TPS, media ja julkisuus

  • 3 007 825
  • 12 011
Keltaisella olen ykkönen lippiksellä ainakin mainoksen mukaan.

Silti olen vähän erimieltä näiden ET turnauksen kiinnostavuudesta. Koska kuitenkin harkkamatsi statuksen alla käytännössä vetää, niin ihan hyviä yleisömääriä ovat vetäneet verrattuna takavuosien normaaleihin harjoitusotteluihin.

Pointtini oli lähinnä se, että suunnittelemalla moisen kampanjan ennen kuin ottelupäivänä, siihen saa yleensä rutkasti enemmän tehoja (lue: yleisöä), sillä nykyekaluokkalaisen vanhempia on vaikea saada tekemään mitään ilman etukäteissuunnitelmaa.

Itse istun mielussti katsomossa vaikka yksin, koska en saa itsekseni ruuhkaa aikaiseksi nakkijonoon tai parkkipaikalle :)
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Pointtini oli lähinnä se, että suunnittelemalla moisen kampanjan ennen kuin ottelupäivänä, siihen saa yleensä rutkasti enemmän tehoja (lue: yleisöä), sillä nykyekaluokkalaisen vanhempia on vaikea saada tekemään mitään ilman etukäteissuunnitelmaa.

Tämä on varsin totta, toki kampanja koskee koko ET:tä, niin periaatteessa ajoitus ensimmäisen ottelun päivään ei välttämättä ole läpeensä huono markkinoinnillisesti.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No...vuodesta 1973 TPS:n jäsenmaksun tavalla tai toisella maksaneena, en ole montaakaan pitkän tähtäimen tavoitetta vielä havainnut. Ainakaan 2000-luvulla.
Niin no ethän sä tässä kampanjassakaan sitä havainnut. Mä en nyt mitenkään näe tätä minään paniikkiratkaisuna saada väkeä ET-peleihin. Aika HC-fanihan saa olla, että jotain harkkamatseja kävisi katsomassa eli ei noihin peleihin kuitenkaan paljoa tulla lippuja myymään niin miksipä ei jollain kampanjalla houkuttelisi vähän enemmän väkeä paikalle. Tällä kampanjalla vieläpä saadaan ehkä joku uusi henkilö kiinnostumaan lätkästä niin saattavat tulla uudestaankin matsiin sitten kaudenkin aikana. Ja eikö ne koulut alkaneet tänään niin nyt oli juuri sopivan ajankohtainen päivä julkaista tämä kampanja ja sehän kestää koko ET-turneen eli ehtii sinne matsiin vielä myöhemminkin. Minä tahansa muuna ajankohtana julkaistuna tuo olisi kuulostanut älyttömän hölmöltä.
 
Niin no ethän sä tässä kampanjassakaan sitä havainnut. Mä en nyt mitenkään näe tätä minään paniikkiratkaisuna saada väkeä ET-peleihin. Aika HC-fanihan saa olla, että jotain harkkamatseja kävisi katsomassa eli ei noihin peleihin kuitenkaan paljoa tulla lippuja myymään niin miksipä ei jollain kampanjalla houkuttelisi vähän enemmän väkeä paikalle. Tällä kampanjalla vieläpä saadaan ehkä joku uusi henkilö kiinnostumaan lätkästä niin saattavat tulla uudestaankin matsiin sitten kaudenkin aikana. Ja eikö ne koulut alkaneet tänään niin nyt oli juuri sopivan ajankohtainen päivä julkaista tämä kampanja ja sehän kestää koko ET-turneen eli ehtii sinne matsiin vielä myöhemminkin. Minä tahansa muuna ajankohtana julkaistuna tuo olisi kuulostanut älyttömän hölmöltä.

Voit varmaan valistaa minua esim. luetteloimalla TPS:n pitkäkestoiset markkinointikampanjat 2000-luvulla. Tai edes pieni jakso kestävästä pelaaja- tai valmennuspolitiikasta? Upia ei lasketa, vaikkakin TPS-kasvatit (mv:t) eivät juuri mahdollisuuksia saa, missä on minunkin mielestäni melkoinen ristiriita siihen, että aina siitä muistetaan mainita.

Ja käsittääkseni en missään maininnut, etteikö TPS saisi markkinoida juuri niin kuin parhaaksi näkee, minun näkökulmastani välittämättä.

Omasta mielestäni ajankohta taas oli varsin merkillinen, sillä ensimmäisenä koulupäivänä väittäisin, että edes vanhempien focus ei helposti käänny mihinkään ylimääräiseen infoon.

Ja sitähän sinä(kään) et voi tietää, että tiedänkö minä kyseessä olevan viimehetken markkinointitempaus vai ei...hmmm...

Tottakai itse toivoisin että halli olisi täynnä, mutta ainoastaan sen vuoksi mitä tapahtuu kentällä mustavalkoisten toimesta. Kuten on joskus ollutkin.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voit varmaan valistaa minua esim. luetteloimalla TPS:n pitkäkestoiset markkinointikampanjat 2000-luvulla. Tai edes pieni jakso kestävästä pelaaja- tai valmennuspolitiikasta?
Markkinointikampanjoista en tiedä, mutta onhan tuossa Tepsin touhussa 2000-luvullakin ollut joitain pitkäjänteisiä elementtejä nähtävissä jos osaa katsoa. Esimerkiksi vuosituhannen alussa pelaajapolitiikkana oli kiinnittää kokeneita TPS-taustaisia pelaajia joukkueen avainpaikoille pitkillä sopimuksilla. Sitten jossain vaiheessa ainakin puuhattiin jotain Jukka Koivun päsmäröimää junioriakatemiaa ja kai jonkinlaista jatkuvuutta sekin osoittaa, että päävalmentajaksi ei käytännlssä koskaan palkata kuin TPS-taustaisia henkilöitä. Juha Pajuoja oli hätäratkaisuna säännön vahvistava poikkeus. Mutta juuri sitä edellinenkin päävalmentaja, Pekka Virta, palkattiin vetämään pitkäaikaista projektia. Peksihän puhui miten haluaa Tepsin junnujoukkueetkin pelaamaan pelikirjansa mukaisesti. Eipä toki tästä projektista sitten niin pitkäkestoista lopulta tullut kuin varmaan suunnitelmissa oli ollut.

Edit. Lisätään vielä, että melko pitkäaikainen projekti on tietysti ollut myös virallisesti v. 2007 aloitettu korpivaellus talouden tervehdyttämiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Markkinointikampanjoista en tiedä, mutta onhan tuossa Tepsin touhussa 2000-luvullakin ollut joitain pitkäjänteisiä elementtejä nähtävissä jos osaa katsoa. Esimerkiksi vuosituhannen alussa pelaajapolitiikkana oli kiinnittää kokeneita TPS-taustaisia pelaajia joukkueen avainpaikoille pitkillä sopimuksilla. Sitten jossain vaiheessa ainakin puuhattiin jotain Jukka Koivun päsmäröimää junioriakatemiaa ja kai jonkinlaista jatkuvuutta sekin osoittaa, että päävalmentajaksi ei käytännlssä koskaan palkata kuin TPS-taustaisia henkilöitä. Juha Pajuoja oli hätäratkaisuna säännön vahvistava poikkeus. Mutta juuri sitä edellinenkin päävalmentaja, Pekka Virta, palkattiin vetämään pitkäaikaista projektia. Peksihän puhui miten haluaa Tepsin junnujoukkueetkin pelaamaan pelikirjansa mukaisesti. Eipä toki tästä projektista sitten niin pitkäkestoista lopulta tullut kuin varmaan suunnitelmissa oli ollut.

Edit. Lisätään vielä, että melko pitkäaikainen projekti on tietysti ollut myös virallisesti v. 2007 aloitettu korpivaellus talouden tervehdyttämiseksi.

Ja juuri tuon ensimmäisen 2000-luvun "elementin" vuoksi talous dyykkasi, eli liian pitkät sopimukset entisille pelaajille ja bonuksena joukkueelle jo tuolloin täysin sopimaton (vaikkakin ansioitunut) valmentaja.
Ja myöhemminhän myös Kai Suikkanen oli hätäratkaisu, vaikkakin sentään TPS-taustainen, tavallaan.
Mutta suunnitelma se on lyhyt ja huonokin.

