Onko tästä tullut jotain uutta "tietoa"? Kärpät ei ole ollut tulevalle kaudelle misään vaiheessa Tarkin perässä. Ei tuonne neljää kassaria sen takia hommata, että saataisiin kahdelle hommattua pelipaikka jostain muualta.
Korjatkaa joku, jos olen pahasti hakoteillä, mutta jatkoajasta muistaisin lukeneeni, että Tarkki halusi palata Suomeen ja olisi mennyt mieluusti Kärppiin. Kärpätkin olisivat Tarkin halunneet, mutta kun Backlundin kanssa on esisopimus, eli pelaa kärpissä, jos ei NHL-kutsu.
Enemmän huhu-asteella on sitten se, että myös Lukko oli Tarkin perässä siltä varalta että Vehanen olisi lähtenyt änäriin. Tästä oli puhetta tässäkin ketjussa aikaisemmin.
Itse olen todella tyytyväinen Tarkin hankintaan, vaikkakin niitä hyökkääjiä odotan vieläkin kovemmin.
Näin ollen Tarkin saapumisessa JYPiin ei ole mitään muuta arveluttavaa kuin se, että voisi tavallaan ajatella, että oltiin Tuomakselle vasta "kolmas vaihtoehto"...
Uskon kuitenkin että motivaatio JYP-nutussa pelaamisesta löytyy European Trophynkin kautta, Siekkisen valmennuksesta ja viime vuosien historiasta, jossa JYP on menestynyt hyvin ja niin maalivahdit kuin muutkin pelaajat ovat olleet haluttua tavaraa KHL:ssä.
Jypillä on kuitenkin mahtava tilanne kun Myllykoskikin on rosterissa. Jos joku oligarkki päättää, että Tarkki on Marraskuussa saatava rajan taakse, niin ei muuta kuin lihoiksi, Mylläri maaliin ja joku huippuluokan veropakolainen hyökkäykseen Tarkista saatavilla rahoilla!