Kyllähän treidiä pystyy perustelemaan juuri noin miten tuossa teet eli tulevaisuutta voidaan antaa pois kun joukkuetta vahvistetaan. Mutta oikeasti, vahvistuuko joukkue kun Vrana vaihtuu Manthaan? Omasta mielestäni ei. Siksi tämä treidi ei avaudu kyllä yhtään, vaan pikemminkin vetää sanattomaksi. Panikin arvo oli negatiivinen, joten sen sopimuksesta eroon pääseminen tasaa vähän kauppaa, mutta olihan silti melkoinen treidi.
Vrana ja Laviolette on ollut aika huono yhdistelmä. Vranalla on soppari katkolla ja istunut viime aikoina poppareillakin.
Lisäks Vranalla on alla kahdet nollatehon pleijarit joissa katosi täysin kuvasta. On muutenkin varsin on/off-tyylinen pelaaja. Parhaimmillaan hyvä uhka karkaamaan läpiajoihin, mutta huonoimmillaan näkymätön turisti. Ja puolustuspeliä ja kaksinkamppailupelaamista on saatavilla kovin vähän niinä hyvinäkin päivinä.
Dont get me wrong, hyvä pelaaja ja taitoa ja jalkoja löytyy. Mutta itse Caps-fanina oon enemmän innoissani Manthan saapumisesta Washingtoniin, kuin Vranan menetyksestä. Ehkä se kertoo jotain.
Moni tulee tarttumaan ja teilaamaan koska välistä maksettiin kovat pikit. Tossa on hyvä huomata ensinnä että Panikin sopparista eroon pääseminen oli aikalailla tuon kakkoskiekan arvoinen lisä treidissä. Panik olisi ollut melkeen pakko saada kaupattua cap dumppina kesällä jonnekin, ja tässä taloustilanteessa hintaa olisi tullut, ja sen lisäksi tuo cap tarvittiin nyt Manthalle sitten välittömästi vielä.
Eli väliin jäi todellisuudessa tuo ykköskiekan varaus. Kova välimaksu toki sekin, mutta oon eturintamassa huutanut jo aika monta dedistä putkeen munaa tehdä isoa treidiä ja en kyllä jaksa valittaa jos tämä oli se hinta että semmonen vihdoin aikaseksi saatiin.