Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

  • 1 081 974
  • 4 627

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Oli hyvä meininki hallissa. Hienosti oli kannustusta, vaikka oltiin pahasti tappiolla. Itse kyllä lamaannuin ekan erän lopuksi,myönnän. Aloin sitten toisessa erässä taas pikku hiljaa taputella hyville suorituksille.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Bongasiko joku muuten ottelun lopussa tilannetta, kun yksi vatipää huivi kasvoilla yritti lähteä kiipeämään pleksin yli TPS:n vaihtoaitioon?

Huomasin tämän episodin ylävinkkelistä. Vesituoppi(?) taisi päätyä penkille. Ei näin.
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Oli hyvä meininki hallissa. Hienosti oli kannustusta, vaikka oltiin pahasti tappiolla. Itse kyllä lamaannuin ekan erän lopuksi,myönnän. Aloin sitten toisessa erässä taas pikku hiljaa taputella hyville suorituksille.

Pakko häpeissäni on myöntää että 5-0 tilanteessa lähdin kotiin. Paikalta matka autolle niin oltiin tehty kaksi maalia. Loppu peli menikin sitten radion välityksellä kynsiä pureksiessa. Oli vitutus tuossa 5-0 tilanteessa aivan uskomaton. Onneksi heräsivät niin huomenna helpompi lähtökohta uuteen.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Pakko häpeissäni on myöntää että 5-0 tilanteessa lähdin kotiin. Paikalta matka autolle niin oltiin tehty kaksi maalia. Loppu peli menikin sitten radion välityksellä kynsiä pureksiessa. Oli vitutus tuossa 5-0 tilanteessa aivan uskomaton. Onneksi heräsivät niin huomenna helpompi lähtökohta uuteen.
Oli mullakin lähellä jo ekassa erässä. Laihialaisuuttani jäin, kun lipuista oli yli 7 kybää maksettu. Aateltiin pojan kanssa, että katellaan nyt ainakin toinen erä viel :D
 

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli hyvä meininki hallissa. Hienosti oli kannustusta, vaikka oltiin pahasti tappiolla. Itse kyllä lamaannuin ekan erän lopuksi,myönnän. Aloin sitten toisessa erässä taas pikku hiljaa taputella hyville suorituksille.
Aah, mun mielestä oli heikointa kannustusta taas hetkeen.
Pakko ikävä kyllä sanoa että ollaan tehty ittestämme siitä rummusta liian riippuvaisia, ku ei noi chantit tahdo kuulua oikein kovin hyvin. Vaikka olin keskellä seisomakatsomoa (C1), niin ei ne oikein lähteneet.
Ja Turkulaiset pieksi meidät kannatuksessa, mitä paikalleni kuulin.
Yleensä hallimusat ei ylitä chantteja, mutta tänään kävi monesti niin. Ja chantit hajosi nopeesti.

Piti olla kevään paras päivä, mutta kaikki menikin päin persettä, enkä tarkoita ainoastaan pelillisesti.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Aah, mun mielestä oli heikointa kannustusta taas hetkeen.
Pakko ikävä kyllä sanoa että ollaan tehty ittestämme siitä rummusta liian riippuvaisia, ku ei noi chantit tahdo kuulua oikein kovin hyvin. Vaikka olin keskellä seisomakatsomoa (C1), niin ei ne oikein lähteneet.
Ja Turkulaiset pieksi meidät kannatuksessa, mitä paikalleni kuulin.
Yleensä hallimusat ei ylitä chantteja, mutta tänään kävi monesti niin. Ja chantit hajosi nopeesti.

Piti olla kevään paras päivä, mutta kaikki menikin päin persettä, enkä tarkoita ainoastaan pelillisesti.
Joo, toki siihen peilaten, että pelit oli 0-5 pahimmillaan.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Huomasin tämän episodin ylävinkkelistä. Vesituoppi(?) taisi päätyä penkille. Ei näin.
Jotenkin epäilen että se Nurmen maalinjälkeinen pullistelupyörähdys fanikulman edessä on saattanut toimia laukaisevana tekijänä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tunnelma oli mielestäni hyvä ottaen huomioon, miten peli kehittyi ensimmäisen 10 minuutin aikana. En tiedä, onko kyse kokemusharhasta, mutta jostain syystä tuntuu, että Nordiksella soitetaan etenkin pe-la -peleissä musiikkia aivan helvetin kovalla volyymilla. Ihmettelen suuresti, jos monivuotisesta kausikorttilaisuudesta ei seuraa – kaikenlaisten muiden sielun ja ruumiin häiriöiden lisäksi – pysyviä kuulovaurioita.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Aah, mun mielestä oli heikointa kannustusta taas hetkeen.
Pakko ikävä kyllä sanoa että ollaan tehty ittestämme siitä rummusta liian riippuvaisia, ku ei noi chantit tahdo kuulua oikein kovin hyvin. Vaikka olin keskellä seisomakatsomoa (C1), niin ei ne oikein lähteneet.
Ja Turkulaiset pieksi meidät kannatuksessa, mitä paikalleni kuulin.
Yleensä hallimusat ei ylitä chantteja, mutta tänään kävi monesti niin. Ja chantit hajosi nopeesti.

Piti olla kevään paras päivä, mutta kaikki menikin päin persettä, enkä tarkoita ainoastaan pelillisesti.
On toi nyt syvältä syyllistää jos peli on noin paskaa. Ite lähdin rehellisesti kaljalle kohdassa 0-4 loppueräksi kokoamaan itseäni. Tein paluun ja voit olla varma että kannustus-parhaansa yrittäminen kentällä on kahteen suuntaan yhtälö. Luulen että kun kolmannes yleisöstä oli ekan erän toisen puolikkaan poissa, sekin osaltaan herätteli.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tunnelma oli erinomainen ja joukkueella oli ensisekunnista alkaen kotikatsomon täysi tuki. Ne, jotka lähtivät baariin tokan maalin jälkeen, saavat myös synninpäästön.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tunnelma oli erinomainen ja joukkueella oli ensisekunnista alkaen kotikatsomon täysi tuki. Ne, jotka lähtivät baariin tokan maalin jälkeen, saavat myös synninpäästön.
Eivät saa multa ellei ollut mielenosoitus ja lopullinen tuomio Haloselle! Mä olisin halunnut veskan vaihdon (viimeistään) 0-2 tilanteessa....
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
Eivät saa multa ellei ollut mielenosoitus ja lopullinen tuomio Haloselle! Mä olisin halunnut veskan vaihdon (viimeistään) 0-2 tilanteessa....
Eka maali ei ollu Halosen syy, toka oli. Retrospektissä helppo sanoa että siinä ois pitäny vaihtaa, mutta kolmannen jälkeen ois pitäny
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eka maali ei ollu Halosen syy, toka oli. Retrospektissä helppo sanoa että siinä ois pitäny vaihtaa, mutta kolmannen jälkeen ois pitäny
ei oo tän ketjun asia, mut jos yleisluotto Haloseen on isoimmalla osalla mennyt niin lampaan perse huonolle valmennukselle, joka nostaa siellä kovaa liksaa... 0-2 oli jo sellainen henkinen romahdus, jonka amatöörikin näkee... ps. lisätään, että sanoin C5 katsomossa tämän ääneen kauniille neidille, joka istui vieressä.
 

TJV73

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bongasiko joku muuten ottelun lopussa tilannetta, kun yksi vatipää huivi kasvoilla yritti lähteä kiipeämään pleksin yli TPS:n vaihtoaitioon? Tämän jälkeen lähti järkkäreiden ohi karkuun ja sitten en tiedäkkään miten tämä saaga päättyi. En myöskään kerinnyt huomata tuliko tähän katsomoon vartavasten tätä temppua yrittämään vai oliko liput katsomoon. Joka tapauksessa toivottavasti ukko saatiin kiinni eikä tarvitse häntä enää Nordiksella nähdä.
Kaveri saatiin nopeasti kiinni ja päätyi poliisin hellään huomaan
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Tunnelma oli mielestäni hyvä ottaen huomioon, miten peli kehittyi ensimmäisen 10 minuutin aikana. En tiedä, onko kyse kokemusharhasta, mutta jostain syystä tuntuu, että Nordiksella soitetaan etenkin pe-la -peleissä musiikkia aivan helvetin kovalla volyymilla. Ihmettelen suuresti, jos monivuotisesta kausikorttilaisuudesta ei seuraa – kaikenlaisten muiden sielun ja ruumiin häiriöiden lisäksi – pysyviä kuulovaurioita.
Joo tuohon desibeli-määrään ei auta edes vanu korvissa. Olen siitä jopa huomauttanut, mutta HIFK:ssa on ilmeisesti sen verran joukossa vajaaälyisiä tai kuulovaurioisia, että parin matsin jälkeen säädöt ovat taas kaakossa.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kuulostaa ihmeen paljon Stenbergiltä. Voi olla kyllä Natri. Mietin jopa, että olisiko Stenbergin poika.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Se eka kuulutus mikä tuli, jäi ainoaksi minkä himaan kuuliin mutta se ei ollut Mikke. Siitä olen ihan varma tai sitten Telialla on äänien kanssa on ollut isoja ongelmia.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tomi Natri siellä kuulutti. Mickehän on perinteisesti käynyt lomalla kauden aikana, että olisiko nyt kyse siitä? Tai sitten sairastunut, mutta onneksi saatiin korvaaja, jolla on kuitenkin aiempaa kokemusta. Micke on silti aina ykkönen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös