Mä en maanantaina jonottanut kuin puolisen tuntia mestaan missä renkaat on säilytyksessä. Sinne mennään siis ilman ajanvarausta.Tämä on myös sitä aikaa, että jos renkaansa vaihdattaa jossain, saa varautua ainakin viikon-kahden jonotukseen. Näin siis ainakin Helsingissä. Eli kyllä siellä renkaiden vaihdossa porukkaa näyttäisi ravaavan.
Jonotin itse kymmenisen minuuttia, kun vaihtoukko ohjasi jälkeeni paikalle kurvanneen nuoren blondin jonon ohi sisään hirveä virne naamallaan. Kohottelin tilannetta todistaneen toisen vaihtoukon kanssa olkiani, että nämä on näitä.Mä en maanantaina jonottanut kuin puolisen tuntia mestaan missä renkaat on säilytyksessä. Sinne mennään siis ilman ajanvarausta.
Näillä keleillä saavat jo poliisillekin selitellä.
Totta helvetissä kannattaa, ainakin tuossa tapauksessa. Kainuun korkeudella ainakin pakkasöitä ihan lähiaikoina luvassa. Savossakin voi kuukauden sisään voi olla hyvinkin talviset olosuhteet. Itse ainakin vaihdan tulevana viikonloppuna.Joutuukohan sitä käymään tulevana viikonloppuna renkaanvaihdossa. Ei nyt muuten, mutta tulevan viikonlopun jälkeen voi mennä hyvinkin jopa marraskuun loppuun ennen kuin pääsee käymään siellä missä renkaat on. Ajoahan toki tulee ns. helvetin vähän, mutta talvirenkaat on noin sadan kilsan päässä niin mielellään tuon kai ajallaan hoitaisi.
Minä tein tämän jo viime viikonloppuna, vaikka asun eteläisessä Suomessa. Renkaat olivat 180km päässä. Ajot omalla autolla myös hyvin vähäisiä.Joutuukohan sitä käymään tulevana viikonloppuna renkaanvaihdossa. Ei nyt muuten, mutta tulevan viikonlopun jälkeen voi mennä hyvinkin jopa marraskuun loppuun ennen kuin pääsee käymään siellä missä renkaat on. Ajoahan toki tulee ns. helvetin vähän, mutta talvirenkaat on noin sadan kilsan päässä niin mielellään tuon kai ajallaan hoitaisi.
Nojoo näinhän se on ja pitäähän ne jossain vaiheessa vaihtaa kuitenkin. Toki itselläni ajelut on tosi vähäisiä kun työt hoituu kotona ja jos tarvitsee ajella niin se ajoittuu iltapäivään, joten siinä mielessä yöpakkaset ei ole ongelma. Mutta mistäs sen tietää, voihan se kuukauden aikana kuitenkin lunta jo tulla ja jos se pakkasta pitää niin tiet on todella liukkaat.Totta helvetissä kannattaa, ainakin tuossa tapauksessa. Kainuun korkeudella ainakin pakkasöitä ihan lähiaikoina luvassa. Savossakin voi kuukauden sisään voi olla hyvinkin talviset olosuhteet. Itse ainakin vaihdan tulevana viikonloppuna.
Setän pitää hoitaa setän kroppa kuntoon.Tänä vuanna ei oo tunkille käyttöö. Pakko ulkoistaa renkaitten vaihto kun kroppa kestää juur ja juur paskalla käynnin. Setä on aika hajalla.
Otan osaa - tiedän tunteen, kun pytyllä pitäisi ponnistaa ja kun silmissä leikkivät sägenet lyö (feat. Georg Ots).Tänä vuanna ei oo tunkille käyttöö. Pakko ulkoistaa renkaitten vaihto kun kroppa kestää juur ja juur paskalla käynnin. Setä on aika hajalla.
Kerro toki lisää. Tarvitsitko terapiaa vai ryhdyitkö pesemään anopin selkää (tai pimppaa)?Kylkiluut onnistuin tärveleen vasemmalta pualen tosiaan melko lahjakkaasti tuasa joku päivä sitten. No on sitä pahempaakin koettu. Näin joskus mm. anopin alasti pesemässä pimppaansa.
Ans' ku mä arvaan...Kylkiluut onnistuin tärveleen vasemmalta pualen tosiaan melko lahjakkaasti tuasa joku päivä sitten. No on sitä pahempaakin koettu. Näin joskus mm. anopin alasti pesemässä pimppaansa.
Tammikuussa vaihtui Honda CR-V Ford Focukseen. Oli huomattavan kevyt kokemus vaihtaa kesärenkaat keväällä, kun ei edes hiki tullut.Jossain vaiheessa tuo homma pitää kyllä ulkoistaa, kun nuo maasturin renkaat alkavat painaa vuosi vuodelta yhä enemmän - täällä pikkukylällä ei noita rengashotelleja taida kyllä olla...