Veikkaan että junan toinen vaunu, hiilivaunuksikin kutsuttu.
Meikäläinen tarjoaa kyllä vaihtoehdoksi konduktööriä, se saa mennä joka vaunuun.
Veikkaan että junan toinen vaunu, hiilivaunuksikin kutsuttu.
Itse ihmettelen sitä, että minkä ihmeen takia kaksi umpilesboa vetää toisiaan strap-onilla, mutta perinteinen penis ei kelpaa?
Aivan, koska eihän kauniit naiset edes käy paskalla, joten suoli on ruusuntuoksuinen.Niin, onhan peppuseksi naisen kanssa kivaa mutta ajatus omasta kalusta jonkun könsikkään tuhkaluukussa ei pahemmin säväytä.
- Jokos sulla kasvaa karvoja siellä yhdessä paikassa, tiedusteli ikäloppu yksihampainen ukko 10-vuotiaalta tytöltä.Pikkutyttö söi tikkaria.
Hmm, mites seuraava aikamme totuus käyttäytyy Raikkaan totuuden kanssa?Aivan, koska eihän kauniit naiset edes käy paskalla, joten suoli on ruusuntuoksuinen.
Niin, onhan peppuseksi naisen kanssa kivaa mutta ajatus omasta kalusta jonkun könsikkään tuhkaluukussa ei pahemmin säväytä.
Ehkei niin tuhma kysymys, mutta askarruttanut helvetin pitkään mieltä... Miltä naisen orgasmi tuntuu?
Naisen orgasmi on myytti.Miltä naisen orgasmi tuntuu?
Naisen orgasmi on myytti.
Frank Drebiniä (Leslie Nielsen R.I.P.) lainaten "I faked all the orgasms!".Miehen orgasmi se vasta myytti onkin.
Miehen orgasmi se vasta myytti onkin.
Seksin määritelmä: se on sitä, mikä tuntuu hyvältä munissa.Frank Drebiniä (Leslie Nielsen R.I.P.) lainaten "I faked all the orgasms!".
Tai jos on hieman saamaton näissä asioissa, niin voi sanoa: "se on sitä, mikä tuntuu hyvältä mun unissa".Seksin määritelmä: se on sitä, mikä tuntuu hyvältä munissa.
Mites tota, oletteko olleet samanaikaisesti useamman kuin yhden naisen (tai miehen) kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä? Mietin vain, kun moiseen joskus nuoruudessa mahdollisuus tarjoutui, mutta ujona poikana päätin jättää väliin.
...
Ehkä se onkin hälle mieluisampi vaihtoehto, kun kerta kimppakiva kahden lyylin kanssa ei maistunut.No, jatkat unelmointia aiheesta ja tartut härkää sarvista kun seuraava tilaisuus tulee.
No, jatkat unelmointia aiheesta ja tartut härkää sarvista kun seuraava tilaisuus tulee.
Onko kääpiömiehillä havaittavissa samanlaista lyhytkasvuisuutta strategisilla alueilla?
Onko kääpiömiehillä havaittavissa samanlaista lyhytkasvuisuutta strategisilla alueilla?
Nykyinen parisuhde osaltaan jarruttaa tätä mahdollisesti joskus tarjoutuvaa uutta tilaisuutta. Jos moista kolminkeskistä kanssakäymistä vielä joskus minulle ehdotellaan, ei homma jää kiinni pelkästään ujoudesta. Tarvitsee funtsia asioita vähän laajemmassa mittakaavassa.
....
Olen hieman hankalassa raossa arvioimaan tällaista asettelua.Onko kääpiömiehillä havaittavissa samanlaista lyhytkasvuisuutta strategisilla alueilla?