Viestin lähetti polvipetteri
Kapteeni Nemoa leikittiin (saa nauraa) hiihtomonot jalassa pitkin lumivalleja.
Viestin lähetti polvipetteri
St.Patilta haluaisin kysyä tuosta Pelastajat-sarjasta, että ajoivatko ne kaverit siinä sellaisella punaisella/oranssilla lava-autolla? Olen yrittänyt miettiä, mikä sarjan nimi oli. En tiedä, miksei tullut sarjaa katsottua, mutta jonkun pätkän näin ja se on jäänyt mieleen.
Viestin lähetti kerpo
Natiaisena seuratut piirretyt:
Jaki ja Nuka
Rosvo Rudolf (käpypyssy oli kova sana)
Tao-Tao
Peukaloisen retket
Tohtori Sykerö
Kolme muskettikoiraa
Olipa kerran... sarjat
Pätkis (smurffit ja Disney kamaa)
Suurin osa tosin uppoaisi vieläkin...
Viestin lähetti Habby
Barbababoja ei vissiin ole mainittu? Tuli kyseinen lastensarja mieleen, kun opiskelutovereista ainoastaan muutama tiesi mitä ne ovat.
Kaikki Barbababa-kirjat olivat lainassa kirjastosta ja olen nyt yrittänyt netistä löytää edes kuvan tai kaksi näistä hahmoista. Olen onnistunut löytämään vain samannimisen ravihevosen tuloksia. Mikäköhän Barbababa on englanniksi, jos tuolloin lykästäisi enemmän?
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Ylös hetkeksi.
Sain huikeita flashbackejä kun tänä aamuna sattuneesta syystä katselin telkkaria ja totesin että Peukaloisen retket tulee uusintana! Tänään tuli ensimmäinen jakso, eli kaikki nostalgianhakuiset 70-luvulla syntyneet sunnuntaisin puoli yhdeksältä telkkarin ääreen...Lopputunnari oli yllättävän hyvin muistissa.
Viestin lähetti Juhaht
Loistavaa! Tätä pitääkin alkaa katsoa aina kun kotona on tuohon aikaan. Pääsikös se Peukaloinen jo ensimmäisessä jaksossa sieltä maatilalta pois?
Kerrohan muutenkin ensimmäisen jakson tapahtumat, vaikka spoilereiden kanssa. :)
Viestin lähetti Mustavalkoinen
Kuinka vanhaksi sitä oikein itsensä voi tunteakaan, kun lukee teidän muitten nuoruuden sarjoja.
Viestin lähetti fiftyeight
Mutta muistaako kukaan, mikä oli tämän James Druryn esittämä Virginialaisen roolihahmon oikea nimi?