Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

  • 1 082 702
  • 4 627

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täältä lähtisi vielä viime hetkeen kausari digitaalisesti lainaksi tälle iltaa.

Vaatii että omistat IFK:n mobiilisovelluksen ja luovutat minulle puhelinnumerosi.

Ensimmäinen YV:n painanut nappaa itselleen. Päivitän viestin ASAP jos / kun tsetti menee.


E: Mennyt
 
Viimeksi muokattu:

stadinjätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi kohtuullisen ikävää jos tämän illan kaltaisen pelin jälkeen tämä ketju ja muut somet täyttyisi keskusteluista siitä miten huono tunnelma Nordiksella oli.

Siispä vetoan jokaiseen hallille tulevaan, korostetusti fanikatsomoon tulevaan, pitäkää VITTU sitä ääntä tänään. Kiitos.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi kohtuullisen ikävää jos tämän illan kaltaisen pelin jälkeen tämä ketju ja muut somet täyttyisi keskusteluista siitä miten huono tunnelma Nordiksella oli.

Siispä vetoan jokaiseen hallille tulevaan, korostetusti fanikatsomoon tulevaan, pitäkää VITTU sitä ääntä tänään. Kiitos.
Tosin ainakin oma fiilis kausikortttilaisena on se että Nordiksen katsomomikitys on todella huono jostain syystä, ollut siis jo useamman kauden. Ainakin omasta mielestä useasti Nordiksella on hyvä meininki ja mökä, ja sitten kun tulen himaan ja luen jatkoaikaa niin telkkarista katsoneet haukkuu sitä kuinka paska tunnelma oli ja olen erittäin hämilläni. Ja kun olen jälkikäteen kelaillut lähetyksiä, niin ainakaan se lähetyksestä välittyvä mökä ei ole yhtään vastannut sitä fiilistä mitä itse olen hallilla saanut.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tosin ainakin oma fiilis kausikortttilaisena on se että Nordiksen katsomomikitys on todella huono jostain syystä, ollut siis jo useamman kauden. Ainakin omasta mielestä useasti Nordiksella on hyvä meininki ja mökä, ja sitten kun tulen himaan ja luen jatkoaikaa niin telkkarista katsoneet haukkuu sitä kuinka paska tunnelma oli ja olen erittäin hämilläni. Ja kun olen jälkikäteen kelaillut lähetyksiä, niin ainakaan se lähetyksestä välittyvä mökä ei ole yhtään vastannut sitä fiilistä mitä itse olen hallilla saanut.
Tämän saman olen itsekin huomannut. Väitteet umpihuonosta tunnelmasta ovat vahvasti liioiteltuja. Joo, ei ole kuten joskus on ollut, mutta anyways.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Huikea tunnelma hallilla, siitä iso käsi päädylle. Se todella välittyi himaan saakka.

Edelleen nuo viha chantit on jääkiekko katsomoon silti aika noloja. Pienesti ymmärtää, että nuorten on noita keskenään kiva chäntätä ja saada sillä itselleen mielihyvää, sekä huomiota.
Suurimmalle osalle nuo kuitenkin näyttäytyy pelkästään lapsellisena uhona. Narreilla nämä!
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huikea tunnelma hallilla, siitä iso käsi päädylle. Se todella välittyi himaan saakka.

Edelleen nuo viha chantit on jääkiekko katsomoon silti aika noloja. Pienesti ymmärtää, että nuorten on noita keskenään kiva chäntätä ja saada sillä itselleen mielihyvää, sekä huomiota.
Suurimmalle osalle nuo kuitenkin näyttäytyy pelkästään lapsellisena uhona.

Joo hieman yllätyin itsekin näistä viha-huudoista Lahtea kohtaan, kun eihän yleensä toi meidän Fan Clubin pääty tällaisia huutele, niin miten ihmeessä he sitten tänään tällaiselle linjalle oikein lähtivät.

En siis itse istu tuolla Fan Clubissa, mutta mitä niitä huutoja sieltä kuulin.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Joo hieman yllätyin itsekin näistä viha-huudoista Lahtea kohtaan, kun eihän yleensä toi meidän Fan Clubin pääty tällaisia huutele, niin miten ihmeessä he sitten tänään tällaiselle linjalle oikein lähtivät.

En siis itse istu tuolla Fan Clubissa, mutta mitä niitä huutoja sieltä kuulin.
Eipä siellä kukaan istu? Nuorta uutta jalkapallo sukupolveahan siellä välillä esiintyy ja vastapuolella (pelicans) taitaa olla jotain lahden jalkapallo kannattajia, jos sieltä kumpuaa. Runkosarjassa sama porukka kävi välillä ilmoittamassa vihastaan narreja ja klubia kohtaan, sekä fantasioista peppuleikkeihin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tämähän on nyt se iänikuinen ikiliikkuja ja vääntö. Jos tämänpäiväisen tunnelman hinta on muutama tuollainen Klacken-chäntti (olisivat ke kuinka ”lapsellisia” tahansa) niin itse otan tämän 10/10.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä siellä kukaan istu? Nuorta uutta jalkapallo sukupolveahan siellä välillä esiintyy ja vastapuolella (pelicans) taitaa olla jotain lahden jalkapallo kannattajia, jos sieltä kumpuaa. Runkosarjassa sama porukka kävi välillä ilmoittamassa vihastaan narreja ja klubia kohtaan, sekä fantasioista peppuleikkeihin.

Ai niin joo, korjaan sen verran, ettei siellä siis "istu", jos haluaa noin kirjaimellisesti sanoa. Mutta joo, tosiaan siellä onkin käytännössä yli puolet itseäni nuorempaa tämä jengi, niin ehkä senkin takia se käyttäytyminen ja huudot ovat siellä erilaisempaa, kun mitä tuolla meidän keski-ikäisten ja keskiluokkaisempien katsomonosissa nähdään ja kuullaan.
 

stadinjätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosi hyvä tunnelma!
Kaikki chantit hyviä!
Ei ihan kaikki vanhukset vielä ollut mukana, mutta hiljaa hyvä tulee!

Vikat pojot vielä loppubileistä ja chanttien jatkumisesta käytävillä, tähän vielä päälle kun pääs nauraen seuraamaan miten Lahen pojat perseili oikein urakalla ja työllisti poliisia nii bueno

Hyvä veto tänään kaikki Röda-mieliset
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Vikat pojot vielä loppubileistä ja chanttien jatkumisesta käytävillä, tähän vielä päälle kun pääs nauraen seuraamaan miten Lahen pojat perseili oikein urakalla ja työllisti poliisia nii bueno
Mitä tapahtu muuten? Kiitettävästi tuli poliisipartiota hallille päin, kun pois käveltiin.
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pitääpä tulla kertomaan omista ja Aussie-vieraiden kokemuksia niin loppua kohti meni sopivasti jännäksi ja jääkiekon ensikertalaiset from down under saivat koko rahalla tunnelmaa ja tapahtumia. Oli aika onnistunut reissu ja hyvää mökää! Kouvola ja Canberra kiittää.
 

RÖDA1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämähän on nyt se iänikuinen ikiliikkuja ja vääntö. Jos tämänpäiväisen tunnelman hinta on muutama tuollainen Klacken-chäntti (olisivat ke kuinka ”lapsellisia” tahansa) niin itse otan tämän 10/10.
Ilman ”Kingejä” koko kulma on kyllä ollu suhteellisen nolo ja heikko ilmestys jo vuosia. Toivotaan että uus sukupolvi ottais tilanteen haltuun vielä joku kaunis päivä.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämähän on nyt se iänikuinen ikiliikkuja ja vääntö. Jos tämänpäiväisen tunnelman hinta on muutama tuollainen Klacken-chäntti (olisivat ke kuinka ”lapsellisia” tahansa) niin itse otan tämän 10/10.
Täsmälleen näin! Antaa junnujen olla junnuja!

Kundi sanoi matsin jälkeen, että edes futismatseissa ei ole ollut yhtään kovaa parilaulatusta kuin tänään, ja se on häneltä kovasti sanottu. Oli kuulemma joku junnu ottanut homman haltuun loppupuolella matsia.

Mä.vanhana gubbena osallistun jo ihan tuen vuoksi näihin peppuhuudatuksiin, kun hekin laulelevat mukana perusjollotuksissa, sillä niissä junnuissa on kuitenkin se tulevaisuus, ja on täysin varmaa, että kuten vanhemmat sukupolvet aiemmin, hekin oppivat (vähän liiankin hyvin) olemaan sitten vanhempina.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis kuuluuko johonkin IFK:n kannatuslauluun huorittelu, vai kuulinko ihan väärin eilen hallilla? Jos näin, niin ilmeisesti fanikatsomoon todellakin on saatu mukaan nuorisoa… suoraan yläasteelta.
 
Viimeksi muokattu:

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Siis kuuluuko johonkin IFK:n kannatuslauluun huorittelu, vai kuulinko ihan väärin eilen hallilla? Jos näin, niin ilmeisesti fanikatsomoon todellakin on saatu mukaan nuorisoa… suoraan yläasteelta.
Tuo vuoteen 2007 oleva viittaus narreista ja klubista on ihan kekseliäs, vedetty fudiksen puolella toki jo ikuisuuden.
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI
Tuo vuoteen 2007 oleva viittaus narreista ja klubista on ihan kekseliäs, vedetty fudiksen puolella toki jo ikuisuuden.
40 vuotta muovia! 100 vuotta hu*ria!
Aina sytyttää ja pelkkää faktaa.

E: ja tuohan on jatkumo "nuorena skloddina"-chantille joka on oma suosikkini. Joku voi sen toki nimimerkistäkin päätellä.
 

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edelleenkään en aio laulaa kuin yhden seuran nimeä katsomossa.
Seisovassa fanikatsomossa on ollut kausari vuodesta 2020.
Olihan siellä nyt paljon nuorisoa jolla meinasi homma lähteä laukalle.
SM-liiga haista vittu chantti on myös tosi nolo, sen passaan aina.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
E: ja tuohan on jatkumo "nuorena skloddina"-chantille joka on oma suosikkini.
Se on kyllä alan klassikko, läikäytti sydäntä aina kun olin oman pojan kanssa yhdessä fudismatseissa kun hän oli nuorempi.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
40 vuotta muovia! 100 vuotta hu*ria!
Aina sytyttää ja pelkkää faktaa.

E: ja tuohan on jatkumo "nuorena skloddina"-chantille joka on oma suosikkini. Joku voi sen toki nimimerkistäkin päätellä.
Parasta ennen -päiväys on vähintäänkin mennyt ohi, kun Jokeritkin on jo 57-vuotias.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös