Saataisko Anttalainen rotaatioon jo huomenna, todella heikkoa tekemistä. Virosta paistaa väsymys, joten huomenna mielellään seiskapakiksi.
Jokohan valmennus vihdoin alkaisi tajuta tämän.
Saataisko Anttalainen rotaatioon jo huomenna, todella heikkoa tekemistä. Virosta paistaa väsymys, joten huomenna mielellään seiskapakiksi.
Kyllä. Vähän on liian iso hyppy junnupeleistä näin isoon rooliin liigapeleihin. Kehitystä varmasti tulee, mutta maksaa pisteitä.Anttalainen on saatava pois tuolta kentältä. Antoi kuinka hienoja taklauksia tahansa. Kiekollinen anti on A-juniori tasoa, eikä se kiekotta pelaaminenkaan säväytä. Bibic tilalle ja Viro tosiaan kanssa ei riitä.
Jos Anttalaisessa potentiaalia nähdään, niin maksaisin ne oppirahat melkein mieluiten tällä kaudella. Jos ei nähdä, niin sitten tiirailemaan vaihtoehtoja. Aika järkyttäviä ratkaisuja paikoitellen.
Äääh mitä turhia kun omasta takaa löytyy alan ammattilaisia!Olisko koulutettu, eurooppalaisen pelin osaava kokenut apuvalmentaja tähän mitään?
No juu olis tietysti sekin vaihtoehto, että jos sais enemmän Mestiksessä kehittyä ja sit takas Liigaan.Kyllä. Vähän on liian iso hyppy junnupeleistä näin isoon rooliin liigapeleihin. Kehitystä varmasti tulee, mutta maksaa pisteitä.
On tuo TPS:n oman alueen peli todella järkyttävää katseltavaa. Eikö siihen todellakaan saada mitään tolkkua?
Olisko koulutettu, eurooppalaisen pelin osaava kokenut apuvalmentaja tähän mitään?
Tepsin pelaamisessa ei ole kyllä järjen hiventä.
Nyt on valittu edullisempi linja eli muutama junnupakki ja halvemmat ulkkarit. Lajunen ainut kalliimpi pakki, hänelläkin ura tässä kohtaa laskusuunnassa.No juu olis tietysti sekin vaihtoehto, että jos sais enemmän Mestiksessä kehittyä ja sit takas Liigaan.
Mun mielestä tuo oli @Jaakko lta ihan validi argumentti. Hyvä esimerkki tästä on Lukko, jonka osiossa oli pari vuotta sitten hieman eri meininki:
Pekka Virralle kenkää!
Sanokaa mitä sanotte, minä olen nähnyt tarpeeksi Virran kiekkoa.keskustelu.jatkoaika.com
Nyt Peksi ja Kalle on neroja. 3-4 vuotta voittavan joukkueen kasaamisen se on sielläkin vaatinut. Montahan peliä oli omaa pelitapaa haettu ennen kuin homma lähti oikeasti lentoon? Tepsi ei ole pelannut kymmentäkään peliä vielä, niin jengi täällä taas romahtaa ihan täysin.
Mutta en mä silti sitä sano, ettäkö Raimo homman himaan hoitaisi. Oikeastaan päinvastoin. Luulenpa että tuo yksi tänne kirjoitteleva tamperelainen on hajulla ja Raipe ei taktisesti pärjää. Eikä Salosta tai Rintasesta ole tätä puutetta korvaamaan.
KooKoo on sentään hyvä joukkue, Jukurit pisti Kaskisen tepsin täysin nippuun viime kaudellaEipä olisi joskus uskonut, että joku KooKoo pistää Tepsin aivan purjeeseen.