3mm talvirengas, ainakin nastarengas on jo aika erikoinen ajatuskin. Tai siis montaa nastaa siinä ei ehjänä paikallaan voi olla.
Uudet Linglongit rengasliike oli sitten saabin vanteille vääntänyt. Eli pintaa niissä kyllä oli, eli oli ne sikäli hyvät. Ihan en toisena talvena enää niillä pysynyt tiellä, mutta suurimman osan ajasta kuitenkin, eli kai talvikin oli "hyvä".
Joo, viimeksi kun liikkeestä auton ostin niin "hyvät nastarenkaat" kirjattiin niitä näkemättä kauppakirjaan. Olin omasta mielestäni jo huijannut eli tingannut kaupanteossa tarpeeksi, niin en kehdannut vaatia kirjattavan merkkiä vaan jäin jännityksellä odottamaan mitä tuleman pitää kun syksymmällä menin hakemaan renkaat.Itse olen kuullut, että vedätyksiä tapahtuu enemmän autoliikkeiden puolelta. Esimerkiksi parikin tuttua sopinut käytetyn auton kaupan päälle uudet talvirenkaat, jolloin autoliikkeet kaivaneet jostain varaston perältä jotkin vanhat skeidat. Toisessa tapauksessa renkailla taisi olla ikää 8 vuotta ja toisessa tapauksessa nastoista puuttui yli puolet.
Uudet Linglongit rengasliike oli sitten saabin vanteille vääntänyt. Eli pintaa niissä kyllä oli, eli oli ne sikäli hyvät. Ihan en toisena talvena enää niillä pysynyt tiellä, mutta suurimman osan ajasta kuitenkin, eli kai talvikin oli "hyvä".
Viimeksi muokattu: