Näytettiin yhdessä jaksossa ihan selkeästi, että joku veti hänet rantaan.Mikäs tämä Katariinan joesta nostamisjuttu on? Onko jossain sanottu, että hänet nostettiin sieltä? Eikö ole mahdollista, että hän on itse päässyt sieltä pois?
Tämä on totta. Unohdin itse kokonaan. Se kyllä sulkee Nikon pois kuvioista, kun tämä tosiaan oli Antin kanssa. Lisäksi Niko oli siellä sivarikeskuksessa silloin kun Sara sai siellä mökillä niitä uhkailuja. Saapui vasta jälkeenpäin.Mutta kuka nosti tajuttoman Katariinan sieltä koskesta? Eikös se ollut juuri tämä huppupäinen vaanija?
Nikohan heilui silloin Antin kanssa johtamassa niitä etsintöjä.
Motiivina oli se, että Antti oli käynyt uhkailemassa häntä aiemmin ilman syytä.Mikä tuolla tyypillä muuten olikaan pelottelussaan motiivina silloin ?
Motiivina oli se, että Antti oli käynyt uhkailemassa häntä aiemmin ilman syytä.
Severi on muuten hullu kuin Aaroeerot olivat, siinä hieman pulmaa syksylle.
Ei varmasti mene kuin pari vuotta ja Teemu Lehtilä pääsee esittämään Severiä. Miestähän otti päähän, että hänet kirjoitettiin sarjasta ulos, joten tuossa olisi sitten comebackin paikka! Parransänki vaan pois, niin teinistä menee!Eiköhän Severi ole kesätauon jälkeen jo about 15-kesäien ja sitten alkaakin kunnon aaroeeroilut..
Severiä ei periaatteessa saa päästää syksyllä liian vanhaksi, koska samalla Tale pysyy samanikäisenä. Kuitenkin läpi vuosien tuon asian suhteen ollaan muistaakseni oltu suht teräviä.
Aika huvittava tuo Talen deitti. Oopperaa, balettia ja vaaleanpunaista paitaa, jotta Viitasaarellakin tajutaan sen hintteys.
Onko tuo Ismon kioski Ärrä, vaikka onkin teostovapaa? Seisooko Arja perjantaina ovella? Olisi liian laimeaa, eli tuskin. Ilmestynee aiemmin ja käräyttää Liisan. Ismon cliff liittyy tietysti aitoon Liisaan. Tulee jo kiire toteuttaa nämä.
Tuo hiippari on erittäin onnistunut tunnelman kohottaja tähän loppuun. Kova veto olisi, jos cliffiikään ei satavarmasti näyttäisi kuka se olisi, mutta eiköhän. Mielestäni nuo Katariinan kuvat veivät huumehörhön pois yhtälöstä, Niko ei ole mahdollinen, Sara on kuollut. Vaihtoehtoja on yhä vain yksi. Kyllä näyttelijä kiireiltään parin jakson visiitille ehtisi. Varsinkin jos päätteeksi hahmo tapettaisiin. Veikataan, että Miika palaa ja kuolee syksyllä ja Topi mahdollisesti jo perjantaina.
Minä olen ainakin käsittänyt, että R-Kioskia Ismo nykyisin pyörittää. Onko sitä muka yritetty peitellä?Onko tuo Ismon kioski Ärrä, vaikka onkin teostovapaa?Ismon Liike on R, eikö olekin?
Minä olen ainakin käsittänyt, että R-Kioskia Ismo nykyisin pyörittää. Onko sitä muka yritetty peitellä?
Roban Ärrähän se on, tietysti sisäkohtaukset on kuvattu jossain studiolla. R-kioski on nykyään ilmeisesti Salkkareiden yhteistyökumppani tjn. ja jaksojen alussa tulee "yhteistyössä, R-Kioski" -mainos.
Jaha, pikavippejä ei kai ennen ollakaan sarjassa käsitelty?
"Luottohakemus evätty perusteluna hakian ikä"Jaha, pikavippejä ei kai ennen ollakaan sarjassa käsitelty?
"Luottohakemus evätty perusteluna hakian ikä"
hakia... ei näin.
edit. Raib oli nopea
"Luottohakemus evätty perusteluna hakian ikä"
hakia... ei näin.
Mikä pettymys. Odotin, että Peppi olisi ruvennut myymään persettä oikein urakalla, mutta ratkaisu löytyikin noin köyhästä vaihtoehdosta kuin työpaikan kassarahojen varastaminen.