Tupakoitko?

  • 13 315
  • 132

Tupakoitko?

  • Kyllä

    Ääniä: 116 23,4%
  • En

    Ääniä: 190 38,3%
  • Harvoin

    Ääniä: 67 13,5%
  • En, mutta olen maistanut

    Ääniä: 101 20,4%
  • Kyllä, mutta yritän päästä irti

    Ääniä: 22 4,4%

  • Äänestäjiä
    496

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Juu

Kyllähän niitä savukkeita jonkin verran menee, ei tosin liikaa. Merkki on Marlboro Lights, jos sätkää pitää vetää niin se on yleensä Bulldog. Sätkiä vedän kuitenkin vain intin leireillä, koska sinne ei viitsi ostaa kartonkia messiin. Niin kuin kaikki intin käyneet polttajat varmasti tietävät metsässä palaa aivan koko ajan, osittain ajan vietteen ja osittain vitutuksen vuoksi. Mortti-kaudella tetsatessa piti aina pyytää lupa vetää röökiä ettei pää hajoa, silloin se oli luonnollista, mela otsassa oli melkoinen. Kassulla ei pala lähellekään metsän määriä, ruoan jälkeen ja vapaa-ajalla sitä tulee aina pölliä vedettyä. Niin ja Sotkun tupakkapaikalla tietenkin ykköskaljan kanssa...Haha!

Kännissä kun on ei ilmeisesti koskaan saa tarpeeksi röökiä. Sitä vetää savukkeen huuleen jatkuvasti ihan luonnostaan ja maistuu niin helvetin hyvälle. Aaamulla olo onkin sitten järkyttävä, kaljan ja tupakan synnyttämää teistiä pahempaa makua ei taida saada aikaan kovin helpolla. Lisäksi pää on kipeä ja yskittää tuhottomasti. Enimmillään olen kuulemma vetänyt juovuksissa jotain 2,5 askia....
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Viestin lähetti ozo
Jokainen on maistanut aivan varmasti... Vain nössöt ei maista! Vain tyhmät polttaa... Mä en polta... :]

Niin allekirjoittaneella tulee tammikuussa 24 vuotta täyteen ja käsi sydämellä voin sanoa, että ikinä ei palava tupakka ole suussa käynyt, eli ei siis kertaakaan.

Haju on kauhea ja rahaa menee. Ikinä ei ole tehnyt edes mieli - ei edes armeijassa.

-ipa rules
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti ozo
Jokainen on maistanut aivan varmasti... Vain nössöt ei maista! Vain tyhmät polttaa... Mä en polta... :]

i am nössö. koskaan en ole edes maistanut, enkä aiokaan. en edes sikaria vaikka saipa mestaruuden joskus veisikin.

ja te irvileuat siellä, turha kuitata että "ei pelkoa siitä"..
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Olen katsellut otsikoita, mutta silmiini ei osunut yhtään nuuskan käyttäjää, onko niitä yhtään?

Itse olen käyttänyt nuuskaa yhtäjaksoisesti neljä vuotta. Intissä kysyin hammaslääkäriltä, että huomaako sitä mistään? Hammaslääkäri vastasi, että ei ollenkaan, mikä oli aika yllättävältä tuntuva lausahdus. Homman juju on siinä, että vaihdat viikottain ylähuulen puolta, jolloin se aiempi ehtii aina parantua. Ja ei tämä ei ole ollut "niksipirkassa" :). Alussa oli vaikeata muistaa vaihtaa, mutta tänä päivänä se tapahtuu aika lailla tiedostamatta.

Ja nuuskamerkki luonnollisesti Ettan :cool:
 

ipaz

Jäsen
Tupakkaa olen maistanut kerran kännissä 16-vuotiaana. Oksensin ja se jäi siihen. Sen jälkeen en tuota syöpäkäärylettä ole huulieni väliin ottanut. Intissä käytin nuuskaa jonkun aikaa, mutta sekin jäi kun hankkiminen oli liian työlästä, onneksi.

Siitä olen ylpeä että sain tyttöystäväni lopettamaan tupakoinnin. Neito poltti ennen melkein askin päivässä, mutta nyt polttelee enää humalaspäissään. On tuo kiitellyt kun säästyy rahat ja verikin virtaa taas suonissa...

Sopiikohan tuo allekirjoitus mulle??
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Koskaan..

..en ole polttanut enkä tule polttamaankaan..:o
 

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Joskus yläaste-ikäisenä sitä on tullut vähän maisteltua. En kuitenkaan ole ikinä vakituisesti röökannut. Miksi pitäisi ylipäätään ? Ne rahathan voi käyttää hyödyllisemmin, esim. vaikka viinaan ja pääsylippuihin :)
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti FourForty
Haluatko kertoa, miten onnistuit? Mulla olis samantapainen tilanne nimittäin, pitäisi saada tuo kauniimpi osapuoli lopettamaan myös hänen mielestään turha tapansa. Auttaako positiivinen kannustus, uhkailu, lahjonta vai mikä?
Lahjonta, uhkailu ja kiristys... tai oikeastaan pelkkä uhkailu. Annoin neidille kaksi vaihtoehtoa: minä tai tupakka. Mikään ei ole niin inhottavaa, kuin tupakoiva nainen.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitäs muuta lätkämatsien erätauoilla oikein voi tehdä?
 

tsei_tsei

Jäsen
Viestin lähetti Everton
Mitäs muuta lätkämatsien erätauoilla oikein voi tehdä?

Neppailla palleja ja juoda kahvia. Minun harrastukseni nykyään erätauoilla. Ja tietysti katson joskus uusintoja pelistä käytävän töllöistä.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Tupakoinko? No en tietenkään. Se on tyhmää rahan haaskausta. Sen verran moni sukulainen ja tuttu on kuollut keuhkosyöpään, että passaan tämän paheen. Kuntoilen sitten sitäkin enemmän.

Kyllä silti piippu ja sikari ovat joskus harvoin suussa sauhunneet. Nykyään sikarit, mutta todella harvoin. Silloin kun olen kaatamassa, yleensä laivalla, mutta silloinkin "tupruttelen" varmaan kerran vuodessa, kahdessa. Helvetin pahaa sekin, mun makuun.
 

Pioneeripoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Sapko, Lufc
Koskaan en oo tupakkia poltellu enkä polta. Tosin Eetu tms. kyllä kelpaa :cool:
 

Janneone

Jäsen
n.13-15 vuotiaana tuli poltettua kun liikuin "pahis jengissä" ja nyt olin nelisen vuotta ilman kunnes retkahdin puolisen vuotta sitten uudestaan..
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Nuuska

On tietysti oma asia vetääkö röökiä vai nuuskaa, mutta itse lopetan ennen pöllien vetämisen kokonaan kuin että alkaisin käyttää nuuskaa. Intissä katsoo kun jätkät vetää mällin huuleen, aika ilkeen näköistä meininkiä. Eikä näytäkään kovin mukavalta ulospäin. Terveysriskeissäkään ei hirveästi eroja pitäisi olla.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En polta...

...mutta sikaria olen elämäni aikana tasan kolme kertaa maistanut. Ja se on aivan varma asia, että kun on päivämäärä 4.1.2002, niin minä poltan ainakin toiset kolme sikaria sinä päivänä. Se on elämäni toistaiseksi suurin päivä. Silloin on toinen etappi takana tässä elämässä.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Valitettavasti...

...poltan. Olen luvannut lopettaa heti, kun vaimoke tullee raskaaksi ja saamme lapsen...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kun pelasin lätkää ja budoilin, käytin nuuskaa. Nykyisin vedän röökiä vain kun otan alkoholia...eli joskus täytyy ottaa soppaa vain siksi että saa röökiä:D

No, minulla riittää 1 aski noin kuukaudeksi-puoleksitoista ja katson keskimäärin alle yhden röökin päivässä käyttävänä kuuluvani kategoriaan "en tupakoi". Ja nyt ei ole maistunut edes brenkun yhteydessä, enempi kesäjuttu.
 

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaa no, joskus... jos joku sattuu tarjoon.
Jossain pysäkillä se on kyllä inhottavaa, kun joku pistää tupakaks siinä vieressä ja joutuu seisoon siinä käryssä. Sitten jos tämä joku sattuisi vaikka tarjoomaan mullekin niin ei se käry enää sillon häiritsis...

Vielä vuoden alussa tilanne ei ollut "joskus" vaan "en koskaan"
 

Shane

Jäsen
Ketju ylös, kun uusia jatkoaikalaisia on tässä vuoden aikana tullut varmasti vaikka kuinka paljon.

Itse en ole ikinä maistanutkaan tupakkaa.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
En ,en, en ja EN!

Röökin vetäminen loppui viime keväänä, kun Tappara hävisi Jokereille 2. finaaliottelun. Lakossa ever since. YEAHH! Pari kuubalaista on tullut röyhyteltyä, mutta ei edes viskin ja oluen kanssa ole tarvinnut polttaa.

muaddib
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Noh, sanotaanko että kolme kertaa on elämässä tullut sauhutettua. Kaksi näistä kerroista tapahtui enemmän tai vähemmän humalatilassa (huono tekosyy), kerran sitten maistoin piipputupakkaa kun tilanne tavallaan "vaati" niin.
Koomisinta tässä on se että kaikki nämä tapaukset ovat sattuneet kuluvan vuoden aikana...! Yleensä tuollaiset ensikokeilut kuuluu varhaisteini-ikään tai vastaavaa. Ilmeisesti olen myöhäiskypsä, tai äly vähenee iän myötä, toisin kuin yleensä uskotaan?

No tosiasia on se että tupakki maistuu ihan helfutan pahalle, en siis suosittele kellekään... ja ihmetyttää myös oma typeryyteni.

Mutta vastaus siis on: EI, en polta. Yritän pysyä niin kaukana kuin suinkin voin!
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Kun ei tarkoittaa absoluuttisesti ei, niin valitsin harvoin. Sanotaanko todella, todella harvoin. Käytin nuuskaa monta vuotta ja siitä jäi jonkinsortin nikotiini tarve. Poltan ehkä kaksi tai kolmekertaa vuodessa. Nuskaa tulee vielä vähän useammin käytettyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös