Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

  • 1 082 546
  • 4 627

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Onko kukaan nähnyt mitään Nordiksen grillijuhliin liittyen? Koska on? Haluaisin päästä tunnustamaan rakkauttani Lukelle.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lipunmyynti näyttää aika hyvältä keskiviikon kotiavaukseen, jos tänään pelataan samalla tavalla kun eilen ja voitetaan niin lienee suht loppuunmyyty Nordis odottaa keskiviikkona.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Miten jengi nykyään järjestäytyy tuolla fanikatsomossa, mennäänkö sinne ihan minne halutaan, vai kausarissa olevan paikan numeron mukaan, vai saako pahaa silmää, jos menee jonkun ”vakipaikalle”? Eli toisin sanoen minne siellä uskaltaa asettua?
 

stadinjätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten jengi nykyään järjestäytyy tuolla fanikatsomossa, mennäänkö sinne ihan minne halutaan, vai kausarissa olevan paikan numeron mukaan, vai saako pahaa silmää, jos menee jonkun ”vakipaikalle”? Eli toisin sanoen minne siellä uskaltaa asettua?
Mihin vaan voi mennä, vakipaikkoja haluavat tuovat sinne yleensä heti ovien avauduttua jonku huivin tai rotsin merkkaamaan paikat joten sellaselle ei kannata asettua, mutta muuten saa mennä mihin vaa. Sillä kortin paikkanumerolla ei ole mitään väliä. Itse usein kysyn vieressäolevilta että ”onkohan tähän tulossa ketään”
 

Mep

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kauden eka himamatsi, yli 8000 lippua myyty. Tulee olemaan hieno keskiviikkoilta tänään Nordiksella! Hienoa päästä paikanpäälle pitkästä aikaa.

Ihan heti ei olisi uskonut, että keskiviikkona KooKoota vastaan, nordis saadaan melkein täyteen.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Kauden eka himamatsi, yli 8000 lippua myyty. Tulee olemaan hieno keskiviikkoilta tänään Nordiksella! Hienoa päästä paikanpäälle pitkästä aikaa.

Ihan heti ei olisi uskonut, että keskiviikkona KooKoota vastaan, nordis saadaan melkein täyteen.
Kouvolan KooKoo kiinnostaa maksavaa yleisöä. *hymiö*

Mietin että olisinko tullut tänään elämäni ensimmäistä kertaa Nordikselle, mutta taitaa se kerta jäädä helmikuun otteluun. Viime kaudella piti tulla, mutta reissu joko peruuntui, tai olin sitten kipeänä. Aina olen halunnut käydä juuri Nordiksella kokemassa kirkkaitten valojen legendan.

OT, mutta toivottavasti nähdään tänään hyvä matsi. Kiva täyte tähän keskelle viikkoa, kun on aikalailla täysi halli Nordenskiöldinkadulla meidän sympaattista lilliputtia vastaan.

KooKoolta puuttuu tänään Molin, D'Astous, Ilomäki ja Suuronen.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Kauden eka himamatsi, yli 8000 lippua myyty. Tulee olemaan hieno keskiviikkoilta tänään Nordiksella! Hienoa päästä paikanpäälle pitkästä aikaa.

Ihan heti ei olisi uskonut, että keskiviikkona KooKoota vastaan, nordis saadaan melkein täyteen.
Juuri katselin samaa ja kyllähän syy on selvä. Tuollaiset nimet joita IFK:lla on tuo katsojia. Myös peli-ilme ollut hyvä vaikka kahdesta ekasta pelistä saatu tulos ei täydellinen ollutkaan. Itse tuon skotlantilaisen ystäväni ensimmäistä kertaa lätkämatsiin ja en ole varma kumpi meistä on enemmän innoissaan.
 

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tämä mahtavaa, vaikkei fågelit sjungaakaan - esikoisen laskettu aika huomenna, mutta vaimo haluaa ehdottomasti vielä paikan päälle! Nyt ei taida erätaukokaljoihin taipua, mutta onhan tämä ainoa oikea tapa totutella skidiklubilainen osaksi punaista perhettä. Tuleepa tuo uusittu ravintolatarjontakin tsekatuksi. Katsotaan, milloin tässä seuraavan kerran edes pääsee kausaripaikoille...

Tsemii röda!
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
On tämä mahtavaa, vaikkei fågelit sjungaakaan - esikoisen laskettu aika huomenna, mutta vaimo haluaa ehdottomasti vielä paikan päälle! Nyt ei taida erätaukokaljoihin taipua, mutta onhan tämä ainoa oikea tapa totutella skidiklubilainen osaksi punaista perhettä. Tuleepa tuo uusittu ravintolatarjontakin tsekatuksi. Katsotaan, milloin tässä seuraavan kerran edes pääsee kausaripaikoille...

Tsemii röda!
Onnittelut perheellesi! Siinä on pohjaa sellaisellekin skenaariolle, että tulokas vetää ensimmäiset henkäisynsä Nordiksella, luultavasti ensimmäisenä koskaan. Tästä punaisen perheen ultimate sisääntuloleikittelystä huolimatta toivon hallittua maailmaansaattamisoperaatiota lapsellenne ehkä jossain sopivammassa laitoksessa.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäis ostaa pari lisälippua illaksi suht tarkasti, mutta mites - eikä paikkojen itse valitseminen ole enää mahdollista Ticketmasterissa? Tsekattiin parillakin eri koneella ja "pohjakarttaa ei voi ladata". Vai onko joku jostain jäänyt ruksimatta?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jos ne liput on nyt sitten loppuunmyyty?
Ei vielä, antaa kyllä lippuja jos valitsee vaan "parhaat paikat". Pelitti kyllä vielä puolisen tuntia sitten kun katsoin lipputilannetta. Oli silloin ehkä parisataa jäljellä.
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
On siellä paikkoja, mutta niitäkö ei voi enää valita itse?
Kävin testaamassa. Sama vika ilmeisesti kaikissa kotiotteluissa (napsautin auki useamman pelin tältä syksyltä). Joko niillä on joku ”huoltokatko” tai sitten järjestelmässä on iso ongelma - kyllä katsojan täytyy itse voida paikkansa valita! Soita tai mailaa IFK:n toimistolle, niiden pitää hoitaa asia Ticketmasterin kanssa kuntoon asap. Tämän illan peli tietysti tulee liian äkkiä.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäis ostaa pari lisälippua illaksi suht tarkasti, mutta mites - eikä paikkojen itse valitseminen ole enää mahdollista Ticketmasterissa? Tsekattiin parillakin eri koneella ja "pohjakarttaa ei voi ladata". Vai onko joku jostain jäänyt ruksimatta?
Oletko kokeillut eri selaimella joskus toimii toisella mutta ei toisella.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Eilen toimi järjestelmä aivan normaalisti, kun muutaman lipun ostin, tosin heikoilta paikoilta, kun ei muuta juuri ollut jäljellä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Joku pari tuntia sitten toimi aivan normaalisti mutta nyt ei voi missään pelissä valita itse paikkaa… Toivottavasti tuo vika korjataan mahdollisimman nopeasti.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Näyttää olevan sama virhe jos käy tsiigaamassa jotain narrien matsia. Joku käpy siihen tuli nyt iltapäivällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös