Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

  • 1 082 716
  • 4 627

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Tästä olisi mukava saada lisätietoa hallilla olevilta. Ei ainakaan vielä aloitettu chantteja.
Kuulemma fanikulmassa oli kuulutettu kolme kertaa megafonilla asiasta. Ei kuulunut ainakaan ihan ylös asti.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kuulemma fanikulmassa oli kuulutettu kolme kertaa megafonilla asiasta. Ei kuulunut ainakaan ihan ylös asti.
Moneen kertaan mutta eihän se kuulu kuin muutaman metrin päähän.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Suosikkijoukkue
IFK
Fanikulmalle tunnustusta eilisestä, hienoa että jollain tavalla reagoitiin. Jos lakanat ahdistivat niin luulen, että saa tehdä itse paremmat ja viedä sinne näytille? Ja ei, mulla ei ole mitään kytköksiä fanikulmaan ja lakanoiden tekijöihin.

Muuten eilisestä, pitkästä aikaa voi kokea jollain tavalla viihtyneensä paikan päällä, ja niitä matseja ei oo tällä kaudella ollu montaa.
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI
Fanikulmalle tunnustusta eilisestä, hienoa että jollain tavalla reagoitiin. Jos lakanat ahdistivat niin luulen, että saa tehdä itse paremmat ja viedä sinne näytille? Ja ei, mulla ei ole mitään kytköksiä fanikulmaan ja lakanoiden tekijöihin.

Muuten eilisestä, pitkästä aikaa voi kokea jollain tavalla viihtyneensä paikan päällä, ja niitä matseja ei oo tällä kaudella ollu montaa.
Juuri näin! Hienoa, että reagoitiin ja annettiin pitkästä aikaa katsomosta painetta muutenkin kuin vihellyskonsertilla.

Ja mä ainakin itse näen asian niin, että totta hemmetissä toi alin lakana on jätetty tollaiseksi tarkoituksella ja välittämään viestiä siitä mitä HIFK on ollut tällä kaudella = Väritön & ei tunnetta.
 

Bobi Sivén

Jäsen
Suosikkijoukkue
IF Kamraterna
Fanikulmalle tunnustusta eilisestä, hienoa että jollain tavalla reagoitiin. Jos lakanat ahdistivat niin luulen, että saa tehdä itse paremmat ja viedä sinne näytille? Ja ei, mulla ei ole mitään kytköksiä fanikulmaan ja lakanoiden tekijöihin.

En halua aiheuttaa paniikkikohtausta tai muuta ahdistusta fanikulman eturivin matameille.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
"Kauden idiootit"-palkinnon voittajat löytyivät tänään kevyesti. F4:sen kohdalla olevan aition humalaiset nuoret miehet. Kännissä saattaa tuntua hyvältä ajatukselta huutaa ja laulaa tyyliin "Hata, hata IFK", "Pissa pä IFK", "Sha-la-laa, itä-helsingistä", "jokerit" yms., mutta todellisuudessa se on ainoastaan ihan vitun junttia. Hyvin edustivat seuraansa.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Kauden idiootit"-palkinnon voittajat löytyivät tänään kevyesti. F4:sen kohdalla olevan aition humalaiset nuoret miehet. Kännissä saattaa tuntua hyvältä ajatukselta huutaa ja laulaa tyyliin "Hata, hata IFK", "Pissa pä IFK", "Sha-la-laa, itä-helsingistä", "jokerit" yms., mutta todellisuudessa se on ainoastaan ihan vitun junttia. Hyvin edustivat seuraansa.

Miten ne ovat a) viitsineet tulla kilpailijan matsiin, b) miten ne on päästetty matsiin ja c) eikö niitä viety edes ulos hallista?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Miten ne ovat a) viitsineet tulla kilpailijan matsiin, b) miten ne on päästetty matsiin ja c) eikö niitä viety edes ulos hallista?
No, aitionhan voi vuokrata kuka vaan, joten en tiedä kenen piikkiin oli. Aitio vaikeuttaa C-kohtaa, jos olisivat katsomon puolella, jälki olisi tietysti toisenlaista.
 

StadiForEver

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tunnelmasta sen verran, että fanikatsomon rummusta tulee kohtalaisen kova ääni. Joskus rumpujen tuonti oli kiellettyä ja sitten kun sai tuoda, niin silloinen rumpali säännösteli volyymia. Nyt tuntuu siltä, että rumpali hakkaa sydämensä kyllyydestä. Keskustelu vieressä olevan kanssa on haastavaa viereisessä katsomossa.
Rummuilla saa hyvin tunnelmaa, mutta vähempikin riittäisi : ]
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä vielä kootusti tietoja HIFK Aid -tapahtumasta. Eli matsin jälkeen Nordiksella Pepe's-baarissa. Kolme bändiä ja 2 dj:tä, pelaajahaastatteluita. Klo 02 asti.

Mainos:




Ohjelma:




Liput:

En ole mitenkään järjestämässä tätä, eli lisätietoja ei voi kysyä.
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Perhana kun harmittaa, ettei tänään pääse paikalle. Ostin black friday -tarjouksesta liput. Täällä olisi 2 lippua ilmaiseksi tarjolla jos joku tarvitsee. Yv:tä voi laittaa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Säätäkääs niitä spiikkineidin mikin volyymeja vähän alemmas.
Tuota studiokulmauksen valoa vissiin vähän kevennettiin ekaan erätaukoon. Meinaisi näkökyky hävitä ennen matsin alkua kun erehdyin katsomaan sinne suuntaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hajahuomiona - nyt olen nähnyt 2 Billebeinon takkia samassa matsissa HIFK:n kotipelissä. Narreja soluttautuu tonteille.
Kai kävit kertomassa näille molemmille ”lähe menee vielä, kun pääset”.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös