Turhan tiedon -ketju

  • 662 008
  • 3 252

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Sain tuosta yhdestä ketjusta hyvän aiheen. Eli kuinka paljon ja mitä turhaa tietoa teillä on päässänne? meikäläisen kapasiteettistä on varattu noin 99% täysin turhalle ja tarpeettomalle tiedolle. Turhaa lätkä ja urheilutietoa on vaikka muille jakaa ja sillä ei koskaan tule tehtyä oikein mitään. Turhan tiedon kerääjät. Tämä on omistettu teille!

Tiesitkö...

...että pään hakkaaminen seinään kuluttaa 150 kaloria tunnissa.
...että torakka voi elää 9 päivää ilman päätään, ennen kuin se kuolee nälkään
....että jääkarhut ovat vasenkätisiä.



Päähän mahtuu VPS:n avauskokoonpano kaudella -97, Jaron avauskokoonpanoja sitten sitäkin enemmän. Sportin perusketjut kaudesta 98-99 ja esimerkiksi sellainen tieto, että Hannu Henriksson teki uransa viimeisen maalin Sportin paidassa raksilassa Kärppiä vastaan. Se oli muuten Sportin kauden viimeinen maali kyseisellä kaudella.

Loistakaa pienet ystäväiseni!

EDIT: Pistetään kans jotain pientä vielä: Kovjoki BlueFoxin salibandyliigan ykkösketju kaudella 97-98

Maalissa: Janne Manninen

Puolustajat: Jori Isomäki ja Patrik Högstedt

Hyökkääjät: Andreas Haglund-Torolf Käld-Erno Tyni
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Sulla on mun mieli. Olin eilen avaamaisillani ketjun tyyliin "Päivän knoppi'. Kaikkihan tiedämme, että menestyäkseen millä tahansa rintamalla ei oikeasti tarvitse tietää eikä osata mitään. Pitää vain tietää muutama knoppi, joita voi sitten viljellä oikeisiin väleihin ja tällä tavalla piilottaa oma tietämättömyytensä. Tieto on valtaa ja salattu tieto ylivaltaa, joten kerron teille täysin turhan knopin.

Laatokka jäätyy kokonaan vain kerran 40 vuodessa.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Itsellä on tullut opeteltua joskus piin desimaaleja, joskus muistin 100, mutta enää ei taida mennä kuin 50. tuo 50 on jotenki niin syvästi jääny päähän, että vaikka en 10 vuoteen miettis koko asiaa niin silti tulee :)

3,14159265358979323846264338327950288419716939937510..
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Aikamme uhkea povilaulajatar Sabrina on syntynyt 15.3.1968, eli vanha korppu, päivän minua vanhempi.

Lisäksi päähän on jäänyt yksi puhelinnumero johon olen soittanut vain kerran 28028x (loppua en kerro, ykstiyisyyssuojan takia, enkä suuntanumeroa)
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Munchenin olympialaisissa 10 000 m juoksussa v.1972 neljäs oli Espanjan Mario Haro.

Tällä tiedolla yllätin erään kansallistakin näkyvyyttä saaneen turhan tiedon mestarin.Etunimi saattaa kyllä olla Marian.
Lisäksi pystyn vastaamaan huomattavasti paremmin v. 1896-1952 olympiakisoja tai nyrkkeilyn raskaan sarjan maailmanmestareita 1940-luvulle asti koskeviin kysymyksiin kuin muistamaan tärkeitä työtehtäviä.

Ihmisen pää,tai siis minun,on kummallisesti rakennettu.30 vuotta sitten luetuista vanhoista urheilukirjoista luettu tieto pysyy päässä,mutta jos erikseen myyntitilaisuutta varten painaa päähänsä,että onko tuotteessamme joku asia x vai y,niin ei tahdo millään muistaa.Ja jos muistaa niin ei enää seuraavalla viikolla.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
- Sian orgasmi kestää n. 30min
- Leijonat (siis ne eläimet, ei maajoukkue) voivat rakastella jopa 40 kertaa päivässä
- Alfred Hitchcock kuoli samana päivänä kuin minä synnyin
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti JustinCase
- Leijonat (siis ne eläimet, ei maajoukkue) voivat rakastella jopa 40 kertaa päivässä
Mistä sä tiedät, että maajoukkue ei voisi? hähä
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Viestin lähetti Jaska85
Mistä sä tiedät, että maajoukkue ei voisi? hähä

Sydän sanoo kyllä, mutta liha on heikko...Eikös se niin mene?
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvä aihe! Joskus on tullut tutkiskeltua eri maiden ja eri lajien nimiä ja henkilöitä...ja pari hauskaa nimeä olen bongannut.

- Aikoinaan Jugoslavialaisessa Crvena Zvezda:n joukkueessa pelasi heppu nimeltä Uros Banovic...

