A) Muistelen lukeneeni että äeällä on ollut ihan hyvää flaksia mirmeleiden kanssa eli tämä on
totta.
B) Matti on tutuhko ukko täällä Tapanilan/Tapaninvainion hoodeilla ja muistaakseni lentopallomailat ovat viuhuneet (verkon ollessa välissä) eli tämäkin on
totta.
C) Kakka tuli
jetimäisesti viideltä ja mies heräsi kuudelta, mutta
jäljet siivosi appiukko. Joku pahempi ruokamyrkytys tai sukujuhlien jälkeinen "myrkytystila" taustalla.
Tämä ei siis pidä paikkaansa.
Edit:
@KiVi milloin tulevat vastaukset?
Jahas jahas, olen pitänyt hullua jännityksessä.
A)
Tarua. Tulihan siinä vähän kissojen kuvia vaihdeltua, mutta toinen tamma ajoi lopulta takaa ohi ennen kuin ehdittiin järjestää reissua.
Edit: olin siis pelaamassa yhdessä turnauksessa, jossa tämä neito oli cheerleading-hommissa. Hän antoi öögaa sen verran pahasti, että lopulta ujompikin maalaispoika uskalsi mennä kysymään että minkälaista. Minun piti poistua maasta heti pelien loputtua, että ehdin seuraavaksi päiväksi töihin, niin homma jäi vaiheeseen. Näin jälkikäteen mietittynä olin aivan vitun tyhmä jätkä, kun en ruinannut sitä seuraavaa maanantaita vapaapäiväksi.
B)
Totta. Jossakin mutasarjan matsissa (olisiko ollut vitosta) tuli Rönkä vastaan kymmenisen vuotta sitten. Kuulosti samalta luonnossa kuin telkkarissa.
C)
Totta. Olin anoppilassa uutta vuotta juhlistamassa. Aattoiltana viiden aikaan alkoi perkeleellinen vatsatauti, liekö ollut noroa. En siis ollut kahta konjamiinia enempää nauttinut vielä tässä vaiheessa.
Kerran paskoin illan aikana sänkyynkin, kun ei auttanut edes pakaroiden rautainen yhteenpuristus. Anoppi vaihtoi lakanat ja pesi kalsarit.