Hysteerisimpien käsitysten mukaan Mohammed edustaa teollaan koko monikulttuurisuutta ja maahanmuuttoa, sekä tietysti jokaista maahanmuuttajaa, ja jollain selittämättömällä tavalla teosta on vastuussa, paitsi aivan jokainen maahanmuuttaja, niin myös ne kantaväestön edustajat, joiden mielestä rajoja ei pidä sulkea.
Joten samalla logiikalla, keitäköhän ja mitäköhän tuo Ruotsin miekkamies edustaa?
Ruotsalaiset joutuvat nyt joukkologiikallaan perinpohjaisesti kuitenkin diskuteeraamaan ja analysoimaan mitä tämä Ruotsin miekkamies edusti.
Miten tähän tilanteeseen on päädytty, miksi kansankodin, sosialidemokraattisen ihannevaltion, huolella ja harkitusti kasvatettu jäsen tekee järjettömyyden?
Metallimusiikki ja tietokonepelit. Minä ja minä. Yksinäisyydessä oma ylivertaisuus alkaa itää. Uberminäääää.
Natsismi, kielletty hedelmä, ylivertaisesta yksilöä ymmärtävä (sic) ideologia. Sosialidemokratia riipi ilmeiseti älykääpiötä, Breivikin tapaan.
Ja kyllä, minä epäilen tietyn tapaisen uhomusiikin jatkuvan kuuntelun yhdistettynä ihmisarvoa noteerattomien pelien suurkuluttamiseen, saavan heikompi lahjaisen yksilön tekemään järjettömyyden.