Voiskohan muuten olla sellanen homma että tuo Evan lapsi ei olisikaan Jirin tai Aaron vaan ihan jonkun muun? Näyttelijähän on ilmeisesti jo jäänyt kuvauksista mammalomalle eli hahmo poistuu = lapsi on jonkun muun ja lähtee sen kanssa ulkomaille tai toiselle puolelle maailmaa Keravalle.
Sarjoissa ja leffoissa puhutaan usein hahmojen kehittymisestä. Valitettavast voi mennä toiseenkin suuntaan. Ihan hauskastakin, Jannen kanssa ties mitä toilailevasta, hahmosta on tullut tuollainen murjottaja/itkijä. Mitenhän pysyvästi jää ja millaista roolia voisi olla tarjollakaan..?
Ei helvetti, onko siellä hahmo nimeltä Hemmo Karja? Loistavaa! Mistä ne keksii nää nimet?Hienoa kuitenkin, että Hemmo Karja on jaksanut olla mukana näin kauan, vaikka hahmo on ollut aikalailla turhake.. tosin tietysti rakastettava sellainen
Ei. Hemmo Karja näyttelee Jannea.Ei helvetti, onko siellä hahmo nimeltä Hemmo Karja? Loistavaa! Mistä ne keksii nää nimet?
Ei jumalauta tuo Emil Hallberg on nykyään paska näyttelemään. Miten se voi huonontua? Jatkuvaa ylinäyttelemistä ja ylireagointia, tuo ei ole mikään ohjaajan ohjeistuskaan, vaan tuo on silkkaa paskuutta. Kyllä mä tiedän, ettei kukaan noista mikään Oscar-palkittu näyttelijä ole, mutta nyt on oikeasti jo heikkoa suorittamista, josta minä en melkein koskaan valita, vaikka aihetta voisi olla.
Yksi asia mitä olen jo pidemmän aikaa ihmettellyt on noiden henkilöiden autot. Autot vaan ilmestyy tietylle henkilölle käyttöön, eikä niitä nay enää sen jälkeen
Jos nyt näitä ah niin ihania normielämän epäloogisuuksia Salkkareista haetaan, kuten asiaan kuuluu, niin minä olen aina ihmetellyt miten voi olla mahdollista ettei kenelläkään ole asunnossa pyykkikonetta? Ei niin kenelläkään, vaikka talo on täynnä hyvätuloisia ihmisiä. Kaikki käyttävä kellarissa olevaa taloyhtiön pyykkikonetta..
Voi vittu se luuta kohtaus. Mietin, että lopettakaa tämä paska. Kärsimystäni syventi se lopun nojatuolikohtaus, jossa tallukka kertoi olevansa sheriffi..Mielestäni tekee Talelle hyvää aloittaa talkkarin hommat Pihliksellä. Taalasmaan perheestä se paras talkkari aina löytyy ja saa Onnikin vähän muuta ajateltavaa. Hänestä saadaan varmasti nyt jotain hassua revittyä irti ja mielenkiintoista nähdä kuinka talkkari-ura tästä lähtee etenemään!
Joo! Tuodaan sarjaan vaikkapa Kosonen, Elias tai miksei jopa Tero, ihanaa!!Montako vuotta saadaan vielä nauttia Lari ja Kalle homostelusta. Voisi ehkä hiljalleen keksiä jotain muutakin.
Mielestäni tekee Talelle hyvää aloittaa talkkarin hommat Pihliksellä. Taalasmaan perheestä se paras talkkari aina löytyy ja saa Onnikin vähän muuta ajateltavaa. Hänestä saadaan varmasti nyt jotain hassua revittyä irti ja mielenkiintoista nähdä kuinka talkkari-ura tästä lähtee etenemään!