Skrollaa ylös. Hymiö.Onko täällä jo ollut puhetta, kun kuulin, että restel on poistunut nordikselta ja HIFK on ottanut ravintola toiminnot itselleen?
Skrollaa ylös. Hymiö.Onko täällä jo ollut puhetta, kun kuulin, että restel on poistunut nordikselta ja HIFK on ottanut ravintola toiminnot itselleen?
Ok thänx!Skrollaa ylös. Hymiö.
11.9. on fanitapaaminen Nordiksella, mukana myös Gimmojen liigajoukkue. Sisällöstä sen tarkemmin ei ole tietoa.Onko kukaan nähnyt mitään Nordiksen grillijuhliin liittyen? Koska on? Haluaisin päästä tunnustamaan rakkauttani Lukelle.
Mihin vaan voi mennä, vakipaikkoja haluavat tuovat sinne yleensä heti ovien avauduttua jonku huivin tai rotsin merkkaamaan paikat joten sellaselle ei kannata asettua, mutta muuten saa mennä mihin vaa. Sillä kortin paikkanumerolla ei ole mitään väliä. Itse usein kysyn vieressäolevilta että ”onkohan tähän tulossa ketään”Miten jengi nykyään järjestäytyy tuolla fanikatsomossa, mennäänkö sinne ihan minne halutaan, vai kausarissa olevan paikan numeron mukaan, vai saako pahaa silmää, jos menee jonkun ”vakipaikalle”? Eli toisin sanoen minne siellä uskaltaa asettua?
Kouvolan KooKoo kiinnostaa maksavaa yleisöä. *hymiö*Kauden eka himamatsi, yli 8000 lippua myyty. Tulee olemaan hieno keskiviikkoilta tänään Nordiksella! Hienoa päästä paikanpäälle pitkästä aikaa.
Ihan heti ei olisi uskonut, että keskiviikkona KooKoota vastaan, nordis saadaan melkein täyteen.
Et ehkä tiedä mutta Kookoolta voi puuttua vaikka bussi ja kaikki maalivahdit sekä mailat ja silti emme voi tietää mitä ilta tuo mukanaan.KooKoolta puuttuu tänään Molin, D'Astous, Ilomäki ja Suuronen.
Juu tää on aika varma, että vaikea arki-ilta tulossa kotijoukkueelle... :)Et ehkä tiedä mutta Kookoolta voi puuttua vaikka bussi ja kaikki maalivahdit sekä mailat ja silti emme voi tietää mitä ilta tuo mukanaan.
Juuri katselin samaa ja kyllähän syy on selvä. Tuollaiset nimet joita IFK:lla on tuo katsojia. Myös peli-ilme ollut hyvä vaikka kahdesta ekasta pelistä saatu tulos ei täydellinen ollutkaan. Itse tuon skotlantilaisen ystäväni ensimmäistä kertaa lätkämatsiin ja en ole varma kumpi meistä on enemmän innoissaan.Kauden eka himamatsi, yli 8000 lippua myyty. Tulee olemaan hieno keskiviikkoilta tänään Nordiksella! Hienoa päästä paikanpäälle pitkästä aikaa.
Ihan heti ei olisi uskonut, että keskiviikkona KooKoota vastaan, nordis saadaan melkein täyteen.
Onnittelut perheellesi! Siinä on pohjaa sellaisellekin skenaariolle, että tulokas vetää ensimmäiset henkäisynsä Nordiksella, luultavasti ensimmäisenä koskaan. Tästä punaisen perheen ultimate sisääntuloleikittelystä huolimatta toivon hallittua maailmaansaattamisoperaatiota lapsellenne ehkä jossain sopivammassa laitoksessa.On tämä mahtavaa, vaikkei fågelit sjungaakaan - esikoisen laskettu aika huomenna, mutta vaimo haluaa ehdottomasti vielä paikan päälle! Nyt ei taida erätaukokaljoihin taipua, mutta onhan tämä ainoa oikea tapa totutella skidiklubilainen osaksi punaista perhettä. Tuleepa tuo uusittu ravintolatarjontakin tsekatuksi. Katsotaan, milloin tässä seuraavan kerran edes pääsee kausaripaikoille...
Tsemii röda!
Pitäis ostaa pari lisälippua illaksi suht tarkasti, mutta mites - eikä paikkojen itse valitseminen ole enää mahdollista Ticketmasterissa? Tsekattiin parillakin eri koneella ja "pohjakarttaa ei voi ladata". Vai onko joku jostain jäänyt ruksimatta?
Ei vielä, antaa kyllä lippuja jos valitsee vaan "parhaat paikat". Pelitti kyllä vielä puolisen tuntia sitten kun katsoin lipputilannetta. Oli silloin ehkä parisataa jäljellä.Jos ne liput on nyt sitten loppuunmyyty?
Kävin testaamassa. Sama vika ilmeisesti kaikissa kotiotteluissa (napsautin auki useamman pelin tältä syksyltä). Joko niillä on joku ”huoltokatko” tai sitten järjestelmässä on iso ongelma - kyllä katsojan täytyy itse voida paikkansa valita! Soita tai mailaa IFK:n toimistolle, niiden pitää hoitaa asia Ticketmasterin kanssa kuntoon asap. Tämän illan peli tietysti tulee liian äkkiä.On siellä paikkoja, mutta niitäkö ei voi enää valita itse?
Oletko kokeillut eri selaimella joskus toimii toisella mutta ei toisella.Pitäis ostaa pari lisälippua illaksi suht tarkasti, mutta mites - eikä paikkojen itse valitseminen ole enää mahdollista Ticketmasterissa? Tsekattiin parillakin eri koneella ja "pohjakarttaa ei voi ladata". Vai onko joku jostain jäänyt ruksimatta?
Lupaavalta vaikuttaa myös safkapuoli