Oikeastaan siellä on ollut kaksikin porilaista teidän valmentajaspekulaatioissa mukana.Mä olen kyllä käsittänyt, että se tuleva koutsi oli jo kiinnitetty tuossa joulun jälkeen. Ja se nimenomaan olisi porilainen herra joka siellä alkaisi tätä laivaa ohjailemaan. Tosin kaikki tässä seurassa on mahdollista, joten en yllättyisi, jos Antsa järjestää kaverilleen jatkosopimuksen.
Lyö hiukan tyhjää, mutta onko Urama tuo toinen porilainen? Ei muita tule mieleen. Sanotaanko sitten niin, että sellainen porilainen joka ei Lukossa ole valmentanut.Oikeastaan siellä on ollut kaksikin porilaista teidän valmentajaspekulaatioissa mukana.
Ainakin Wikipedian mukaan juuri näin. Kaksi markkaa löisin tandemille AP Selin - Haapakoski. Norre voi vaikka heilua siinä sitten kolmantena.Lyö hiukan tyhjää, mutta onko Urama tuo toinen porilainen?
Varsin todennäköinen lopputulos varmasti. Jotenkin minulla on kuitenkin sellainen kutina, että TPS:n johto ei ole vielä Elomon suhteen luovuttanut siinä mielessä, että uskoisin hänen työskentelevän ensi kaudella liigajoukkueen kakkoskoutsina.Ainakin Wikipedian mukaan juuri näin. Kaksi markkaa löisin tandemille AP Selin - Haapakoski. Norre voi vaikka heilua siinä sitten kolmantena.
Jotenkin minulla on kuitenkin sellainen kutina, että TPS:n johto ei ole vielä Elomon suhteen luovuttanut siinä mielessä, että uskoisin hänen työskentelevän ensi kaudella liigajoukkueen kakkoskoutsina.
vihon viimeinen virhe ottaa Elomo kakkoseksi puukottamaan selkään.
Eikös Setänen ollut 13/14 nuorten maajoukkueen yksi maalivahdeista ja Kivihän oli tuolloin "mestarivalmentaja"..?
Ei kai nyt vaan olis silleen, että Jortsu olis se meijän ens kauden koutsi..? Ja jos viel tämän loppukauden vetäis. Kostaja palaa junnuihin Haapakosken oppiin, Molomo jatkaa Jortikan opeissa 2. valmentajana. Norre pysyy luonnollisesti mv-koutsina.
Miltä tällanen asetelma palstaveljien korviin kuulostaa?
Aika pelottavalta. Vois olla kauden jälkeen Grönmanin Oskulla tekemistä pelaajien seitsemän sentin kanssa, kun mentäis koko kausi "positiivisen kautta".
Mut eiks tääl haeta paluuta 90-luvulle. Siinä sitä olis kerrakseen. Tietty huikee parannus nykytilaan.
Toivottavasti kukaan tämänhetkisestä valmennuskolmikosta ei jatka missään tekemisissä Turun Palloseuran kanssa ensi kaudella. Tuleva päävalmentaja valitkoon oman tiiminsä.Kostaja palaa junnuihin Haapakosken oppiin, Molomo jatkaa Jortikan opeissa 2. valmentajana. Norre pysyy luonnollisesti mv-koutsina.