Jukka Koivun päsmäröimästä (miten löysitkin parhaiten toimintaa kuvaavan verbin?) akatemiasta kaikilla caseen jotain antaneilla lienee oma näkemyksensä, minullakin,...eikä siitä sen enempää.

Ja onneksi Pekka Virran pelitapa ei virrannut seurassa alaspäin, sillä totaalisen varmistava pelitapa (vaikkakin kiekonhallinnalla) ei juuri näy tuloksena kentän toisessa päädyssä, vaan tappaa viimeisenkin luovuuden.

Mutta jos aloitat kritiikin suuntaani sillä, etten minä nähnyt mitään pitkäkestoista tuossa ekaluokkalaiskampanjassakaan, niin mielestäni oma listasi pitäisi kyllä olla pidempi ja asiantuntevampi. Siis jos osaa katsoa. Minä en ilmeisesti osaa, mutta pistä sinä paremmaksi.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No ei kiinnosta alkaa mitenkään vääntämään tästä. Totesin vain, että on siellä Tepsissäkin aina välillä, edes silloin tällöin, yritetty ajatella jotenkin pitkäjänteisesti, vaikka tulos ei sitten aina ehkä niin hyvä ole ollutkaan.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Yllättävää sinänsä että Tami on nyt sitten mukana TPS:n tapahtumassa, palaneita siltoja rakennettu uudestaan?

Katkelma Iltalehden nettisivujen Tami-jutusta:

Kiekkopersoona pitää ovet avoinna TPS:n suuntaan jatkossakin.

- Jos TPS haluaa minut esimerkiksi vetämään yritysvieraiden tilaisuutta, niin olen käytettävissä. En kuitenkaan tyrkytä itseäni. Minulla on oman yritykseni parissa valtavan paljon töitä jatkuvasti, hän toteaa.

Tuolla puolella Tamista voisi varmasti olla merkittävää hyötyäkin, kunhan miestä ei päästetä lähellekään urheilullista puolta huseeraamaan, sinänsä positiivista jos uusi TJ pystyy ainakin osittain rakentamaan palaneita siltoja uudelleen.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuolla puolella Tamista voisi varmasti olla merkittävää hyötyäkin, kunhan miestä ei päästetä lähellekään urheilullista puolta huseeraamaan, sinänsä positiivista jos uusi TJ pystyy ainakin osittain rakentamaan palaneita siltoja uudelleen.

Siinä vaiheessa, kun J. Tamminen liittyy Turun Palloseuraan millään tasolla, irtisanon viimeisetkin vähäiset suhteeni seuran jääkiekkotoimintaan. Mitä lisäarvoa henkisesti sairas egoisti voisi seuralle tuoda? Vastaan itse: Ei mitään. Päinvastoin, uskottavuusvajetta vielä nykyistäkin enemmän.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Siinä vaiheessa, kun J. Tamminen liittyy Turun Palloseuraan millään tasolla, irtisanon viimeisetkin vähäiset suhteeni seuran jääkiekkotoimintaan. Mitä lisäarvoa henkisesti sairas egoisti voisi seuralle tuoda? Vastaan itse: Ei mitään. Päinvastoin, uskottavuusvajetta vielä nykyistäkin enemmän.

Juu ei kiitos. Ilmeisesti TPS:llekin on OK kuunnella avovittuilua Tammiselta viimeiset kaksi kautta ja nyt nauttia kornista perseennuolemisesta? Ei jatkoon.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Minä vähän ihmettelen tätä "Tami Tepsiin vain kuolleen ruumiini yli"-asennetta. Kyllähän minäkin pidän ukon isoegoisia juttuja rasittavina, mutta fakta on minusta se että Tami kuitenkin kiinnostaa ihmisiä ja näkisin että Tamin avulla TPS voisi hyötyä taloudellisesti käyttämällä tätä vaikkapa jonkinlaisena VIP- tai aitio-isäntänä.
 

turkuboss

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole itsekkään mikään J.Tammisen faniryhmäläinen, mutta ko. kaveri juuri pr/myynti tehtävissä näkisin ihan mielelläni. Kunhan kaveria ei päästetä sekaantumaan mihinkään, missä olisi katastroofin aineksia ja jälkeen jäisi palavia raunioita. Tamminen olisi mielenkiintoinen ja värikäs persoona, jonka vahvuudet ovat kiistatta myynnin puolella.

