Onko täällä kilttejä lapsia?
Heh!
Ei ole, mutta eikö tuhma lapsi kelpaisi?
PS: karkit olisivat iso +.
Onko täällä kilttejä lapsia?
Tätä ketjua lukiessa tuli suuri tarve lukea vanhoja Jalluja ja/tai Kalleja. Muistaako kukaan?
Tätä ketjua lukiessa tuli suuri tarve lukea vanhoja Jalluja ja/tai Kalleja. Muistaako kukaan?
Mikä seksissä on parasta noin yleisesti ottaen?
Onko mielestäsi jompan koolla väliä? ;)
Kyllä, juon juuri alkoholia, mutta minulla on tylsää. Enkä lähde panemaan.
Hienosti ilmaistu :D Hyvin romanttista!Asia selvinnee sinullekin jos joskus pääset peiton alle jonkun tytön kanssa pistämään pissavehkeet yhteen ja tärisemään.
Joltain viisaalta olen joskus kuullut, että parasta seksissä on juuri sen toistuvuus. Voit harrastaa seksiä saman ihmisen ("se oikea") kanssa nauttien siitä joka kerta.Mikä seksissä on parasta noin yleisesti ottaen?
Onko tämä kysymys? Kyllä, treenien jälkeen maistui toinenkin olut, Detroitin matsin streami on jälleen kerran kiven takana ja on tylsää. No ei mennä.Kyllä, juon juuri alkoholia, mutta minulla on tylsää. Enkä lähde panemaan.
Se, että molemmat nauttivat. Siis sekä mies että kulli.Mikä seksissä on parasta noin yleisesti ottaen?
Suosittelisin ensimmäisenä Patrickille lantiopohjan treenaamista. Tiukentaa kuulemma merkittävästikin jos jaksaa panostaa. Tosin onhan nykyään myös kaiken näköisiä leikkauksia joilla saa tuota jalkovälin tilavuutta pienennettyä. Myös pieni pistos Richardin veitikkaan voi tehdä ihmeitä.Tyhmä kysymys, jättikö Patrick Roy liikaa tilaa jalkojen väliin Game 6:n jatkoajalla kauden 02-03 pudotuspeleissä Wildia vastaan? Richard Park says yes.
Homma on myös pitkälti kiinni siitä mihin pyrkii. Itsensä pystyy tyydyttämään varsin vaatimattomilla kamppeilla ja vähäisillä taidoilla. Jos taas haluaa jostain syystä panostaa kumppanin tyydytykseen, nousee vaatimustaso luonnollisesti jonkin verran.Asia selvinnee sinullekin jos joskus pääset peiton alle jonkun tytön kanssa pistämään pissavehkeet yhteen ja tärisemään.
... Jokainen voi varmaan ite kuvitella mitä sillä keittiön pöydällä voi naiselle tehdä.
Huh, kukapa jaksaisi. Siinä voisi tulla melkoinen hiki!Mä en jaksaisi panna koko loppuelämää yhtä ja samaa naista.
Wanha ja täältä kopioitu hassuttelu, mutta saahan sen makaronilaatikon kerran kuukaudessa ketsupilla.Mielummin vaikka söisin joka päivä samaa ruokaa, esimerkiksi makaronilaatikkoa.
Seksissä on parasta, kun nainen näyttelee orgasmin.
Joo. Itseasiassa maanantaina ostin lidlistä kahden kilon pussin ranskalaisia ja kilon paketin ruotsalaisia lihapullia, joita taidan syödä koko viikon. Ne saksalaiset lihapullat on kyllä paljon parempia.Wanha ja täältä kopioitu hassuttelu, mutta saahan sen makaronilaatikon kerran kuukaudessa ketsupilla.