TPS:n peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 549 328
  • 8 975

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Anttalainen on saatava pois tuolta kentältä. Antoi kuinka hienoja taklauksia tahansa. Kiekollinen anti on A-juniori tasoa, eikä se kiekotta pelaaminenkaan säväytä. Bibic tilalle ja Viro tosiaan kanssa ei riitä.
Kyllä. Vähän on liian iso hyppy junnupeleistä näin isoon rooliin liigapeleihin. Kehitystä varmasti tulee, mutta maksaa pisteitä.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos Anttalaisessa potentiaalia nähdään, niin maksaisin ne oppirahat melkein mieluiten tällä kaudella. Jos ei nähdä, niin sitten tiirailemaan vaihtoehtoja. Aika järkyttäviä ratkaisuja paikoitellen.

Joku ilmeisesti tuota potentiaalia näkee. Itse näen pelkkiä pommeja.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
TPS:n pakkien avaussyötöt omalla alueella järkyttävän suurella prosentilla päätyvät vastustajan lapaan. Onko niin, että vain norsusyötöillä pyritään omalta alueelta pois? Eikö Salo tai Moisanen ollenkaan näe mitä kentällä tapahtuu? Järkyttävän suuri ero KooKoon puolustajiin verrattuna.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
On tuo TPS:n oman alueen peli todella järkyttävää katseltavaa. Eikö siihen todellakaan saada mitään tolkkua?

Tuollainen tasaviisikoin tapahtuva ”viisi miestä kiekon perässä” - panikointi on päävalmentajan tehtävä korjata. Järkyttävää katsella tällaista junnulätkää tietäen mitä palkkaa nuo nostavat. Ei ollut vain KooKoon hyvyyttä tuo.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun mielestä tuo oli @Jaakko lta ihan validi argumentti. Hyvä esimerkki tästä on Lukko, jonka osiossa oli pari vuotta sitten hieman eri meininki:




Nyt Peksi ja Kalle on neroja. 3-4 vuotta voittavan joukkueen kasaamisen se on sielläkin vaatinut. Montahan peliä oli omaa pelitapaa haettu ennen kuin homma lähti oikeasti lentoon? Tepsi ei ole pelannut kymmentäkään peliä vielä, niin jengi täällä taas romahtaa ihan täysin.

Mutta en mä silti sitä sano, ettäkö Raimo homman himaan hoitaisi. Oikeastaan päinvastoin. Luulenpa että tuo yksi tänne kirjoitteleva tamperelainen on hajulla ja Raipe ei taktisesti pärjää. Eikä Salosta tai Rintasesta ole tätä puutetta korvaamaan.


Tunteella kirjoitin. Olin väärässä. Hävettää :)
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Vähän on ollut selviytymistaistelua toisen erän alku.

Jotain pitäisi tapahtua, tahi kaikki kauhukuvat realisoituvat ja pahasti.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Anttalainen... onhan turha mies
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös