Ymmärrän jos silmät alkaa hikoilemaan kun joku spoilaa, mutta jos ei spoilata vertailemalla kirjoja ja televisiosarjaa, niin kyllä se nyt vaan on ihan OK.
Jep, kunpa se vain olisi noin. Silti täältä saa/on saanut säännöllisin väliajoin lukea kuinka "se ja sekin puuttuu sarjasta" ja "kirjassa tämä meni tällä tavalla ja hups, tulipahan kerrottua myös vähän tulevista tapahtumista, heh heh" ja "saattepa nähdä, että tästä ja tästäkin suvusta päitä putoilee, vink vink".
Eivät ole isoja spoilereita, mutta spoilereita ne silti ovat.
Itse olen kolmannenkaltainen lukija. Katson televisiosarjaa ja luen kirjoja. Ymmärrän, että tämä on ihan mahdoton yhtälö mutta kyllä se nyt vaan voi olla näinkin. Joten kun väität, että kukaan ei voi spoilaantua kirjaketjussa niin... Voi.
Tällaiseksi lukijaksi minäkin muutuin kolmannen ja neljännen tuotantokauden välissä. Olen jo kirjasarjan kolmannen osan loppupuolella, joten hyvin olen saanut "luettua kiinni".
En siltikään halua keskustella tässä ketjussa kuin TV-sarjan tapahtumista. Ilman mitään viittauksia mahdollisiin tuleviin tapahtumiin. Kirjaketjuun en koske, koska siellä keskustellaan nelos- ja vitososista. Näin ainakin luulisin.