Black Star
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Mun mielestä tuo oli @Jaakko lta ihan validi argumentti. Hyvä esimerkki tästä on Lukko, jonka osiossa oli pari vuotta sitten hieman eri meininki:
Joo, viittasit varmaan tähän annetaan aikaa - osioon Jaakon kirjoituksessa. Osittain olen samaa mieltä, kuten jo johonkin kirjoitin. Organisaation projektille pitää antaa aikaa (Westerlund, Urama et co).
Toisaalta jos lähdetään vuoden projektina rakentamaan välikausijoukkuetta, niin sille on aikaa tasan se kausi. Hymiö. Eli onhan se toki juurikin niin, että kauden lopussa mitataan onnistuiko vai ei ja kuinka hyvin. Mutta, ajan antaminen vuoden projektille on vähän huono, jos jo alussa pudotaan playoff-kelkasta (en väitä että näin vielä olisi tapahtunut, mutta suunta on huono).
Mun mielestä vuoden välikausi on lähtökohtaisesti pöljä idea. Toivon, että seurassa ajatellaan pitkäjänteisemmin ja tämä on vain osa pitempää projektia eikä vain ajan ostoa sille.
---
Mutta tuo kohta jota minulta lainasit oli vähän ontuva. Viittasin sillä Jaakon tekstin loppuosaan, jossa hän vähän sortui toiveajatteluun minun mielestäni.
Lyhesti tiivistettynä viesti meni niin että Kalpa-peli oli tasainen, alakerta petti, ykkösena puuttuu, muilla änäripelaajia ja meillä ykköstähti saikella.
Mä pidän tällaista selittelynä ja jossitteluna, johon toki fanilla on oikeus.
---
Pohjimmiltaan täällä palstalla ollaan mun mielestä yllättäen aika pitkälti samaa mieltä, jos ihan ääripäät jätetään luvuista. Eihän tuohon pelisuoritteeseen kukaan oikeasti ole kovin tyytyväinen ja parempaa odotetaan.
Isomman projektin osalta moni on odottavainen. Osa epäilevämpiä kuin toiset.