Eihän Antti nyt tietenkään itse ole huppupää, mutta häneen se liittyy, eikä todellakaan Katariinaan.
Ehkä sitten niin, mutta nyt kun tuon keksin, niin hieno huijaus olisikin, että puskajussi ja huppupää ei olisi sama henkilö.
Eihän Antti nyt tietenkään itse ole huppupää, mutta häneen se liittyy, eikä todellakaan Katariinaan.
Siiiis. Tämä hiipparihan on se huumeheppu jonka Antti laittoi vankilaan lavastamalla huumeiden hallussapidon. Eli historian paskin kuviohan tässä on käsillä.
Sen muuten hokasin vielä, että kun Sepi&Heluna pyysi Talen pöytään istumaan, niin Sepin takana seinässä näkyi liikkuvia varjoja. Siinä on Vintiötmäisesti mikkimies pitänyt mikkiä väärässä kohdassa.
Se oli Helunan varjo, kun hän otti kaapista Talelle kaakaomukin. :)
Mites sitten se heti perään toinen varjo? Molemmissa on niin epämääräisiä varjoja, että enää se Kova Luu ei heilu siellä.
Mikäli tässä on suurin juonikuvio, niin Liisan on oltava Ismon entinen vaimo, joka on toki "kuollut", mutta kerrankos salkkarit räväyttää.
Tätä minäkin olen pohtinut. Mutta miten Ismo ei tunnistaisi entistä vaimoaan? No kuitenkin Liisa voisi väläyttää: "En ole Liisa Salo, olen Liisa Laitela"
Olenkohan ainoa jonka mielestä tuo hiippari voisi olla kuin ollakin nainen? Ei se nyt niin kookkaalta näyttänyt ja liikkuminen toi jotenkin mieleen naisen. Tosin katsoin jakson vähän huppelissa yöllä, joten tarkkaavaisuus ei ole välttämättä parasta a-luokkaa. Eikä jaksa nyt mennä katselemaan kohtausta uusiksikaan.
Tale ja Iida kismailee luultavasti jonkun shoppilureissun jälkeen ja voisi kuvitella Jannen olevan suhteellisen lähellä. Tämä juttu jää tähän ja jatkuu syksyllä. Vaihtoehtoisesti Siru kertoo Talelle olevansa ihastunut häneen.
Onko muuten sen jälkeen kun ultrassa lääkäri änkytti, ollut mitään viitteitä tai vihjeitä siitä, että Tissibella olisi oikeasti raskaana? Vai voiko kyseessä olla jatkoaikalainen joukkosuggestio?
Huppumies on varmasti sama huumeaddikti kuka sarjassa seikkaili aikaisemmin.
Aijjaa? Minun mielestäni seinällä lukenut "KOSTO" tuo juurikin huikeaa ja jopa todellista PELKOA sarjaan! Yaarrr!Jotenkin tuntuu tuon huppupääcasen floppaamisvaara olevan tuskaisen korkea. Käytännössä täysin uusi henkilö olisi pelastus kyseiselle kuviolle, koska kaikki potentiaaliset vaihtoehdot ovat enemmän tai vähemmän tylsiä.