TPS:n päävalmentaja kaudella 2015–2016

  • 98 358
  • 379

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksi TPS haluaa itse aina päättää apuvalmentajat? Eikö ne nyt saatana tiedä ettei se palvele ketään.

Ilta-Sanomat uutisoi juuri äsken että Selinin kanssa tuli takapakkia neuvotteluissa juuri sen takia koska Selin olisi itse halunnut päättää apuvalmentajat, TPS ei suostunut. Kirjoittelivat myös Rautakorven kanssa olleen samaa kinaa. Kyseenalainen lähdehän on, mutta hyvin voisin uskoa tuon.

Kysymys kuuluukin: Jos Selin on allekirjoittanut sopimuksen niin onkohan TPS sittenkin antanut hänen päättää apuvalmentajansa?
 

timpo09

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksi TPS haluaa itse aina päättää apuvalmentajat? Eikö ne nyt saatana tiedä ettei se palvele ketään.

Ilta-Sanomat uutisoi juuri äsken että Selinin kanssa tuli takapakkia neuvotteluissa juuri sen takia koska Selin olisi itse halunnut päättää apuvalmentajat, TPS ei suostunut. Kirjoittelivat myös Rautakorven kanssa olleen samaa kinaa. Kyseenalainen lähdehän on, mutta hyvin voisin uskoa tuon.

Kysymys kuuluukin: Jos Selin on allekirjoittanut sopimuksen niin onkohan TPS sittenkin antanut hänen päättää apuvalmentajansa?

Tälläisen käsityksen saa, että on annettu asiassa hiukan siimaa. voi olla että ne oli niin Vuoren viimeisiä kepposia tälle seuralle. Varmasti siellä ois ollu hänen pari saunakaveriaan apuvalmentajina
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Olen erittäin tyytyväinen tähän uutiseen, erityisesti kolmivuotisen sopparin vuoksi. Mutta HUHHUH sentään että TPS meinasi töpeksiä koko kuvion pitämällä oikeuden päättää apuvalmentajista. Mikä ihmeen järki tuossakin on???? Ehdottomasti Selinin tulee valita itse omat aisaparinsa, vaikka mukana olisi itse Raipe. Uskon/toivon että Arse oli se joka vänkäsi omia selänpesijäehdokkaitaan apukoutseiksi. Onneksi Atu ei suostunut!!

Selin on hyvin vaatimaton, nöyrä valmentaja joka ymmärtää nykykiekon päälle mm. maajoukkuetyön ja J. Jalosen apurina olon ansiosta. Todennäköisesti hieman nimettömämpikin pelaajamateriaali riittää viemään joukkueen pudotuspeleihin, kunhan vaan maalivahti on tasoa "Lassila". Tervetuloa tai siis menoa Turkuun Ari-Pekka Selin!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös