Tupakoitko?

  • 13 314
  • 132

Tupakoitko?

  • Kyllä

    Ääniä: 116 23,4%
  • En

    Ääniä: 190 38,3%
  • Harvoin

    Ääniä: 67 13,5%
  • En, mutta olen maistanut

    Ääniä: 101 20,4%
  • Kyllä, mutta yritän päästä irti

    Ääniä: 22 4,4%

  • Äänestäjiä
    496

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Tämän vuoden keväänä alkoi tupakointini. Ystävien piiristähän se levisi ja humalassa spaddua menee aika runsaasti. Normaalisti aski kestää kuitenkin viikon/kaksi helposti, joten vielä ainakaan ei mene kuin Härskillä.

Tämäkin kommentti on mukava lukea parin vuoden päästä ja katsoa mihin on päädytty.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Polttelin reilun kymmenen vuoden ajan, rippikoulukesänä se taisi alkaa. Lukio- ja armeija-aikana tuli käytettyä aika paljon nuuskaakin siinä sivussa. Tupakoimistahti oli vähän vajaata askia päivässä, humalapäissään reilusti enemmänkin.

Nyt olen ollut puolisentoista vuotta ilman körssiä ja pakko myöntää että yksi elämäni parhaista päätöksistä oli tumpata lopullisesti! Henki kulkee paremmin, ei tarvitse rykiä ja räkiä limakönttejä eikä haista pahalle. Ruokahalu ja makuaistikin tulivat takaisin... Suosittelen kaikille.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
11 vuotta tullut poltettua ja askillinen kestää sen kaks päivää. Koskaan ei ole lightit maistunut millekään, punaista marlboroa on tullut aina vedettyä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En ole kokenut tarpeelliseksi maksaa eurokaupalla päivässä siitä että haisisin pahalle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole kokenut tarpeelliseksi maksaa eurokaupalla päivässä siitä että haisisin pahalle.
Joo, kyllä se onnistuu ilmaiseksikin. Jättää vaan peseytymättä.
 

SilsaUuhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings, Ruotsin maajoukkue
Enpä ole koskaan kokenut tarvetta polttamiseen, tosin tietenkin kännissä, varsinkin kavereiden seurassa oltaessa, tulee muutama syöpätikku poltettua. En siis polta, mutta olen maistanut. Asian voisi tiivistää näin: miksi imeä päivittäin tikkua, joka maksaa, aiheuttaa riippuvuutta ja monia erilaisia vaarallisia sairauksia? Enkä puhu nyt peniksestä.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Tupakoin päivittäin vuodet 89-96. Sen jälkeen meni kännäys ym. sosiaalipoltteluna vuodesta -96 aina tuonne vuoteen -04 saakka. Pari-kolme vuotta meni ihan ilman kessuttelua, mutta pikkusikarit hiipivät mukaan dokailun seuraksi joskus -06 tai -07. Ja siitä asti aina silloin tällöin palaa yleensä Sweets.

Hyvä suhde.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Vaikea uskoa, että lähes 40% vastanneista ei olisi koskaan edes maistanut tupakkaa. Väitän, että kysely on harhaanjohtava ja "En, mutta olen kokeillut" jää helposti lukematta, kun klikkaa heti alussa "Ei"-vaihtoehtoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös