaikki potentiaaliset vaihtoehdot ovat enemmän tai vähemmän tylsiä.

Kyllähän se niin on, että nyt alkaa salkkari-kevään mitallipelit. Tahti on nopea, sillä perjantaina on jo maaginen game seven! Voisi kuvitella, että viimeisen mainoskatkon jälkeen alkaa jatkoaika ja sen jälkeen odotellaan kiihkeästi ratkaisua.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Jotenkin tuntuu tuon huppupääcasen floppaamisvaara olevan tuskaisen korkea. Käytännössä täysin uusi henkilö olisi pelastus kyseiselle kuviolle, koska kaikki potentiaaliset vaihtoehdot ovat enemmän tai vähemmän tylsiä.
Aijjaa? Minun mielestäni seinällä lukenut "KOSTO" tuo juurikin huikeaa ja jopa todellista PELKOA sarjaan! Yaarrr!
 

Ralph

Jäsen
Huppupää on selvästi mies. Jotenkin minun silmään näyttää sen verran miehiseltä.

Ja tämä Iidan yllätys oli odotettu mutta silti huikea veto. "Teillä onkin paljon yhteistä" hohoho!!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huppupää on selvästi mies. Jotenkin minun silmään näyttää sen verran miehiseltä.
Siinä tapauksessa ei ole mahdollisuuksia oikein muita kuin Niko. Olisihan se sillä tapaa aika kova veto tähän kohtaan. No, olihan hänen geneettinen isänsäkin liero, joten perimällä selittyy.
 
Mitenkäs tää kuvio nyt menee, kun Siru sanoi Elsan olevan hänen mummo ja Liisan piti olla ainoa lapsi tässä perintö asiassa, mutta nyt Sirun äiti on kuviossa mukana. Onko ne nyt sitten Liisan huijauksen mukaan millä tavalla sukua toisilleen?
 

Ralph

Jäsen
Mitenkäs tää kuvio nyt menee, kun Siru sanoi Elsan olevan hänen mummo ja Liisan piti olla ainoa lapsi tässä perintö asiassa, mutta nyt Sirun äiti on kuviossa mukana. Onko ne nyt sitten Liisan huijauksen mukaan millä tavalla sukua toisilleen?

Sirun isä oli Elsan lapsi mutta on jo kuollut.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mutta miksi Sirun äidillä ei ole oikeutta Elsan perintöön? Kaikki meni Ipille? Äidistä ei tiedetty silloin? Kyselyikä koitti nyt. Jatkan toisessa ketjussa.
 

saster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Aijjaa? Minun mielestäni seinällä lukenut "KOSTO" tuo juurikin huikeaa ja jopa todellista PELKOA sarjaan! Yaarrr!

Jos huppupää on Niko, niin siinä on pelko kaukana. Niko uhannee Katariinalle varmaankin paljastavansa heidän petihistoriansa Antille ja siinä on jännitystä kerrakseen. Toisaalta Miika ja Sara on pakko sulkea osittain pois, koska Miika tuskin kostaisi Katariinalle mitään ja Saran paluu on ollut pidempään jo epätodennäkönen. S.P. on liian selvästi Saraan johdatteleva, joten eiköhän tossa johdeta monia katsojia tahalleen harhaan? Toivottavasti sieltä tulee täysin random kaveri ja näin jäisi mukavasti spekulointia kesäksi.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos huppupää on Niko, niin siinä on pelko kaukana. Niko uhannee Katariinalle varmaankin paljastavansa heidän petihistoriansa Antille ja siinä on jännitystä kerrakseen. Toisaalta Miika ja Sara on pakko sulkea osittain pois, koska Miika tuskin kostaisi Katariinalle mitään ja Saran paluu on ollut pidempään jo epätodennäkönen. S.P. on liian selvästi Saraan johdatteleva, joten eiköhän tossa johdeta monia katsojia tahalleen harhaan? Toivottavasti sieltä tulee täysin random kaveri ja näin jäisi mukavasti spekulointia kesäksi.

Tässä kyllä on pakko olla jäljillä. Jos huppupää on Niko, niin tuo tarinahan lässähtää täysin. Tuo on kyllä hyvin todennäköistä, että tuo S.P. ei lopulta viittaakaan Saraan. Kyllähän tuossa on avoinna helvetin paljon ovia jatkon suhteen.

Mikäs se viime kauden loppu oli? Näin muistivirkistykseksi.

E. Kun silmissä vilistää vaan elämä kuvina. Ei vaan moottorikelkkaonnettomuus ja kahvilaräjähdys.
 

Sakari78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisiko huppupää olla Eero? Miten sen kuolema aikoinaan näytettiin, onko mitään mahdollisuutta, että olisi elossa? Tai Aaro? :)
Katariinaanhan Eero ei liity kai mitenkään, mutta väkisin pistää miettimään, että miksi Eero on nostettu yhtäkkiä niin isosti esiin Sievisillä?

