Tunnetko satuilijoita (ts. patologisia valehtelijoita)

  • 26 943
  • 105
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Seppo Huhta - "RIKASTUTTAVA" somalikokemus:Olin... | Facebook

En minä tätä Seppo Huhtaa kyllä tunne mutta asiallisten viestien poistaminen kyllä vahvistaa epäilykset ettei kaverin kertoma ihan täysin paikkaansa pidä. Hänen mielestään mm. ei ole relevanttia missä tai milloin tämä kyseinen tapahtuma on sattunut. Poppareita on kyllä kulunut siinä määrin että huomenna on pyöräiltävä vähintään 200 kilometriä.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Seppo Huhta - "RIKASTUTTAVA" somalikokemus:Olin... | Facebook

En minä tätä Seppo Huhtaa kyllä tunne mutta asiallisten viestien poistaminen kyllä vahvistaa epäilykset ettei kaverin kertoma ihan täysin paikkaansa pidä. Hänen mielestään mm. ei ole relevanttia missä tai milloin tämä kyseinen tapahtuma on sattunut. Poppareita on kyllä kulunut siinä määrin että huomenna on pyöräiltävä vähintään 200 kilometriä.

Eikös tämä herra ole joku uutistenlukija tai vastaava? Muistelisin että politiikkaan on myös yrittänyt joskus.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Eikös tämä herra ole joku uutistenlukija tai vastaava? Muistelisin että politiikkaan on myös yrittänyt joskus.

Ainakin joskus oli kolmosella uutisankkurina ja jossain vaaleissa ollut persujen ehdokkaana. Taisi vielä sillon saada lärvinsä sinne surullisenkuuluisalle per-looks -sivustolle.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Nyt Seppo Huhta on poistanut kirjoituksen seinältään. Aika vähillä eväin uutisankkuriksikin pääsee. Olisikohan tarina ollut sitten ihan kokonaisuudessaan keksittyä. Kaverin taustoja hieman tutkineena en pitäisi sitä lainkaan mahdottomana asiana.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kirjoitinkin toisesta kaverista tähän ketjuun ja häntä en sitten enää olekaan nähnyt ja hyvä niin. Hän oli muutenkin enemmän semmoinen tuttu.

Mutta sitten on tämä toinen kaveri. Erittäin hieno mies, mutta kun ei niitä juttuja ole tapahtunut. Ongelma on siinä, että iso osa jutuista ei kuulosta edes liioittelulta vaan niitä ei yksinkertaisesti ole tapahtunut. Osassa kertoja on itse pääosassa ja muissa jutuissa ne on sitten tapahtunut jollekin muulle.

Juuri kuulin erittäin korkealentoisen tarinan hänen taannoiselta Miamin reissulta. Se on varmaa, että hän oli kaupungissa, mutta nämä muut jutut sitten rikollisen taltuttamisesta ja poliisin kiittelyistä ei voi mitenkään pitää paikkansa tuollaisenaan. Periaatteessa juttu oli aivan siinä ja siinä uskottavuuden rajoilla, mutta kun kaverilla on kymmeniä tai satoja vastaavia kertomuksia ties mistä. Kenellekään ei tapahdu noin paljoa koko ajan, vaikka viettäisi minkälaista elämää. Tuossa on neljä vaihtoehtoa:

1) Juttu tapahtui tuollaisenaan ja tosiaan poliisi kiitteli rikollisen taltuttamisesta
2) Joku pienempi juttu oli missä hän oli jollain tavalla mukana
3) Hän on ollut paikalla ja nähnyt tuollaisen tilanteen
4) Mitään tilannetta ei ollutkaan, mutta onhan tuo hyvä tarina

Eihän tälle mitään voi tehdä. Ei voi alkaa jokaisesta jutusta vääntää ja sanomaan ei pidä paikkansa vaan on pakko vain antaa mennä toisesta korvasta ulos.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Eihän tälle mitään voi tehdä. Ei voi alkaa jokaisesta jutusta vääntää ja sanomaan ei pidä paikkansa vaan on pakko vain antaa mennä toisesta korvasta ulos.

Oma ratkaisu on näissä ollut se, että vältän rasittavien ihmisten seuraa kokonaan. Tarkoittaa vastaavissa tapauksissa kyllä lähinnä humalaisia, vaikka hekin jonkin aikaa ovat jopa hauskoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös