Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

  • 1 081 552
  • 4 627

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Vähän mietin noiden aloituskokoonpanon pelaajien lempinimien kohdalla, että nyt on Hartwallilta hankittu joku kesähessu mikin ääneen.
Totta, itsekin hieman säpsähdin.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän mietin noiden aloituskokoonpanon pelaajien lempinimien kohdalla, että nyt on Hartwallilta hankittu joku kesähessu mikin ääneen.
Taisi Salomäkikin mennä Mikaelina. IFK:n pelaajien jäälletuloesittelyssä tempo taas vähän laahasi.

Muuten Natrilta kelpo tuuraus.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän mietin noiden aloituskokoonpanon pelaajien lempinimien kohdalla, että nyt on Hartwallilta hankittu joku kesähessu mikin ääneen.
Juontaa juurensa tuolta Kollien peleistä, joissa Natri oli vuosia kuuluttajana. Lempinimihassittelut sopii ihan hyvin Elisa Areenalle, mutta Nordiksen puolella jättäisin kyllä itsekin tuollaiset pois. Perinteitä kunnioittaen.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On Micke kuuluttanut Kibe kuhtaa ja Turre Järvistä ja Endrasin numerolla 28 - nummer "achtundzwanzig". Musta ne on välillä paikallaan.
Tainnut joskus Lennu Petrell ja Mäkkäri Mäkiahokin jäälle luistella jne.

Mutta ei siinä ja silti perinteitä kunnioittaen mieluiten kohtuudella ja tyylillä eteenpäin!
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Taisi Salomäkikin mennä Mikaelina. IFK:n pelaajien jäälletuloesittelyssä tempo taas vähän laahasi.

Muuten Natrilta kelpo tuuraus.
Telkkariin näytti, että kun kuvattiin pelaajia he tulivat miten sattuu jäälle ja eivät edes odottaneet kun nimi sanotaan.. Siinä kohtaan tuli gimmoja ikävä, kun pelaajat oikeasti tulivat siinä järkässä jäälle kun sanottiin. Tulee vähän maalaisten meno mieleen ja vierasjengi fiilis..Toki eipä se kotisohvalla juuri hetkauta.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Telkkariin näytti, että kun kuvattiin pelaajia he tulivat miten sattuu jäälle ja eivät edes odottaneet kun nimi sanotaan.. Siinä kohtaan tuli gimmoja ikävä, kun pelaajat oikeasti tulivat siinä järkässä jäälle kun sanottiin. Tulee vähän maalaisten meno mieleen ja vierasjengi fiilis..Toki eipä se kotisohvalla juuri hetkauta.
Noin se tosiaan meni ja johtui tosiaan vain siitä, että Natri kuulutti nimet liian hitaasti eivätkä pelaajat jaksaneet sitten odottaa. Taisi KK55 sentään pitää kunnon tauon ja tulla jäälle vasta kun oma nimi sanottiin.

Tällä kaudella tämä on muuten mennyt hyvin ja tuo tyylikkyyttä hommaan, ettei säntäillä miten sattuu.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Noin se tosiaan meni ja johtui tosiaan vain siitä, että Natri kuulutti nimet liian hitaasti eivätkä pelaajat jaksaneet sitten odottaa. Taisi KK55 sentään pitää kunnon tauon ja tulla jäälle vasta kun oma nimi sanottiin.

Tällä kaudella tämä on muuten mennyt hyvin ja tuo tyylikkyyttä hommaan, ettei säntäillä miten sattuu.
Jätkillä ei olleet ajoitukset ihan kunnossa, samaa ne puhui studiossa :)
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Telkkariin näytti, että kun kuvattiin pelaajia he tulivat miten sattuu jäälle ja eivät edes odottaneet kun nimi sanotaan..

Näin pelaajat ovat tehneet kyllä jo aika monta vuotta. Myös silloin, kun siellä oli niitä tätejä kentällä. Ja kun Micke kuuluttaa.

Onneksi tällaisilla asioilla ei ole mitään merkitystä. Kun ette näköjään ole kiinnittäneet tähän aiemminkaan huomiota, niin ei kande aloittaa nytkään :).
 

Kane88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Hawks
Kuuntelin vähän musaa spotifyssa ja nenän eteen ilmestyi biisi nimeltä "See what I've become" - Zach Hemsey. Muistaakseni kappale soitettiin nordiksella pari vuotta sitten ja jumalauta kylmiä väreitä tulee tästä biisistä. Tää on saatava takaisin nordikselle, ainakin kevään peleihin! Ootteko samaa mieltä?
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Kuuntelin vähän musaa spotifyssa ja nenän eteen ilmestyi biisi nimeltä "See what I've become" - Zach Hemsey. Muistaakseni kappale soitettiin nordiksella pari vuotta sitten ja jumalauta kylmiä väreitä tulee tästä biisistä. Tää on saatava takaisin nordikselle, ainakin kevään peleihin! Ootteko samaa mieltä?
En biisiä muista yhtään, mutta on kyllä just sellanen playoff -matsin mainoskatkolla soitettava, tunnelmaa kohottava hauisbiisi! Täys nordis mylvii ja tämä soi. Näen mitä ajat takaa
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Jos en aivan hakoteillä ole, niin ainakin hopeakeväänä tuota on alkuvideon aikana soitettu. En muista vaihtuiko heti seuraavalla kaudella - sopisi sikäli, että myös peliesitykset muuttuivat tuolloin paskaksi.
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Juuri näin, kyseinen ja mielestäni aivan timanttinen introvideo löytyy Youtubesta nimellä IFK Matsivideo 2015-2016. Tuo kyllä välittömästi muistoja mieleen hopeakeväältä!
Kiitos vinkistä! Uskomatonta miten ihokarvat nousi pystyyn ja silmään meni roskaa, kun tuon katsoi! Kyllä selvästi rupee olemaan ikävä Nordikselle.

Lätkä on aivan parasta paikan päällä, kaikki muut seuraamistavat jäävät tunnetasolla vajaaksi, ainakin minulla. Kohta mennään!
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Kiitos vinkistä! Uskomatonta miten ihokarvat nousi pystyyn ja silmään meni roskaa, kun tuon katsoi! Kyllä selvästi rupee olemaan ikävä Nordikselle.

Lätkä on aivan parasta paikan päällä, kaikki muut seuraamistavat jäävät tunnetasolla vajaaksi, ainakin minulla. Kohta mennään!
Täälläkin nous. Karvat pystyyn.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Heitetään nyt tänne, liput kotipeleihin myynnissä 12:00 alkaen; 125-vuotisjuhlakausi on täällä! - Lipunmyynti runkosarjan kotimatseihin on alkanut

12.10., 20.1. & 3.3. ovat ilmeisesti jotain juhlaotteluita, niistä voidaan siis jo valmiiksi merkitä pojot vastustajalle.
Irtolippuja aiemmin ostaneille vielä erikoistarjouksena liput 15€/kpl. Ja näytti olevan katsomosta riippumaton(oli toki sektoreita saatettu sulkeakin tästä), mekin saatiin liput A7-katsomoon, eikä edes ihan pleksiin kiinni. Hyvä kädenojennus kerrankin myös vaki-irtolippulaisille. Kiitos, HIFK.

Edit: Ja tarjous siis 2 ekaa matsia kotona.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Irtolippuja aiemmin ostaneille vielä erikoistarjouksena liput 15€/kpl. Ja näytti olevan katsomosta riippumaton(oli toki sektoreita saatettu sulkeakin tästä), mekin saatiin liput A7-katsomoon, eikä edes ihan pleksiin kiinni. Hyvä kädenojennus kerrankin myös vaki-irtolippulaisille. Kiitos, HIFK.

Edit: Ja tarjous siis 2 ekaa matsia kotona.

Siis miten määritellään ketkä on irtolippuja aiemmin ostaneita ja mistä tuon 15e lippu tai tarjous kahteen ekaan matsiin löytyi? Mä en nähnyt missään..
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Siis miten määritellään ketkä on irtolippuja aiemmin ostaneita ja mistä tuon 15e lippu tai tarjous kahteen ekaan matsiin löytyi? Mä en nähnyt missään..
Ticketmasterin tilitietojen perusteella kai, ei mulla tietoa. Ei varmaan löydykään mistään, mulle tuli sähköpostis linkki tarjouslippuihin. Posti tuli toisaalta HIFK:lta.
 

