ElmerMoody
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ✦ IFK ✦
Yhtä paljon kun sua näytti häiritsevän mun viesti ;)
Haha, osu ja uppos :)
Hyvää lätkää menossa Nordiksella! Intohimoa, Fyysisyyttä ja Kunniaa! :D
Yhtä paljon kun sua näytti häiritsevän mun viesti ;)
Ei vittu taas on jaettu läpsyttimiä jokaiselle mestalle. Repet tietysti tykkää, mutta kyllähän noista lähtevä melusaaste on aivan järkyttävää.
Ei vittu taas on jaettu läpsyttimiä jokaiselle mestalle. Repet tietysti tykkää, mutta kyllähän noista lähtevä melusaaste on aivan järkyttävää.
Hallissa loistava tunnelma. Keskiolut auttaa aina, mutta erityisesti läpsyttimet toivat sellaista amerikan-tunnelmaa. Itse en tänään koskenut kumpaankaan, mutta nautin fiilingistä. Pohjimmiltaan hyvä tunnelma lähtee tietysti joukkueen peliesityksistä, jotka tauolle lähdettäessä ovat hyvällä mallilla.
Oli tänään muutenkin aika odotetusti suhteellisen paljon repemäistä käytöstä - vähintään 6-7 katsojaa näytettiin talutettavan kesken matsin pois katsomosta ja useammalta näytti hyvät käytöstavat unohtuneen. Jos keskiolut aiheuttaa tuollaista käytöstä, ei tipattoman tammikuun päättymistä kannata ainakaan jäähalliin tulla 'juhlistamaan'.
Minun paikaltani oli suureksi ilokseni jätetty moinen läpytin pois, tai joku aikainen lintu oli napannut mukaansa.
Erätauolla katselin vähän "haavi auki" kun pari todella kännisen näköistä hoipertelijaa askelsi myyntitsikille - ja saivat sieltä oluet mukaansa.
No Suomessa ei taida olla missään anniskelupaikassa tapa sanoa, että ei enää tänään sinulle.
Kyllä on ja olen usein nähnyt niin käyvän. Minullekin on joskus niin sanottu.
Veikkaan, että erän verran kiinnostus riittää. Sen jälkeen rupeaa kyselyrumba siitä, että "voidaanko lähteä himaan" ja toisella erätauolla on homma kypsä, etkä enää näe kolmatta erää. Tietysti lapset ovat erilaisia, mutta tuossa kokemus 7-vuotiaan tavasta pistää vanha ukko pihalle matsista ennen loppuvihellystä.
Erityismaininta hetkelle, jolloin IFK painosti 2min putkeen Blegin päädyssä, ja lopulta Kuhta pamautti 4-1 tauluun. Fiilis oli katossa kyllä!
Ihan tähtihetki tuo oli parin vuoden tauon jälkeen! Kyllä siinä läpsyttimien lisäksi kiihtyi verenkiertokin. Jotenkin myös universaali oikeus tapahtui - ilmassa roikkuvan maalin teki Kibe :)
Jaa, no Helsingin keskussa en ole ikinä törmännyt moiseen toimintaan, ihan sama minkälaisesta yökerhosta on ollut kyse.
Läpsyttimistä oma mielipide edelleen se, että yhtä hyvin voidaan käyttää niitä omia kehoon kuuluvia läpsyttimiä. Eli hieman turhia ovat, enkä omaani kokoon taitellut. Sanottava on kuitenkin, että 8 vuotias jälkikasvu otti tuon heti omakseen, ja sai sillä hyvää ääntä aikaan yhteistaputuksissa. Pienten ihmisten käsistä kun ei taputtaessa yleensä juuri ääntä lähde. Eli on niissä jotain hyvääkin.
Keskiolut auttaa aina, mutta erityisesti läpsyttimet toivat sellaista amerikan-tunnelmaa.
Kenelle tuo toinen tulee?
cotton kirjoitti:Kaverille tuolla. *osoittaa*
Tota, voisko hän tulla hakemaan sen itse?
cotton kirjoitti:Vai voisinko itse viedä sen hänelle, kun näet hänen seisovan tuolla? *kaveri heiluttaa kättään*
Tota, kyl hänen pitää tulla hakemaan se.
cotton kirjoitti:Ok, selvähän se...
Itse jouduin urheilullisista syistä katsomaan matsin sittenkin televisiosta jälkilähetyksenä ja noita läpsyttimiä katselin itsekin, että jahas, mutta kyllä se vaan toimii, sille ei voi mitään. Merkittävintä niissä on se, että ainakin kuvan perusteella niiden avulla koko halli rohkaistuu "läpsyttelemään", kun noihin taputuksiinkaan on vaikea saada mukaan vieraspäädyn alueella istuvia. Nyt kun koko halli veteli, niin aika styiltä kuulosti.
Uusi halli tarvitaan juu, mitä pikemmin, sen parempi.Istuimet nitisivät niin, että niitä ei meinannut saada auki. Siis miksei siellä voi joku talkkari tai remppajätkä kiertää öljypullon kanssa ja rasvata niitä niinä päivinä kun ei ole pelejä, jotta mekanismi toimisi hyvin
- yleisöä oli erittäin vähän. Ilmoitetussa 6700 katsojassa oli aika paljon ilmaa. Siellä oli max 5500 paikalla, jos sitäkään. Mietin, että pitäisiköhän kausikorttien määrä rajoittaa esim. 2000 lippuun, jolloin myös hyville paikoille jäisi irtolippuja ja joka matsiin tulisi innostunutta sakkia.
- fanipääty on surkea. Ehdotan, että hankitaan b-katsomoon vaikka rahalla koko pääty täyteen sellaista jengiä jotka laulavat ja pitävät meteliä. Saksalaista futista seuranneena oli taas kauhea kulttuurishokki toi, että kotijoukkueen pääty on puolityhjä ja hiirenhiljaa. On se nyt perkele, jos ei edes kotiotteluissa ole mitään meininkiä tai tunnelmaa.
Ehdotan, että IFK-laulu tilataan jostain ja se lauletaan ennen ottelua. Niin, että kaikki ovat katsomoissa esim. 10-15 min ennen pelin alkua.
Ehdotan myös sitä, että IFK-matsit alkaisivat klo 19. 18.30 on ihan liian aikainen kellonaika, on vaikea ehtiä. Itse asiassa duunipäivänä voisi alkaa klo 20 tai 21:kin, mutta ainakin nyt puoli tuntia myöhemmin, että jengi ehtii paremmin ja voidaan tehdä hyvä tunnelma sinne jo ennen ottelua.
Voiskohan joku arkimatsi täyttää koko katsomo maksukannattajilla. Siis käydään maksamassa oikeasti sellaiselle porukalle, joka on valmis järjestämään kunnon meininkiä. Ne, joilla on jo lippu, näkisivät sitä meininkiä ja oppisivat jotain kun esim. 4000 maksukannattajaa pitäisi meteliä.
Lopuksi pitää vielä todeta, että se Apollo-aloituskiekkohomma ei ole vieläkään loppunut. Mua ärsyttää suunnattomasti, että kiemurrellaan ja pelleillään luistellessa. Mielummin se rekka takaisin.
Ihan tähtihetki tuo oli parin vuoden tauon jälkeen! Kyllä siinä läpsyttimien lisäksi kiihtyi verenkiertokin. Jotenkin myös universaali oikeus tapahtui - ilmassa roikkuvan maalin teki Kibe :)