Tuossa videossa minkä minä katoin niin siinähän tulee juuri ennen veskaa ainakin yksi vaihtoon, joten muutakin härdelliä siinä on kuin pelkkä maalivahdin saapuminen paikalle. Lisäksi kiekkohan on K-Vantaan puolustusalueella kun maalivahti vaihtoon tulee joten muutakin liikennettä tapahtuu kentällä. Ymmärtäisin pointtisi jos se kiekko olisi jo hyökkäysalueella tms. mutta tuosta videosta en ainakaan minä voi tahallisuutta nähdä, mutta pääsemme helpommalla kun sovimme olevamme eriävää mieltä tästä asiasta.No joo, en osannut tuota kirjoittaa oikein. Olet Musta susi tässä ihan oikeassa. Toki se vaatii sen, että tuo 7. mies tulee kentälle vaihtohärdellin ulkopuolella. Jos siinä vaihtotilanteessa tulee, niin silloin se ei ole tahallinen. En osannut tuota ajatusta tuoda julki, vaikka mielessäni tuota (ainakin omasta mielestäni) tarkoitinkin.
Tuossa K-Vantaan pelissä, siinä vaiheessa kun Ruutu seitsemäntenä miehenä kentälle hyppää, on kiekko jo aivan toisaalla ja maalivahdin aitioon tulosta on kulunut jo viisi sekuntia. Sen jälkeen kukaan muu pelaaja ei ole tullut tai tulossa vaihtoon. Ruutu ei tee ensimmäistäkään liikettä kentälle menon suhteen kuin vasta 5 sekunnin päästä viimeisen vaihtoaitoon tulijan jälkeen. Nähdäkseni tästä tuomittuna tahallinen vaihtovirhe olisi ollut ok, sillä tuo ei enää mene minun mielessä vaihtohärdellin piikkiin. Tästä saatamme jäädä ikuiseen erimielisyyteen.
PS. JMA jos ei kelpaa että tahallisuudeksi lasketaan vain se käskytys tai muutoin aivan 110% varmuudella tahallisesti tapahtuva rike, niin sitten ihan saat vapaasti haukkua tyhmäksi. Minä nyt vain olen oikeassa siinä miten selvä sen tahallisuuden pitää olla että sitä voidaan tahallisena pitää.