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuuntelin vähän musaa spotifyssa ja nenän eteen ilmestyi biisi nimeltä "See what I've become" - Zach Hemsey. Muistaakseni kappale soitettiin nordiksella pari vuotta sitten ja jumalauta kylmiä väreitä tulee tästä biisistä. Tää on saatava takaisin nordikselle, ainakin kevään peleihin! Ootteko samaa mieltä?
Kyllä aivan saatanan kova biisi ja löytyy myös tubestakin.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Kuuntelin vähän musaa spotifyssa ja nenän eteen ilmestyi biisi nimeltä "See what I've become" - Zach Hemsey. Muistaakseni kappale soitettiin nordiksella pari vuotta sitten ja jumalauta kylmiä väreitä tulee tästä biisistä. Tää on saatava takaisin nordikselle, ainakin kevään peleihin! Ootteko samaa mieltä?
Muistan tämän hyvin ja olen ehdottomasti samaa mieltä! Soi muistaakseni pudotuspeleissä ennen ottelua intro-videon aikana. Sopi siihen kuin nyrkki silmään, etenkin pudotuspeleissä. Tuli silloin kuunneltua tuota biisiä spotifyssa kymmeniä kertoja pudotuspelien aikana. Aivan loistava "kohtalokas" tunnelmannostatusbiisi ennen tärkeää ottelua. Etenkin Janne Makkosen tekemän loisteliaan videopätkän kera.

edit: Niin tämähän oli vielä siltä viime vuosien parhaalta kaudelta 2015-2016. Runkosarjavoitto ja finaaleissa Tapparalta turpaan. Se yksi finaalitappio (Tappara voittomaali liian monta pelaajaa jäällä) vitutti niin, että meinasi verisuoni katketa päästä. Ja niin meinasin monelta muultakin paikallaolleelta. En ole IKINÄ nähnyt Nordista niin vihaisena. Se oli puhdasta raivoa. Katsomossa lensi ylemmiltä riveiltä penkin selkänoja metrin ohi päästäni.
 
Viimeksi muokattu:

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Muistan tämän hyvin ja olen ehdottomasti samaa mieltä! Soi muistaakseni pudotuspeleissä ennen ottelua intro-videon aikana. Sopi siihen kuin nyrkki silmään, etenkin pudotuspeleissä. Tuli silloin kuunneltua tuota biisiä spotifyssa kymmeniä kertoja pudotuspelien aikana. Aivan loistava "kohtalokas" tunnelmannostatusbiisi ennen tärkeää ottelua. Etenkin Janne Makkosen tekemän loisteliaan videopätkän kera.

edit: Niin tämähän oli vielä siltä viime vuosien parhaalta kaudelta 2015-2016. Runkosarjavoitto ja finaaleissa Tapparalta turpaan. Se yksi finaalitappio (Tappara voittomaali liian monta pelaajaa jäällä) vitutti niin, että meinasi verisuoni katketa päästä. Ja niin meinasin monelta muultakin paikallaolleelta. En ole IKINÄ nähnyt Nordista niin vihaisena. Se oli puhdasta raivoa. Katsomossa lensi ylemmiltä riveiltä penkin selkänoja metrin ohi päästäni.
Olin samaisessa pelissä ja allekirjoitan näkemyksesi raivosta täysin. Se vihellyskonsertti sattui korviin ja en valehtele kun sanon, että jopa pelotti. En osaa kuvailla sitä fiilistä oikeen mutta jos ootte ollut tilanteessa, jossa esim baari-illan jälkeen kahdella porukalla, joista kuulut toiseen, tulee erimielisyyksiä ja joukossa on pakettiauton kokoisia ja väkivaltaisennäköisiä tyyppejä puolin ja toisin ja tiedät, että itse et pärjää ja karkuun et pääse, niin se oli se fiilis tuolloin. Paitsi että nyt jengiä oli täysi nordis. Unohtumaton kokemus, jotain eläimellistä.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ticketmasterin tilitietojen perusteella kai, ei mulla tietoa. Ei varmaan löydykään mistään, mulle tuli sähköpostis linkki tarjouslippuihin. Posti tuli toisaalta HIFK:lta.

Okei. Mä ajattelinkin että ehkä ostotietojen perusteella mutta mulle ei tullut vaikka aika monta matsia käytiin irtolipuilla katsomassa. Eikö sitten ostojen märää täyttynyt.

No, oli miten oli, tuo kuulostaa ihan hyvältä vaihtelulta ja hyvä idea toimistolta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös