Ei kaupanteko ihan noin toimi. Tietenkin mestaruutta havitteleva joukkue pyrkii vahvistumaan juuri siihen hetkeen ja saattaa siitä hyvästä uhrata tulevaisuuttaan. Pohjalla olevan joukkueen katseet ovat pidemmälle ja he taas saattavat hyvinkin kaupata pelaajiaan pois ja ottaa sillä hetkellä absoluuttiselta tasoltaan huonompia, mutta potentiaaliltaan parempia nimiä tilalle satsatakseen menestysikkunaa tulevaisuuteen. No tämän sinä tottakai tiesit ja siksi ihmettelenkin tuota näkökulmaa viestissäsi.
Mutta tässä tänään on käynyt selväksi, että molemmissa leireissä tällaista kauppaa pidetään huonona kun oma vastine koetaan arvokkaammaksi kuin palautus. Mielenkiintoista sekin.
Tämähän on ihan normaalia. Kun myydään alisuoriutuva nuori pelaaja, niin sanotaan "katso potentiaali!!!" ja kun myydään veteraani, niin "katso paljonko tehnyt pisteitä ja tuo playoffskokemusta ja syvyyttä!!!".
HfBoardilla viimeisin NyR - Anaheim -ehdotus oli "Henrique (-50%) + Vatrano for Kakko + 2024 2nd + 2025 1st", mikä toteutuessaan todennäköisesti tyydyttäisi
@Oles ja räjäyttäisi
@Bob Sacamano pään.
Itse pidän noista Anaheimin palasista NYRangersille Henriquen haamua Vatranoa hyödyllisempänä, sillä ex-Devils pystyy pelaamaan sekä laidassa että keskellä ja osaa joukkuepelaamisenkin. Vatrano laukoo ja ajaa maalille kovaa, mutta on malliesimerkki putkinäön omaavasta laiturista.
@mikkelson Mun moka. Katsoin molempien (Henriquen ja Vatranon) caphitiksi 5 miljoonaa, mutta jälkimmäinen olikin Stromen lukema. Vatranon tienesti on "vain" 3,65 miljoonaa.
@Gemondo Olen tuosta Ducksien
ensi kauden pärjäämättömyydestä hiukan eri mieltä. Ensi kaudella pitäisi jo lopettaa tankkaaminen (varsinkin jos voittavat arvonnan/Celebrinin), sillä ei organisaatioon voi määrättömästi kerätä nuoria lupauksia. Ankat on nyt jo valinnut viisi vuotta top kympissä ja siellä alkaa olla niin paljon nuorisoa, ettei kaikille löydy kehityksen kannalta optimaalista pelipaikkaa. Mutta tämä juttu on Ducks-ketjun asia ja Oles ja muut Dacks-fanit todennäköisesti ajattelevat asiasta toisin.