Saatoin joskus skidinä olla useita päiviä käymättä lainkaan paskalla. Don't even ask.
Sama. Sitten kun vihdoin oli käytävä niin se sessio kestikin kerralla sellaiset 15-20 minuuttia. En valehtele tai liioittele, tuollaista se minulla välillä oli.
Saatoin joskus skidinä olla useita päiviä käymättä lainkaan paskalla. Don't even ask.
Musiikkiliike Thomann lopettaa postissa tulleiden perinteisten "Hot Deals" -esitteiden jakamisen.
Rumpukamaa tuli muinoin tilattua paljonkin Thomannilta, mutta eipä sitäkään ole tapahtunut oikeastaan enää vuosikausiin. Soittimet kun nykyään vaihtaa lähinnä kädestä käteen omistajaa, tai muusikoiden.netin toripuoli on tietysti myöskin toinen vaihtoehto. Kapulatkin pitää näin vanhemmalla iällä olla niin modattuja ja just eikä melkein, että ei tuota tiettyä risun kokoa taida edes löytyä tuolta koko liikkeestä. Joskus kun keppejä piti ostaa Thomannilta monen kymmenen parin pakkauksissa.Olen Thomanille maksanut resursseistani ehkä puoli tuhatta euroa, kallein sijoitukseni oli blow out-palautettu vasuri Yamahan FG 720. Ehkä se oli tunkkainen yksilö jonkun asiantuntijan korvissa mutta minulle kotisoittoon riittävä, helpposoittoinen intonaatioinen tekeles. Hyvä diili. Ja sitten olen ostanut muutaman kerran pienempää tilpehööriä ja sälää, osia ja kieliä jne.
Vaan kieltämättä ärsyttävää oli tuo mainostulva. Ei perhana ole meikäihmisellä varaa ostaa soitinjuttuja kuukausittain.
Sitten kun vihdoin oli käytävä niin se sessio kestikin kerralla sellaiset 15-20 minuuttia.
Se on kyllä harvinaisen paljon. Vaatii jo hyvää peruskuntoa, ja sopivat eväät.Katselin lokakuun aikana yhteensä 51 jääkiekkopeliä joko livenä paikan päällä, suorana lähetyksenä tv-ruudulta tai sitten tallenteena. Mutta tuossa luvussa on mukana vain pelit jotka katselin alusta loppuun asti.
Tai oikeastaan, kaikkia pelejä en ole vielä katsellut. Ihan just alan katselemaan Kerhon peliä SaiPulia vastaan ja se on se 51. katselemani peli tässä kuussa.
Oletko harkinnut alkaa pelaajatarkkailijaksi? Kai se tuolla pelimäärällä onnistuisi.Katselin lokakuun aikana yhteensä 51 jääkiekkopeliä joko livenä paikan päällä, suorana lähetyksenä tv-ruudulta tai sitten tallenteena. Mutta tuossa luvussa on mukana vain pelit jotka katselin alusta loppuun asti.
Tai oikeastaan, kaikkia pelejä en ole vielä katsellut. Ihan just alan katselemaan Kerhon peliä SaiPulia vastaan ja se on se 51. katselemani peli tässä kuussa.
Se on kyllä harvinaisen paljon. Vaatii jo hyvää peruskuntoa, ja sopivat eväät.
Oletko harkinnut alkaa pelaajatarkkailijaksi? Kai se tuolla pelimäärällä onnistuisi.
Hah hih, mulla on mies hukassa. Reilu tunti sitten lähti kauppaan eikä vielä ole näkynyt takaisin. Puhelinkin jäi kotiin siinä lähtöhötäkässä. Kauppa nyt meni kiinni klo 22 eli eiköhän kohta kotiin tule tai sitten hän on (lopullisesti) karannut...
Ei kyllä löytynyt koska mies oli liikenteessä autolla. Hän on hyvin tiukkana siitä että ei ajella alkoholin vaikutuksen alaisena. Hän on siitä tunnettu rallireissuilla ja muutenkin. Hän varmaan jopa todella olisi valmis jättämään minut jos jäisin kiinni kännissä ajamisesta.Mies löytyy luultavasti lähimmästä baarista
On voinut tehdä sitä kun sormenjälki ei toimi ja en tiedä näppäinlukon koodia. Eikä tiedä mieheni minunkaan koodia joten meillä puhelimet on henkilökohtaisia...Puhelimen unohtaminen on kyllä paha virhe. Tsekkaahan aikasi kuluksi, onko siellä viestejä muilta naisilta.
Joskus myös ihan vitun fantsuja hallusinaatioita.Nuoltavat postimerkit antavat sinulle palkkuoksi 0,1 kaloria.
Olipa pieni. Tai sitten jänikset oli 64 miljoonaa vuotta sitten tosi isoja.Elefantin esi-isä 64 miljoonan vuoden takaa oli jäniksen kokoinen.
Joku tyyppi lähetti itsensä lentorahtina (vissiin siis postipakettina) Australiasta Iso-Britaniaan (tai toisin päin) kun ei ollut varaa lentolippuun ja piti päästä veljen häihin. Siitä oli jossain ohjelmassa missä kerrottiin ihmisten hölmöistä (oudoista yms.) ideoista ja teoista (joista kuitenkin selvittiin hengissä).Syömälllä arkin postimerkkejä pääset lentämään omin siivin Fidzi-saarelle: ei tullitrakastuksia, ei turhia jonotuksia?
Olet tainnut katsella evoluutio-ohjelmaa jonka yle lähetti. Kyllä siinä oli paljon uutta tietoa itselleni mutta paikoitellen edettiin mielestäni vähän hätäisesti. Yksi ohjelma per yksi eläinryhmä olisi ollut parempi. Ja kyllähän se tieto sinänsä minulle turhaa on kun en arkielämässä tee esim. mitään sillä tiedolla että krokotiileillä on ollut aikoinaan sukulaisia jotka olivat jokseenkin siroja ja juoksivat kuin vinttikoirat... ei mitään hitaita köntyksiä kuten nykyiset krokotiilit maalla.Elefantin esi-isä 64 miljoonan vuoden takaa oli jäniksen kokoinen.