Talousalueemme potentiaali on järkyttävän huonosti realisoitu, joten veli Tamminen persoonallaan/kontakteilla/myyntiosaamisella olisi oiva kaveri realisoimaan alueen potentiaali. Mielestäni olisi hyvä tilaisuus käyttää hyväksi Tammisen selkeä halu (perseen nuoleminen mediassa) toimia Palloseurassa. Tamminen voisi parhaimmillaan saada merkittävästi alueen yritysmailmaa mukaan paikallisen Palloseuran tukijoukkoihin.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Talousalueemme potentiaali on järkyttävän huonosti realisoitu, joten veli Tamminen persoonallaan/kontakteilla/myyntiosaamisella olisi oiva kaveri realisoimaan alueen potentiaali.

Tiettävästi TuTo on tehnyt jälleen kerran selkeästi negatiivisen tilinpäätöksen. Eli mahtaneeko sitä myynnin osaamistakaan niinkään olla. Rahaa kundi osaa toki levittää, etenkin muiden rahaa. Ja visioida pilvilinnoja.
 

turkuboss

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tiettävästi TuTo on tehnyt jälleen kerran selkeästi negatiivisen tilinpäätöksen. Eli mahtaneeko sitä myynnin osaamistakaan niinkään olla. Rahaa kundi osaa toki levittää, etenkin muiden rahaa. Ja visioida pilvilinnoja.

Kuten edellä mainitsin, kaverin myyntitaidot ovat kiistattomat. Mainitsin myös aikaisemmassa viestissä, että kun kaverin fokuksen pitää rahakirstun kasvattamisessa - eikä anna edes mahdollisuutta päästä levittelemään euroja suuntaan tai toiseen. Yritykset laativat lyhyen ja pitkän tähtäimen suunnitelmia, vasta jälkikäteen nähdään onnistuttiinko - vai mentiinkö metsään. On kuitenkin kunnioitettavaa, että tässä talouden tilassa uskalletaan ottaa riskejä ja tavoitteita ei lasketa turhan mitättömiksi. Tietenkin riskien ottaminen omasta mielestäni tulisi tehdä vähän realistisemmin/kestävämmin.

Ja mitä tulee tovereiden tulokseen. Työsulkuvahvistukset olivat merkittäviä panostuksia pienelle organisatiolle. Turhaan kaadat sitä kattilaa pelkästään Tammisen syliin, on se kumma jos Valmentaja tittelillä operoiva kaveri pystyy yksivaltaisesti tuhoamaan seuran talouden. Tutolla oli selkeänä tavoitteena mestiksen mestaruus sekä nousu liigaan, koko organisaatio myös sitoutui tavoitteeseen (mahto hirvittää talousmiehiä:). Panostukset olivat sen mukaisia. Ja en ole väittänyt, että tovereiden kaikki tai mitään projekti Tammisen kanssa olisi mitenkään kestävää ja taloudellisesti tuloksekasta urheiluseurajohtamista, mutta se oli tietoinen valinta joka todennäköisesti näkyy tuloksessa.

Jos nyt ei mentäisi enempää tovereiden asioihin koska keskustelu käydään kuitenkin yhden ja ainoan, mustavalkoisen seuramme osiossa. On myöskin epärelevanttia irrottaa lainaus kokonaisuudesta, jossa samalla totean Tammisen heikkouksia (kaveri tulee pitää kaukana rahakirstusta = "Kunhan kaveria ei päästetä sekaantumaan mihinkään, missä olisi katastroofin aineksia ja jälkeen jäisi palavia raunioita").

Mielipiteeni veli Tammisen myyntiosaamisesta ja sidosryhmien kanssa toimimisesta ei muutu miksikään. Mielipiteitä voi olla monia, mutta läheltä nähneenä ja seuranneena osaaminen on kiistatonta :)
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Mielipiteeni veli Tammisen myyntiosaamisesta ja sidosryhmien kanssa toimimisesta ei muutu miksikään. Mielipiteitä voi olla monia, mutta läheltä nähneenä ja seuranneena osaaminen on kiistatonta :)

Miksi se osaaminen kuitenkin päättyy aina potkuihin kaikkialta? Miksi mies ei ole töissä alan huippuorganisaatioissa?

