Istuimet nitisivät niin, että niitä ei meinannut saada auki. Siis miksei siellä voi joku talkkari tai remppajätkä kiertää öljypullon kanssa ja rasvata niitä niinä päivinä kun ei ole pelejä, jotta mekanismi toimisi hyvin
- yleisöä oli erittäin vähän. Ilmoitetussa 6700 katsojassa oli aika paljon ilmaa. Siellä oli max 5500 paikalla, jos sitäkään. Mietin, että pitäisiköhän kausikorttien määrä rajoittaa esim. 2000 lippuun, jolloin myös hyville paikoille jäisi irtolippuja ja joka matsiin tulisi innostunutta sakkia.
- fanipääty on surkea. Ehdotan, että hankitaan b-katsomoon vaikka rahalla koko pääty täyteen sellaista jengiä jotka laulavat ja pitävät meteliä. Saksalaista futista seuranneena oli taas kauhea kulttuurishokki toi, että kotijoukkueen pääty on puolityhjä ja hiirenhiljaa. On se nyt perkele, jos ei edes kotiotteluissa ole mitään meininkiä tai tunnelmaa.
Ehdotan, että IFK-laulu tilataan jostain ja se lauletaan ennen ottelua. Niin, että kaikki ovat katsomoissa esim. 10-15 min ennen pelin alkua.
Ehdotan myös sitä, että IFK-matsit alkaisivat klo 19. 18.30 on ihan liian aikainen kellonaika, on vaikea ehtiä. Itse asiassa duunipäivänä voisi alkaa klo 20 tai 21:kin, mutta ainakin nyt puoli tuntia myöhemmin, että jengi ehtii paremmin ja voidaan tehdä hyvä tunnelma sinne jo ennen ottelua.
Voiskohan joku arkimatsi täyttää koko katsomo maksukannattajilla. Siis käydään maksamassa oikeasti sellaiselle porukalle, joka on valmis järjestämään kunnon meininkiä. Ne, joilla on jo lippu, näkisivät sitä meininkiä ja oppisivat jotain kun esim. 4000 maksukannattajaa pitäisi meteliä.
Lopuksi pitää vielä todeta, että se Apollo-aloituskiekkohomma ei ole vieläkään loppunut. Mua ärsyttää suunnattomasti, että kiemurrellaan ja pelleillään luistellessa. Mielummin se rekka takaisin.
Uusi halli tarvitaan juu, mitä pikemmin, sen parempi.
Ja sitten kaikki vaatteet siinä saakelin rasvassa. Ei niitä penkkejä ole vaikea avata. Parempi näin kuin rasva vaatteissa.
Minä kannatan hinnoittelupolitiikan korjaamista heti ensi kaudeksi. A2-A6 ja C3-C6(pois lukien 3 alinta riviä) lippujen hinnat 1,5 kertaisiksi. Jos haluat katsoa pelin parhailta paikoilta, pitää olla valmis maksamaan siitä.
Nykyinen istumafanikatsomo B5&C1 seisomapaikoiksi seisomakausareille 300€/runkosarja fanikortilla. F1 myydään seisomaan irtolipuilla á15€. Tähän katsomoon opiskelijat/alle 20v á 10€/matsi tai kausari 200€/runkosarja. Fanien istumapaikat B4(C2 3 alinta riviä) 500€/runkosarja, C2 800€/runkosarja fanikortilla, ei yrityksille. F2 400€/runkosarja fanikortilla. Tällä systeemillä löytyy kaikille faneillekin mieleinen kategoria.
5 minuutin yhteinen "HIFK-laulu" voisi olla hyvä idea ja halli vetäisi sen pelaajien tullessa kaukaloon musiikin sijaan. Nyt vain joku keksimään sellainen, että kaikki hallissa ovat valmiit siihen osallistumaan muuten kuin maammelaulunstondispakosta. Mission impossible? No, mutta erittäin vaikeaa.
Mee aikaisemmin duuniin! Yritäppä siinä sitten lähteä lasten kanssa matsiin, kun nykyäänkin arkimatsit loppuu 20:45-20:50 normisti ja mahdollinen jatko&rankut 15min lisää. Nykyinen aika on paras kompromissi kaikkien kannalta.
Kannatan, ei ihmisille tarvitse maksaa, mutta Helsingin yläasteilla voisi jakaa ilmaisia lippuja niihin peleihin, jotka eivät tule täyteen. Vaikka kylmästi koulumenestyksen perusteella, paranee se mainitsemasi ihmisaineshallissa myös... ja älkää lukeko tätä kappaletta liian vakavasti... :)
Mua ei se Apolloilu haittaa, nätti vaalea mimmi ja mukava katsella, kun osaa vielä luistella. Teki alkukaudesta mieli huutaa pelaajille, että antakaa sille maila käteen niin liikkuu teitä paremmin kaukalossa... sinänsä se tummempi & pyöreämpi tuuraaja on ollut kauheaa katsottavaa, kun meno ei ole ollut niin sulavaa. Rekasta samaa mieltä, mä tykkäsin siitä myös. Miten olisi Kovasen bussi? :)