Kitkat alla 18 vuotta ja kerran jäänyt jumiin mäkeen mihin joutui pysähtymään kun sieltä valui nastarengaskuski vastaan eikä ohikaan päässyt.
2005 vuoden jälkeen on ollut ainoastaan autoja missä on olleet ABS sekä luistonestot ja kuskilla tilannetajua. Näistä tärkein on ollut oma pää. Nastoillakin pärjää, mutta käyttömukavuudessa kitkat vie voiton.
Jos kaikki ajaisi kitkoilla, olisimme kusessa, koska minun mielestä kitkat tarvitsevat Suomen olosuhteissa nastoja kuskeja karhennuttamaan risteysalueita. Pelkät kitkat kiillottaisivat alueet peilikirkkaaksi ja sitten sudittaisiin paikallaan. Välillä nastoilla tehtävät karhennukset antavat pitoa meille kaikille.
Eli kiitos nastakuskit kun mahdollistatte meidän kitkakuskien turvallisen ajon. Tosin soisin kuitenkin että kevätaikaan nastakuskit malttaisivat luopua nastoistaan ennemmin huhtikuun puolessa kuin toukokuun lopussa.
Perheen kahdessa autossa on molempaa sorttia renkaita.
2005 vuoden jälkeen on ollut ainoastaan autoja missä on olleet ABS sekä luistonestot ja kuskilla tilannetajua. Näistä tärkein on ollut oma pää. Nastoillakin pärjää, mutta käyttömukavuudessa kitkat vie voiton.
Jos kaikki ajaisi kitkoilla, olisimme kusessa, koska minun mielestä kitkat tarvitsevat Suomen olosuhteissa nastoja kuskeja karhennuttamaan risteysalueita. Pelkät kitkat kiillottaisivat alueet peilikirkkaaksi ja sitten sudittaisiin paikallaan. Välillä nastoilla tehtävät karhennukset antavat pitoa meille kaikille.
Eli kiitos nastakuskit kun mahdollistatte meidän kitkakuskien turvallisen ajon. Tosin soisin kuitenkin että kevätaikaan nastakuskit malttaisivat luopua nastoistaan ennemmin huhtikuun puolessa kuin toukokuun lopussa.
Perheen kahdessa autossa on molempaa sorttia renkaita.