Mestis tai KHL:ään pyrkivä joukkue Mongoliasta eivät ole alan huippuorganisaatioita nähneetkään.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Mielipiteeni veli Tammisen myyntiosaamisesta ja sidosryhmien kanssa toimimisesta ei muutu miksikään. Mielipiteitä voi olla monia, mutta läheltä nähneenä ja seuranneena osaaminen on kiistatonta :)

Tamminenhan voisi olla varmasti hyvä klubi-isäntä, yritysmyynnissäkin varmaan pärjäisi, mutta nimenkirjoitusoikeutta enkä yrityksen luottokorttia hänelle antaisi.

Taloutta seuranneena näytöt ovat kiistattomat.
 

turkuboss

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tamminenhan voisi olla varmasti hyvä klubi-isäntä, yritysmyynnissäkin varmaan pärjäisi, mutta nimenkirjoitusoikeutta enkä yrityksen luottokorttia hänelle antaisi.

Taloutta seuranneena näytöt ovat kiistattomat.

Talousnäytöt ovat eriasia kuin myyntinäytöt. Talous osaaminen pitää sisällään tulojen ja menojen tasapainoa tehdyn budjetin rajoissa. Myyntinäytöillä hankitaan pelimerkkejä, eikä suinkaan laiteta niitä leviäksi-

Samaa mieltä olen kanssasi luottokorttiasianja nimenkirjoitusoikeuden suhteen.
 

turkuboss

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksi se osaaminen kuitenkin päättyy aina potkuihin kaikkialta? Miksi mies ei ole töissä alan huippuorganisaatioissa?

Mestis tai KHL:ään pyrkivä joukkue Mongoliasta eivät ole alan huippuorganisaatioita nähneetkään.

Olet oikeassa. Tamminen on saanut ihan oikeutetustikkin potkuja sieltä sun täältä. Valmentajana hänen avut ovat aika 80-luvulta. Talousosaamisessa on paljon puutteita, joiden takia Tamminen on saanut kenkää. Yksinkertaistettuna mies on aikaisemmissa pesteissä palkattu väärälle pallille.

Allekirjoittanut ehdotti tammista pr/myynti tehtäviin. Myyntitehtävissä toimenkuva on myydä -> tuoda tuloja myyjäorganisaatiolle, ei suinkaan laittaa rahaa leviäksi.

Olen edelleen sitä mieltä, että kyseiseen tehtävään mihin itse Tammista alunperin olin ehdottamassa hänellä olisi paljon annettavaa.
 

-TMA-

Jäsen
Olisi voinut laittaa tämän "selkään läpsytyksen" tuonne positiivisuus-ketjuunkin, mutta kehutaan tänne, että tuo "TPS Hockey Roast" vaikuttaa hyvältä ja erilaiselta idealta. Toivottavasti toteutus on yhtä hyvä kuin ideakin.

Nostetaan asia vielä esille täälläkin eli TPS Hockey Roastin esityspaikka on vaihtunut Linnateatterin teatterisaliin. Lisätiedot HC:n sivuilta: TPS Hockey Roast järjestetäänkin Linnateatterissa - TPS
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voisiko joku paikallaolleista hieman kertoa, millainen tapahtuma tää TPS Hockey Roast oikeasti oli? En ihan tarkkaan ole ymmärtänyt, mitä tällainen tilaisuus pitää sisällään, mutta ilmeisesti jotain stand up-komiikkaa ja vittuilua? Kuulostaa ihan vitun huonolta.

En muutenkaan ole mikään stand up - huumorin ystävä, aiheuttaa yleensä vaivaituneisuuttaa ja myötähäpeää. Ja tällanen tilaisuus varsinkin, jos paikalla on amatöörejä tyyliin Jetro ja egopullistelija Tamminen.

Ehkä joku paikalla olleista voisi hieman avata tilaisuuden sisältöä meille muillekin ja korjata mahdolliset vääristyneet ennakkoluuloni.
 
Viimeksi muokattu:
Voisiko joku paikallaolleista hieman kertoa, millainen tapahtuma tää TPS Hockey Roast oikeasti oli? En ihan tarkkaan ole ymmärtänyt, mitä tällainen tilaisuus pitää sisällään, mutta ilmeisesti jotain stand up-komiikkaa ja vittuilua? Kuulostaa ihan vitun huonolta.

En muutenkaan ole mikään stand up - huumorin ystävä, aiheuttaa yleensä vaivaituneisuuttaa ja myötähäpeää. Ja tällanen tilaisuus varsinkin, jos paikalla on amatöörejä tyyliin Jetro ja egopullistelija Tamminen.

Ehkä joku paikalla olleista voisi hieman avata tilaisuuden sisältöä meille muillekin ja korjata mahdolliset vääristyneet ennakkoluuloni.

Parhaimmillaanhan roast on huikeata stand up- tyyppistä monologi- tai dialogi-iloittelua.
Kuitenkin huono kopio on aina erittäin huono kopio. Niin tässäkin tapauksessa.
Ehkä minulla on liian korkea kynnys tuollaiselle kotikopioinnille, mutta itse taisin hymähtää kerran ja myötähäpeän tuntu oli aikamoinen.
Esim. onko Jethro Rostedt hassu tai hauska turkulaisten mielestä? Väittäisin, ettei tai ei ainakaan omasta mielestäni.
Muualla naurattaa pääosin murre ja vaikka kiinteistöjä välittääkin, habitus ja jutut ovat lähinnä raisiolaisen käytettyjen autojen kauppiaan.

Pieniä nyansseja siellä täällä illan aikana, mutta oikean roastin tarkoitus on saattaa kohde TODELLA "kiusalliseen" asemaan ja tipauttaa joka lauseella kuulija tai katsoja penkiltään, tavalla tai toisella.

Mutta itseltäni jäi poistuessa sellainen olo, että yritys varmaan ok, tulos heikompi kuin yläasteen näytelmäkerhon ensimmäiset treenit.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Voisiko joku paikallaolleista hieman kertoa, millainen tapahtuma tää TPS Hockey Roast oikeasti oli? En ihan tarkkaan ole ymmärtänyt, mitä tällainen tilaisuus pitää sisällään, mutta ilmeisesti jotain stand up-komiikkaa ja vittuilua? Kuulostaa ihan vitun huonolta.

Niin yleensä on miltä näyttää ja kuulostaa, itse olen kovasti tyytyväinen jos mikään TPSään liittyvä ei olisi mitenkään huvittavaa tällä kaudella. Tammisen kanssa kun yhteistyötä syvennetään, ollaan Ujo Piimä - tason pläjäyksissä alta vartin. Toisaalta jos oikein päin helvettiä sattuisi menemään, kaikki mikä kiinnittää huomion siitä pois on positiivista. Vähän kuin saatanan kamala paita helvetin ruman päällä.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Parhaimmillaanhan roast on huikeata stand up- tyyppistä monologi- tai dialogi-iloittelua.
Kuitenkin huono kopio on aina erittäin huono kopio. Niin tässäkin tapauksessa.
Ehkä minulla on liian korkea kynnys tuollaiselle kotikopioinnille, mutta itse taisin hymähtää kerran ja myötähäpeän tuntu oli aikamoinen.
Esim. onko Jethro Rostedt hassu tai hauska turkulaisten mielestä? Väittäisin, ettei tai ei ainakaan omasta mielestäni.
Muualla naurattaa pääosin murre ja vaikka kiinteistöjä välittääkin, habitus ja jutut ovat lähinnä raisiolaisen käytettyjen autojen kauppiaan.

Pieniä nyansseja siellä täällä illan aikana, mutta oikean roastin tarkoitus on saattaa kohde TODELLA "kiusalliseen" asemaan ja tipauttaa joka lauseella kuulija tai katsoja penkiltään, tavalla tai toisella.

Mutta itseltäni jäi poistuessa sellainen olo, että yritys varmaan ok, tulos heikompi kuin yläasteen näytelmäkerhon ensimmäiset treenit.

Vahva eri täältä. Pirun kivaa oli enkä odottanutkaan illan olevan ns. perinteinen roast-ilta. Hieno asenne paikallaolijoilla ja nautin isosti. Respektit kaikille mukana olleille. Suikkanen etenkin iso Päällikkö myös lavalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös