PuttinOnTheFoil
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK
Tv-lähetyksen perusteella aika maltillinen tunnelma perjantaipeliksi tänään(kin). Sanokaa paikan päällä olevat pitääkö mun vaan vääntää lisää volaa töllöön vai onko tunnelma oikeesti noin seesteinen?
Aika seesteistä on ainakin fanikulmassa. Joihinkin rallatuksiin porukka lähtee mukaan, joihinkin ei. Rumpali on tänään vähän hukassa, vaikka tämä kaiffari normaalisti hoitaa leiviskänsä hyvin.Tv-lähetyksen perusteella aika maltillinen tunnelma perjantaipeliksi tänään(kin). Sanokaa paikan päällä olevat pitääkö mun vaan vääntää lisää volaa töllöön vai onko tunnelma oikeesti noin seesteinen?
Osta lippu seisomakatsomoon ja mene istumaan parhaille paikoille. Keskiviikko ja SaiPa ja kyntävä kotijoukkue -> paikalla n. 4500 ihmistä todennäköisesti. Ja katsojaluvuksi ilmoitetaan 6600.Tänään olis saumat pitkästä aikaa päästä mestoille tsiigaamaan matsia. Hetken jo harkitsin, mutta toisaalta nyt ei huvita maksaa 30-50€ pelistä, jossa todennäköisyys konttaamiselle jälleen kerran on melko iso.
Tuote ei ole tällä hetkellä hintansa arvoinen. Joskus muinoin vaikka ei pärjätty, matseissa oli aina "sattuu ja tapahtuu"- tyyppinen aspekti joka minua katsojana viehättää. Nyt kentällä on virkamiesmäinen lammaslauma eikä tätä(kään) aspektia yksinkertaisesti ole olemassa.
Ehkä sellainen 10-15€ lipusta on se mitä nyt voisi maksaa. Ehkä.
Osta lippu seisomakatsomoon ja mene istumaan parhaille paikoille.
Itse menen kyllä hallille. Elinkautinen on kärsittävänä, eikä silloin voi valita milloin menee peliin ja milloin ei...
Ostin Blackfriday tarjouslipun E 5 katsomoon hintaan 11 e. Tänään pitkästä aikaa Nordikselle. En Gång, Alltid eller Hur...
Petoklubin hinta/laatu? Tänään salaattia, perunalaatikkoa ja makkaraa. Jälkiruuaksi liiterin transrasva kääretorttua. Melko minimituotteella mennään sielläkin. Alkaa tää rahastus snadisti vituttaa.
Yleensä petoklubin anti on aika pitkälti kouluruokaa ja todella karmeaa kakkua. Lisukkeeksi jotain sponsorin tarjoamia karkkeja: laku tai joku karkkipussi. Petoklubilla myös heikommat antimet tiskin takana, kuin vaikka hallin kulmissa yleisellä puolella. Kokonaisuutena aika väsynyt setti. Samat arvonnat, joku haastattelu ja heikot safkat.Melko erikoinen kommentti, kun jonkun toisen mielestä tarjolla oli raikas vihersalaatti vinegrettekastikkeella, oikeaan voihin tehty perunamuusi, artesaanimakkaroita sekä jälkiruoaksi täydellisyyttä hipovaa unelmatorttua. Puhumattakaan muista pöydän antimista.
Melko erikoinen kommentti, kun jonkun toisen mielestä tarjolla oli raikas vihersalaatti vinegrettekastikkeella, oikeaan voihin tehty perunamuusi, artesaanimakkaroita sekä jälkiruoaksi täydellisyyttä hipovaa unelmatorttua. Puhumattakaan muista pöydän antimista.
Melko erikoinen kommentti, kun jonkun toisen mielestä tarjolla oli raikas vihersalaatti vinegrettekastikkeella, oikeaan voihin tehty perunamuusi, artesaanimakkaroita sekä jälkiruoaksi täydellisyyttä hipovaa unelmatorttua. Puhumattakaan muista pöydän antimista.
Ite en oo käyny siellä kun ehkä 4-5 kertaa, mutta en ole viimeisen parin vuoden aikana kyllä kuullu kenenkään kehuvan niitä ruokia. Onko nekin siis Restelin järkkäämiä, vai onko siinä joku ihan muu yhteys?
Nyt on pakko sanoa asia mikä on ihmetyttänyt: Halli jossa läpsyttimet on dumattu junteiks, rantapallot dumattu junteiks, tifot loistaa poissaolollaan ja lippujakin täytyy oikein etsimällä etsiä... mutta pahvipäät on ok?
Varmaan typerin asia mitä lätkäkatsomoon voi tuoda on pahvipää
Varmaan typerin asia mitä lätkäkatsomoon voi tuoda on pahvipää
No kyllähän Nordiksella soi nykyään niin lällyt biisit että oikeen oksettaa.Itse olen asiaa pohdittuani sillä kannalla, että rumpu fanikatsomossa on ihan 100% jotain jyväskylää enkä olisi moista ikinä toivonut Nordiksella kotifanien keskuudessa näkeväni. Mutta mä oonkin ryminäpronssiurpå. En ymmärrä myöskään lätkään pesiytynyttä rap-musiikkia, onneksi Nordiksella sentään vielä soi kunnollinen hockey-soundtrack.
Sanonko missä sulla on artesaanimakkara :)
Ite en oo käyny siellä kun ehkä 4-5 kertaa, mutta en ole viimeisen parin vuoden aikana kyllä kuullu kenenkään kehuvan niitä ruokia. Onko nekin siis Restelin järkkäämiä, vai onko siinä joku ihan muu yhteys?