Espooseen. Salkkarimaailmassa siis Haloo Helsinkiä lainaten "Maailman toisella puolen".Minne Monica on oikein matkannut?
Jiri kysyi Noelilta neuvoja lakiasioissa. Siinä keississä kun Lola möi asbestia täynnä olevan Herukan Jirille. Tuo oikeusjuttu ei kyllä sitten koskaan edennyt mihinkään. Mutta kai ne on ihan parhaita kavereita nykyään.Mitenkäs Jiri ja Noel on ystävystyny?
Miten moni seuraa sarjaa muuten nykyään niin että katsoo maanantaisin koko viikon ennakkoon? Itsellä tuo on mennyt käytännössä siitä saakka näin kun maanantain ennakot alkoivat joskus vuosi sitten. Sen vuoksi tulee aika vähän tänne kirjoitettua enää, ettei vahingossa kirjoita esim. tiistaina jostain asiasta joka tapahtuukin keskiviikkona.
Jos jaksot olisi pidempiä niin en varmaan itsekään, mutta yksi jakso ilman mainoksia sekä alku- ja lopputekstit kelaten kestää n. 17-18 minuuttia niin viiteen jaksoon menee aikaa sellaiset puolitoista tuntia. Ihan sopiva pala kerran viikossa.Itse en kyllä pystyisi viittä jaksoa kerralla katsomaan. Sen verran kovaa touhua tämä sarja on. Täällä siis mennään perinteisesti jakso päivässä.
Aika hyvin pystyt kyllä tuollakin tavalla ennakkoon seuraamaan, F1-kausi kestää tänä vuonna ihan tuonne joulukuun alkuun saakka ja Salkkarithan jää aina joulukuussa tauolle :)F1-kauden aikana tulee katsottua maanantaisin C-moresta jaksot ennakkoon, muuten mennään ihan perinteisesti/loppuviikosta katsomon kautta useampi jakso kerrallaan mikäli ei kerkiä 19.30 telkkarin ääreen.
Kumpi hyppää ensin ja kumpi seuraa perässä vai hypätäänkö samaan aikaan? Veikkaan että ei mikään noista.
Olin varma että Tommin hevonen ei voita tuota kilpailua, mutta mitä vielä. Salkkarit pääsi yllättämään. Tai voiko se mennä niin, että myöhemmin selviää tämän olevan sopupeliskandaali.
Kumpi hyppää ensin ja kumpi seuraa perässä vai hypätäänkö samaan aikaan? Veikkaan että ei mikään noista.
Siis epilepsiaako tuo Violan vääntely oli tarkoitus kuvastaa? Eikö sitä voitu näyttää edes vähän todenmukaisemmin? Valitettavasti olen junnu-iässä todistanut tuota kohtausta muutamaan otteeseen.
Ja eikös nuo kohtaukset pysy lääkityksellä ihan hyvin kurissa?
Siis epilepsiaako tuo Violan vääntely oli tarkoitus kuvastaa? Eikö sitä voitu näyttää edes vähän todenmukaisemmin? Valitettavasti olen junnu-iässä todistanut tuota kohtausta muutamaan otteeseen.
Ja eikös nuo kohtaukset pysy lääkityksellä ihan hyvin kurissa?
Muutenkin tuo Violan sairaalakohtaus oli aika jäätävä. Ison leikkauksen jälkeen, jossa meinasi henki lähteä, vissiin oikeassa elämässä oltaisiin teho-osastolla tiukassa valvonnassa..Salkkareissa ison leikkauksen jälkeen on tippaletku ja sormessa sykemittari.
Kerran soitin ambulanssin epilepsiakohtaukseen ja kyllä se jotakuinkin tuolta näytti. Eli paljon pahemmalta kuin ilmeisesti oikeasti onkaan. Varmaan niitäkin on erilaisia, mutta kyllä siinä säikähti, kun ei oikein tiennyt mistä on kyse. Lääkintähenkilöstö otti tilanteen rauhassa haltuun heti saavuttuaan kuin Peppi konsanaan.