Nikoon tai Miikaan en itse usko ja koska huppupää näyttää niin selvästi mieheltä, ei se voi olla Sarakaan. Eli Eero tai sitten joku täydellinen yllättäjä.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Millä perusteella se huppupää näyttää mieheltä?

Minun mielestäni enemmänkin naiselta, mutta "näähän on näitä mun mielipiteitä."
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin tai se Miian poikaystävä, joka kuoli auto-onnettomuudessa? Jos se on maannut vaan tarpeeksi kauan ojassa, eikä kukaan ole huomannut? Nyt sitten vaan pikkusen vihasena huppupäänä? Tää on Salkkarit.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Jos huppupää on Niko, niin siinä on pelko kaukana.
Yritin olla sarkastinen :)

Millä perusteella se huppupää näyttää mieheltä?

Minun mielestäni enemmänkin naiselta, mutta "näähän on näitä mun mielipiteitä."
Mielestäni suurin kysymys ei ole se, kuka on kyseessä, vaan se miksi kyseinen henkilö kirjoittaa nahkahanskat kädessä? Mielestäni ilman olisi huomattavasti helpompaa.
 

trap

Jäsen
Kallistun kanssa Nikon puoleen nyt kun olen miettinyt. Alunperinkin se hahmo muistutti mielestäni kävelytyyliltään Nikoa, mutta pidin jotain sijaisnäyttelijää/uutta hahmoa todennäköisempänä. Kai tässä kuitenkin on käynyt niin että Niko on seonnut ja tullut pakkomielteiseksi Katariinaan.
 

Isaa

Jäsen
Voisiko huppupää olla Eero? Miten sen kuolema aikoinaan näytettiin, onko mitään mahdollisuutta, että olisi elossa?
Kuoli sairaalassa kahvilan räjähtämisen jälkeen. Lasse meni tiedustelemaan sairaalassa maanneelta Eerolta tietoja Paulan olinpaikasta, mutta Eero kuoli kesken haastattelun. Eipä ole enää Eerolla siis paluumahdollisuutta.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Niko vaikuttaisi kyllä aika todennäköiseltä tuohon Katariinan vainoajan rooliin. Eli jos lähdetään siitä että Katariina oli aiemmin kirjoittanut kaikki uhkausviestit itse, niin siinä tapauksessahan Nikon tarvitsisi nyt vain jatkaa epätoivossaan tuosta, mihin Katariina itse jäi. Nikollehan nuo viestit näytettiin, ilmeisesti ainoana Antin lisäksi, eli Niko tiesi "S.P":stä. Epätodennäköisempää taasen olisi että Niko olisi ollut tuo vainoaja jo alunperinkin... Vai olisiko yrittänyt silloinkin jo saada Anttia syylliseksi ja näin ollen hänet pois pelistä ?

Jos Sara eläisi ja olisi huppupää, niin miksi tämä jätti Katariinan silloin eloon ja pitkäksi aikaa rauhaan kun pelasti tämän joesta tai ainakin piteli tätä rannalla ? Vai oliko Katariinan joesta pelastanut huppupää eri henkilö kuin tämä uusi huppupää ? :) Miikan kohdalla tuntuisi vielä ihmeellisemmältä kuin Saran osalta tuo joki-pelastus ja nyt alkanut vainoaminen. Huppupäällähän oli kellarinsa seinällä Katariinasta kuvia, jotka oli töhritty "rankkaan" kuntoon. Olisiko Niko vihoissaan ihan näin pahasti kuitenkaan seonnut ?

Mitä huppupään ulkomuotoon tulee, niin mielestäni tuo kyllä menisi ihan hyvin naisesta, ainakin osassa kuvista joissa on näkynyt. Suurin piirtein sen hintelän narkkarin kokoa ja tyyliä, joka Katariinaa aiemmin vainosi. Mikä tuolla tyypillä muuten olikaan pelottelussaan motiivina silloin ? Olisiko hänestä kuitenkin kyse nyt ja joistain vanhemmista kaunoista, joita jo aiemmin ennen vankilaan joutumista oli kostamassa ? Epätodennäköisin kuvio pulpahti vielä mieleen, jossa Antti olisi alun perinkin laittanut tuon narkkarin Katariinaa pelottelemaan (kostoksi Saran kuolemasta). Sitten Antti lavastuksena vangitutti narkkarin ja on sittemmin saanut hänet hoidettua vapaaksi ja jälleen vainoamaan... ehkei kuitenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös