Turhan tiedon -ketju

  • 663 850
  • 3 252

SgtMarkov

Jäsen
Venuksessa aurinko nousee lännestä ja laskee itään. Mutta koska se pyörii yli 200 kertaa Maata hitaammin, siellä voisi juoksemalla pyörimisliikettä vastaan saada auringon nousemaan idästä ja laskemaan länteen.

Edellyttäen siis, että juokseminen olisi mahdollista Venuksen pinnalla.
 

Nick Neim

Jäsen
Tämän ketjun ehdoton kuningas, eli @TKH ei ole vieraillut palstalla kohta 5 vuoteen. Taitaa mies pitää tämän ketjun kärkipaikkaa määrällisestikin mitattuna vielä pitkän tovin hallussaan.

Ihan mielenkiintosia tietoja sieltä aina välillä tuli.
 

Glove

Jäsen
Pitäisi kirjoittaa 145 viestiä niin olisin tasoissa. Pitääpä alkaa tutkimaan turhaa tietoa ja jakaa sitä muillekin.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
"Putinin salattu tytär Jelizaveta Vladimirovna Krivonogih".
Tyypillinen venäläinen kuvaileva sukunimi. Krivonogih: "vääräsääri", "keppajalka"

Tai Gorbatshev: "kyttyräselkä"
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Prinssi Harry ja herttuatar Meghan saavat toisen lapsen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Iisoppi on lääke- ja maustekasvina viljelty huulikukkaiskasvi.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Norjassa on hiihdelty viikonloppuna:



Ihan poskettomia suorituksia molemmat.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Syntyperäinen kuopiolainen kannustaa: kal-pa!
Vain savolaista vaikutelmaa tavoittelevat ja muka-savolaiset käyttävät kolmea tavua, ka-la-pa.
Näin minua on opastanut pari kuopiolaista.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
USA:ssa 9.9. on ilmeisesti yleisin syntymäpäivä.
 

Nick Neim

Jäsen
Tämän ketjun ehdoton kuningas, eli @TKH ei ole vieraillut palstalla kohta 5 vuoteen. Taitaa mies pitää tämän ketjun kärkipaikkaa määrällisestikin mitattuna vielä pitkän tovin hallussaan.

Ihan mielenkiintosia tietoja sieltä aina välillä tuli.
Kirjoitin n. 5 minuuttia sitten lähes identtisen viestin tämän yllä lainatun kanssa kun näin tämän aiheen olevan taas pinnalla, joskin ainoana erona, että nyt puhuin 6 vuodesta. Ja en tosiaan muistanut tällaista viestiä viime vuonna kirjoitelleeni, ennen kuin aloin ketjua taaksepäin selailemaan.

Ei ne kirjoituksen aiheet näemmä paljoa vuodessa muutu. Tämä olkoon tämän vuoden turha tieto.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen siirtynyt käyttämään pitkiä kalsareita... Se on syksy nyt.
 
K

Kiekkokatsoja

Olen (tältä vuodelta) siirtynyt käyttämään pitkiä kalsareita.
Sama juttu, jos olen ulkona pidempiä aikoja, ja liikunta vähäinen.
Mulla on ohuet ja tumman väriset pitkät kalsarit. (Minkälaiset sulla, kysyisi eräs edesmennyt palstalainen?)
Käytän myös ohutta pipoa useinmiten.
 
K

Kiekkokatsoja

Yleensä mustat Actuellin bambupitkikset kokoa M (tai L)... Paitsi että tällä hetkellä on tarjouksesta ostetut lilat Vendit (myös bambua ja kokoa L).
Ihmettelen että millaiset on nuo bambupitkikset. No ehkäpä joskus kysyn googlelta.
Osa ihmisistä ei kuulemma pidä koskaan pitkiä kalsareita. Saattaa olla paikat kylmänä, taikka eivät varttia pidempää ole ulkona yhtäjaksoisesti?
Turhaa tietoa on tietää, että kuka ei koskaan käytä pitkiä kalsareita.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitkien kalsareiden käyttö kuvastaa aikuisuutta, eli mukavuudenhalua esittämisen sijaan. Samoin kuin lukulasit hommataan silloin kuin uteliaisuus voittaa turhamaisuuden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös