Pekka Virralle kenkää!

  • 45 911
  • 250
Tila
Viestiketju on suljettu.

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tulihan se sieltä! Meinaan tämä ketju. Mä olen kanssa aika kypsä Virtaan, mutta samapa näköjään kuka siellä penkin takana seisoo, kun Lukko ei vaan menesty.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Sanokaa mitä sanotte, minä olen nähnyt tarpeeksi Virran kiekkoa.
Älä katso enää Lukon pelejä tai kommentoi tänne niin ongelma on ratkaistu. Win-win situation kaikkien kannalta.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Jos nyt ei kuitenkaan. Peli on isossa kuvassa nousujohteista, vaikka voittoputket antavat vielä odottaa itseään. Sinänsä Virran johtopäätökset ovat olleet oikeita viime kauden jälkeen. Puolustuksen kiekollista kyvykkyyttä ja jalkanopeutta on lisätty. Toki kääntöpuolena sitten on tason ailahtelu sen nuoresta iästäkin johtuen.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Asiaton avaus tähän paikkaan. Ei nyt matkita Poria kuitenkaan, ei olla vielä tässä tilanteessa. Ei se peli nyt hyvää ole, mutta kuka muka tilalle? Näillä mennään.
 

sheiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Omasta mielestäni Lukossa tapahtuu erittäin positiivisia asioita juuri nyt vaikka tappioita tuleekin. Kasvukipuja. Organisaatio ja ennenkaikkea urheilupuoli saatetaan nyt kuntoon ja siitä pitää maksaa hinta.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aika erikoinen ketjun avaus, kun miettii Lukon viime aikaisia otteita.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onko Virta seuraava Poriin matkaaja? Siellähän on jo tuttuja kavereita valmiiksi, jospa Tukosen ja Marttisen poistaminen olikin ovela taktiikka...
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Toivon ja uskon että johdossa ollaan piirun verran pitkäjänteisempiä kuin täällä. En tiedä mitä ihmiset odottavat, mutta eikö tuo ole sanottu jo aika monta kertaa, että hommia tehdään nyt tulevaisuutta silmällä pitäen. Taisi Virtakin tätä peräänkuuluttaa.

Omasta mielestäni viimeisissä 6 pelissä on ollut paljon hyvää, mutta korjattavaakin tottakai löytyy. Tänään meni puuroksi ja hitaaksi, mutta omiin virheisiin tuo kaatui, ei siihen että Kerho olisi ollut parempi (samoin oli Saipaa vastaan). Nuoret tekevät välillä virheitä, mutta oppirahat pitää maksaa. Aihioita ja potentiaalia on valtavasti. Yhtä tehokasta maalintekijää tuo huutaa.

Itse olen tyytyväinen Virran toimintaan tällä kaudella. On lunastanut sanojansa. Luultavasti Kallen tulo on rauhoittanut mielen ja rohkeutta/mandaattia toteutukseen löytyy.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Virta on tasapaksu tallaaja, mutta annetaan nyt vielä silti näyttää tasonsa. Eivät nämä organisaatiomuutokset ratkaise ongelmaa viikoissa ja vielä kun sitä painolastia on menneisyydestäkin.

Siinä kritisoin edelleen Virtaa, ettei tämmöisten selkeiden ongelmapelien aikana saa mitään reaktiota tai muutosta joukkueeseen. Kun vastustaja painaa kaasua ja karvaa reilusti, niin Lukko on ongelmissa. Miksei tähän valmennus keksi yhtään mitään? Missä on edes kunnon niitit, naaman hieromiset, ärsyttämiset, pelin rikkominen, kun oma peli ei ole riittävällä tasolla. Silloin pitää jumalauta viedä vastustajaltakin pelihalut pois.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Seitsemästä viime pelistä neljä voittoa ja peli muutenkin ollut selvästi parempaan päin ja täällä joku pässi avaa potkuketjun?

Sanokaa mitä sanotte, mä olen nähnyt tarpeeksi Ultraorthodoxjew'n viestejä!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä tässä munkin mielestä nyt on synkän kevätkauden jälkeen taas hiukan valoa näkyvissä. Että en minä vielä ketjun otsikon mukaista toimenpidettä suosittele.

Ja tämän illan pelihän oli täyttä paskaa ja vittua, niiin että en minä tarkoita valonpilkahduksella todellakaan tänäistä matsia, vaan muuten viime aikojen pelaamista.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Avaajan kanssa samaa mieltä, päävalmentaja vaihtoon ja mielummin jo huomenna.

Olen sanonut jo tuhat kertaa "Möllin" ja RD:n sanat: on paljon helpompi hävitä 2-1 kuin voittaa 2-1.

Täällä valtaosa kirjoittajista on tyytyväisiä kun Lukko pelaa yritteliäästi ja häviää sen pelin 2-1.

Ei pahempaa itsensä pettämistä ole edes olemassa.

Kannustaminen on toki ihan vapaata ja kukin tyylillään mutta tulosurheilussa pätevät määrätyt lait, joihin ei todellakaan kuulu häviäminen. Ei millään muotoa.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt jumalauta. Virta, olet heikoin lenkki, hyvästi!!! Paikallispeli ja lauantai-ilta, ja tällaista paskaa tarjoaa Rauman Lukko. Kuivana kakkoseen.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
10...9...8...7

Erityisesti tuo puolustus on jotain aivan karmeaa. Tänäänkin suuri määrä avopaikkoja vastustajalla, josta joku Kärpät olisi tehnyt jo tuplamäärän maaleja.

Toki eiköhän vielä löydy niitäkin, jotka kokevat viimeisen vuoden antavan suurtakin uskoa tulevaan.

E: ja ottaa vielä huomioon tämän taantuvan trendin. Aina viime vuoden hyvästä syksystä, tyydyttävän loppuvuoden ja surkean loppukauden jälkeen nyt tänä vuonna paletti on usein jopa enemmän sekaisin. Pelitavan (vai "pelitavan) pitäisi olla jo paremmin tiedossa ja lisäksi Virta päässyt jalostamaan rosteria enemmän mieleisekseen.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Painu Virta kauas pois. Tule sitten takaisin, kun kiinnostaa ja osaat olla valmentaja. Tuolla palkalla luomaan lunta talveksi. Joku osaaja tilalle, kiitos.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ei mitään potkuja. Hyvää reagoimista taas, kun maalivahti ei saa mitään kiinni ja puolustus on kujalla. Aikalisä ja se on siinä. Aikalisän jälkeen kolmen minuutin puöritys omissa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Helvetti, mitä jeesustelua. Ketju, jonka avaaminen oli vain ajan kysymys, herättää suhteetonta vastustusta.

Joku Pekan jatkon puolustajista voisi kertoa minulle pelityylin, jolla Pekka Lukkoa luotsaa. Varsinkin puolustuspelaaminen kiinnostaa. Kertokaa minulle, jos siinä on jokin idea. Minulle se ei ole auennut. Kaudella 17-18 Lukko puolusti samalla tavalla ja se ei toiminut. En käsitä, että lähdetään 2. kauteen samalla epäonnistuneella pelitavalla.

Itse en ole ollut Lukon otteisiin vs. resurssit, viimeisiin .... 15 vuoteen. Joukkueella on resursseja olla joka vuosi ehdotonta liigaeliittiä. Jos joku teistä junteista sortuu niin suureen itsepetokseen, että puolustaa kauden aloitusta... säälin teitä. Minulle kelpaa vain sijat 1-5 kaudesta toiseen. Jos te olette tyytyväisiä sijoihin 10-15, good luck.

Olen tietysti iloinen, jos Pekka saa kurssin käännettyä mutta jos kesän aikana ei olla menty piiruakaan parempaan suuntaan en usko, että.se muuttuu seuraavien kk. aikana.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Lukko puolustaa kokonaisuudessaan todella heikosti. Tuota ei voi mitenkään kiistää. Plussaa kuitenkin Virralle siitä, että uskaltaa myös muokata kokoonpanoa isolla kädellä tarvittaessa. Odottaisin silti, että valmentaja pystyisi myös luomaan joukkueelle pelitavan, mutta tuo on ollut jo pitkään pahasti hakusessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös