USKOMATONTA...
Meininkiä eilen (taas) stondiksessa!
Ymmärrän sen, että menoa ja meininkiä voi (ja pitää) pitää seisomakatsomossa. Siis kaikki kannustavat huudot, pomppimiset, taputukset, käsien heilutukset, liput jne. ovat oikein jees ja osallistun niihin itsekin, MUTTA...
Mikä helvetin idea on siinä toisten tönimisessä maalin jälkeen?!! Joo tiedetään, se on kansainvälistä ja niinku, ihqua... Siis ihan oikeasti?! "Aikuiset" miehet ja muutamat innokkaat (matkivat) junnut tönivät ja tuuppivat toisiaan niin että kymmenisen kannattajaa makaa lattialla, osa hieman loukkaantuen ja osa muuten vaan jaloissa. Tosi siistiä! Mä tiedän, että tämä on vain osan tapa reagoida maalin jälkeen (etenkin humalassa), mutta kun siinä ympärillä sattuu olemaan sellaisiakin faneja, joita tämä riehuminen ei innosta ja kiinnosta. Ja nimenomaan näitä pienempiä junnuja, joilla ei ole fyysisestikään mahdollisuutta suojata itseään. Eilenkin yksi nuorempi junnupoika totesi kaverilleen: Mä en haluu että IFK tekee maalin. SIIS MITÄ HELVETTIÄ!!! Tämäkö on sen riehumisen tarkoitus? Ajaa kaikki junnut ja vähän rauhallisemmat fanit pois katsomosta, kun EI USKALLETA tulla OMAAN fanikatsomoon? Miten käy joulutauon jälkeen kun ollaan B3:ssa? Tuupitaanko kaikki edessä seisovat penkkejä pitkin alas? Hei mut siitähän tulis aika hieno, vierivät fanit-tifo!
Ei mulla muuta. Paitsi että niille, jotka miettii, että helppohon se on täältä nickin takaa valittaa, niin olen tätä mieltä ihan face to facekin. En vaan viitsi alkaa omien kesken tappelemaan ottelun aikana(kaan), jota myös nähtiin taas eilen. Bononkin maali meni eilen ohi, kun jouduin siirtymään "riehujien" alta pois ja muutenkin vähän katsomaan pienempien perään. Sillä tällä kertaa se mylläkkä alkoi jostain kumman syystä ennen maalia...
Jotain tarttis tehdä.