#Lukkosulaaaina
Juuri tänä aamuna tarvitsin lukkosulaa päästäkseni autoon sisälle. Enne?
#Lukkosulaaaina
Mä käytin ihan vaan varoiksi..koska #lukkosulaaainaJuuri tänä aamuna tarvitsin lukkosulaa päästäkseni autoon sisälle. Enne?
Kiven vittuuntunut olemus studiossa tuo ainakin meikäläiselle ihanan hunajaisen olon.
Kiven vittuuntunut olemus studiossa tuo ainakin meikäläiselle ihanan hunajaisen olon.
Ei kai Tepsi Raumalla yövy?
Toivon että sinun tietosi on parempaa kuin minun huhuni.Yöpyy. Turha lähteä istumaan bussiin tunniksi iltaa vasten ja huomenna aamulla taas uudestaan. Kaikki etu levossa on otettava nyt ja yöpyminen Raumalla tuo tämän.
Jos ne nukkuukin linja-autossa, aamiainen syödään ulkona siinä bussin vieressä. Juustoleipä ja Trangialla tehty tee. Ollaan sitten taas kunnossa iskemään.Toivon että sinun tietosi on parempaa kuin minun huhuni.
Ymmärsin että tarkoitus oli yöpyä Raumalla, mutta kaikki hotellit piukassa jonkin Olkiluotoon liittyvän operaation takia.
Tai mitä sitä bussissa... Suomalaiset on retkeily kansaa! Telttakylä pystyyn jonnekin puistoon.Jos ne nukkuukin linja-autossa, aamiainen syödään ulkona siinä bussin vieressä. Juustoleipä ja Trangialla tehty tee. Ollaan sitten taas kunnossa iskemään.
Jos ne nukkuukin linja-autossa, aamiainen syödään ulkona siinä bussin vieressä. Juustoleipä ja Trangialla tehty tee. Ollaan sitten taas kunnossa iskemään.
Pienellä budjetilla mennään, fokus kiekossa :)Ehkä joku paikallinen Airbnb-majoitus jossa ilmapatjat pumpattuina. Aamiainen Kortelan ABC:lla.