Mitä tulee muuhun musiikkiin niin olen itse sitä mieltä että kaikki nämä 90-luvun hömpötykset kuten petologot, hifkit ja papparokit voi jo jättää suosiolla pois, erittäin tylsää kuunnella sitä samaa juntti rokkia vuodesta toiseen.
Täysin samaa mieltä. Joku starbu tulee siitä taatusti vinkuu, et enää ei soi Lasse Mårtensonin Kaikki paitsi purjeh.. jne. sisääntulona ja pahotin mieleni siitä ja en tuu enää ikinä. Nuoret kundit taas sanoo, et ei IFKn matseissa voi käydä, ku siel on vaa vaareja ja biisejä, mitä ei oo ikinä kuullukkaan. Tulee vanhainkotifiilis.
Tossa on yks syy, miks Jokerit vetää enemmän nuoria kannattajia ku me.
Mun puolesta voidaan soittaa vaikka joujou räpit, ostarikovispomppuheviä tai vaikka essopäiden tietokonemusaa, kunhan muutosta tulee kun kerran sille on tilausta. Asiakkailta kysyminen on ehkä fiksuinta mitä voi tehdä ja jos sieltä silti tulee vanhat biisit, niin sit asia on niin ja niille on tilausta. Fiilis on kuitenki, et ollaan vaan jämähdetty paikalleen ja kaikki uudet biisit, joita joku ehdottaa, on hirveitä ja vanhat hyviä, koska sillonku käytiin Pertsan kaa ongella vuonna '39, ni toi oli hitti ja nykysin ei osata tehä enää biisejä niinku meiän aikana.
Nettisivujen uusimiseen ja ennenkaikkea sen sisällön tuottamiseen meni noin neljäsataa vuotta, ni nyt toiveissa on, että samalla innolla tarkastetaan homeisen ja pölyttyneen organisaation liitoksia muualtakin ja yritetään päästä Mikromikoista ja toisesta maailmansodasta jo pikkuhiljaa eroon. Muutos kirpasee, mutta se on tehtävä. Pölykasat ei oo perinteitä. Kokeilin himassa ja ei kuulemma vaan oo.
Lopuks vielä aiheeseen mauton south park kevennys youtubesta.
http://www.youtube.com/watch?v=_H8XqA7WyLI