Latvialaisia jääkiekkomiehiä ovat mm. Zigmars Lutkus, Essamika Ogre, Martins Cipulis, Raitis Ivanans, Vladimirs Mamonovs, Juris Katkovs, Konstantin Kikass ja Janis Anis

- Italiassa pelasi (tiedä vaikka vieläkin) herra nimeltään Gino Pasqualotto HC Bolzanon joukkueessa.

- Valkovenäjällä ovat pelanneet herrat nimeltään...Andrei Sirotin,
Dmitri Baskov ja Anton Pulver.

- Tsekkiläisiä takatukkia...Aleš Zima, Branislav Janos, Petr Kalus -
David Kamas ja Leos Pipa
 

Tobias

Jäsen
Yhdessä Ihmemiehen jaksossa McGyver näppäilee ovikoodin, joka on 8875. Ja tämä on totta, jostain kumman syystä tuo on jäänyt mieleen. Oli hyvä jakso.
 

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Burkina Fason (ent. Ylä-Volta) pääkaupunki on Ouagadougou.

Tää oli joskus mulla kanssa ässänä, mutta aika moni jo täällä päin (suomea)hiffaa sen.

Tiettekös, mikä on Montevideon (Uruguay) ystävyyskaupunki?
Se on Videoton (Unkari). Rajua...
 

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti JustinCase
- Sian orgasmi kestää n. 30min
- Leijonat (siis ne eläimet, ei maajoukkue) voivat rakastella jopa 40 kertaa päivässä
- Alfred Hitchcock kuoli samana päivänä kuin minä synnyin

Siis korvaako määrä laadun? ;)

Tiedätkö, että 99,9% ihmisistä ei voi nuolla kyynerpäätään ja 35%
ihmisistä kuitenkin koittaa nuolla kyynerpäätään tiedon jälkeen.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Yhden postimerkin nuolemisesta saa kalorin verran energiaa.
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Tiesittekö muuten että edesmenneen Pertti Spede Pasasen legendaarinen spede-nimike juontaa juurensa jääkiekkoon. Spede oli nuorena kova pelimies ja sai lempinimen speedy, josta se taipui savolaisittain spedeksi.

Kaikkea sitä onkin mieleen jäänyt.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti AcesHigh
Siis korvaako määrä laadun? ;)

Tiedätkö, että 99,9% ihmisistä ei voi nuolla kyynerpäätään ja 35%
ihmisistä kuitenkin koittaa nuolla kyynerpäätään tiedon jälkeen.

Minä kuulun näistä molempiin ryhmiin, pitihän se mennä testaamaan.
 

md17

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin ja jäikin mainitsemaat, että usein kirjolohien väri saadaan aikaiseksi kalan lihan värjäävän ruoan avulla.

Korjataan sen verran, että Suomessa kasvatettavilla kirjolohilla se väri taidetaan saada aikaiseksi näin aina, ei vain usein. Muistaakseni noiden karotenoidien (?) syöttöön on tulossa joku uusi määräys, jonka seurauksena saamme tulevaisuudessa nauttia kirjolohemme harmaana.

Todetaan nyt tähän vielä, että yksi tärkeimmistä jalostusominaisuuksista kirjolohella on ulkonäkö (nahan väri). Täytyy katsos näyttää hyvältä kaupan kala-altaassa.
 

Anton

Jäsen
Eli kuinka tehdä vaikutus hyvännäköiseen kimuliin bussipysäkillä tai baaritiskillä.
- Hei kaunis neitokainen, tiesitkö että Eiffeltorni on 300 metriä ja 64 senttiä korkea. Antennin kanssa torni on 320 metriä ja 75 senttiä korkea…
Saat olla varma, että tyttö muistaa sinut pitkään!?

Onkohan tämä riittävän turhaa tietoa?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ceycellien saarten keskellä oleva makean veden järvi ( jonka nimeä en nyt muista) sisältää yli 600 erilaista kirjolohilajia, jotka ovat periytyneet samasta lajista.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mikään tieto mitä minä päässäni "säilytän" ei ole turhaa, kaikki on ehdottoman tarpeellista ja hyödyllistä. Kaikki turha ja epäolennainen tieto sen sijaan menee toisesta korvasta sisään ja toisesta välittömästi ulos, mitä sitä pääkopassa varastoimaan.

Tiesittekö muuten sitä, että kädellisistä kokoon suhteutettuna suurin penis on bono-bono eli kääpiösimpanssi uroksella. Tiesittekö myös sitä, että kääpiösimpanssit kuuluvat niihin harvoihin lajeihin joiden yksilöt harjoittavat seksiä muussakin kuin lisääntymistarkoituksessa. Ne ovat muutenkin seksin suhteen hyvin vapaamielisiä, niin hetero- kuin homoseksi tulee kysymykseen, samoin itsetyydytys.

Tämäkö muka turhaa tietoa?

vlad#16.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös